eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO OBSŁUGĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO W WYŻSZEJ SZKOLE POLICJI W SZCZYTNIE ORAZ SERWIS I ROZWÓJ TAKIEGO SYSTEMU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-12

Szczytno: WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO OBSŁUGĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO W WYŻSZEJ SZKOLE POLICJI W SZCZYTNIE ORAZ SERWIS I ROZWÓJ TAKIEGO SYSTEMU
Numer ogłoszenia: 67855 - 2015; data zamieszczenia: 12.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 111, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6215281, faks 89 6215354.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspol.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO OBSŁUGĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO W WYŻSZEJ SZKOLE POLICJI W SZCZYTNIE ORAZ SERWIS I ROZWÓJ TAKIEGO SYSTEMU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO WSPOMAGAJĄCEGO OBSŁUGĘ PROCESU DYDAKTYCZNEGO W WYŻSZEJ SZKOLE POLICJI W SZCZYTNIE ORAZ SERWIS I ROZWÓJ TAKIEGO SYSTEMU tj.: 1) Wdrożenie dla Zamawiającego jako uczelni służb państwowych systemu informatycznego dla celów wspomagania obsługi procesu dydaktycznego - zwanego w dalszej części SIWZ -Systemem informatycznym- (lub Systemem); 2) Świadczenie Zamawiającemu usług serwisu i rozwoju odnośnie wdrożonego i odebranego przez Zamawiającego Systemu informatycznego, przy czym wykonywanie wskazanych usług ma charakter opcjonalny, tj. Zamawiający będzie miał jednostronne i bezwarunkowe prawo rezygnacji z tych usług w całości lub w części; 3) Udzielenie Zamawiającemu licencji na eksploatację Systemu informatycznego oraz licencji na dodatkowe, dotyczące Systemu, rezultaty prac powstałe w wyniku wykonania usług serwisu lub rozwoju Systemu, o których mowa w ww. pkt 2). Udzielenie licencji, o której mowa w niniejszym punkcie obejmować musi w szczególności uprawnienie Zamawiającego do dokonywania modyfikacji (zmian, rozwoju) wdrożonego Systemu informatycznego dowolnie wskazanym przez niego osobom lub na podstawie odrębnych od niniejszego zamówień, udzielanych w przyszłości przez Zamawiającego dowolnym podmiotom, w tym podmiotom wybranym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy PZP. W tym celu Wykonawca zapewni dostęp do kodów źródłowych Systemu. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: 1) Opracowanie koncepcji wdrożenia Systemu informatycznego u Zamawiającego, we wskazanych przez niego jednostkach organizacyjnych; 2) Przetestowanie Systemu oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia przy testowaniu Systemu przed Uruchomieniem; 3) Wykonanie migracji danych z innych baz danych do Systemu; 4) Przeprowadzanie szkoleń dla wybranych i wskazanych przez Zamawiającego użytkowników Systemu; 5) Uruchomienie w pełni funkcjonalnego Systemu; 6) Stworzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej Dokumentacji Systemu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegający na powtórzeniu usług tego samego rodzaju jak objęte przedmiotem niniejszego zamówienia (i, jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Przedmiot zamówień uzupełniających stanowić będą mogły w szczególności: 1) Usługi wdrożenia o dodatkowe, niewymienione w SIWZ (w tym Wzorze umowy) oraz ofercie Wykonawcy Umowy funkcjonalności Systemu, np. funkcjonalności w zakresie wprowadzania i rozwoju: podpisu elektronicznego, elektronicznego obiegu dokumentów, elektronicznych kiosków, reklam, wydruków, bilingowania, płatności elektronicznych; 2) Usługi wdrożenia, serwisu i rozwoju Systemu ponad zakresy ilościowe wskazane w SIWZ (w tym Wzorze umowy). 3. W zakres zamówień uzupełniających wchodzić będą również licencje niezbędne do zlecania usług w trybie wskazanym w ust. 2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BGŻ S.A., numer: 09 2030 0045 1110 0000 0257 3450 z dopiskiem -wadium - postępowanie nr 02.1.DŁiOI.15. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 02.06.2015 r. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta-poręczyciela. 9. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, tj. 1) Wykonawca potwierdzi (wykaże) Zamawiającemu fakt wykonania/wykonywania (wdrożenia) nie mniej niż trzech systemów informatycznych spełniających następujące warunki: a) Każdy z trzech systemów informatycznych został wykonany lub jest wykonywany dla odbiorcy innego niż Wykonawca i stanowił przedmiot odrębnie zawieranej z odbiorcą umowy (każdy wdrożony system informatyczny = odrębna umowa); b) Każdy z trzech systemów informatycznych, został wykonany lub jest wykonywany okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); c) Każdy z trzech systemów informatycznych został wykonany/jest wykonywany należycie; d) Każdy z trzech systemów informatycznych, to system umożliwiający korzystanie z dwóch grup użytkowników w ramach tej samej dowolnej instytucji. Jedna grupa użytkowników, to osoby obsługujące/zarządzające instytucją, w której (lub, dla której) system wdrożono (np. pracownicy). Druga grupa użytkowników, to tzw. klienci instytucji - czyli osoby korzystające z usług instytucji, w której (lub, dla której) system wdrożono, niebędące jej pracownikami czy innymi osobami świadczącymi usługi dla wskazanej instytucji. e) Łączna funkcjonalność wdrożonych Systemów informatycznych, posiada (obejmuje) wszystkie rodzaje funkcji użytkowych (funkcjonalności) wskazane w dokumencie stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ. f) Przynajmniej jeden z trzech systemów informatycznych, stanowił przedmiot umowy o wartości nie niższej niż równowartość 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych), a dwa pozostałe systemy stanowiły przedmiot umowy o wartości nie niższej niż równowartość 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) każdy. Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna). 2) Potwierdzenie wykonania wdrożeń, nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów, (załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Jeżeli kwota wartości wymaganego wdrożenia na wskazanych dokumentach będzie wyrażona w walucie obcej, dla dokonania oceny spełnienia wymogów wartościowych, Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień zakończenia (wykonania) wdrożenia. Jeżeli wskazane dokumenty zawierać będą więcej niż trzy wdrożenia systemów informatycznych, Zamawiający dokona oceny spełniania wymogów wyłącznie na podstawie trzech wdrożeń systemów informatycznych. Jeżeli spośród wszystkich wskazanych w dokumentach wdrożeń systemów informatycznych tylko niektóre pozwalają uznać za spełnione wymogi Zamawiającego, za podstawę oceny Zamawiający przyjmie te wdrożenia (ale nie więcej niż trzy systemy informatyczne). Dowodem, o którym mowa wyżej, jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz, dokumenty i oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i załącznik nr 4 do SIWZ). Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, dlatego też Wykonawca musi wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ).tj.; 1) Wykonawca wykaże (potwierdzi) Zamawiającemu, iż w wykonaniu przedmiotu niniejszego zamówienia uczestniczyć będzie zespół składający się z przynajmniej pięciu osób o następującym wykształceniu, kwalifikacjach i doświadczeniu: a) Jedna osoba do pełnienia w wykonaniu niniejszego zamówienia funkcji kierownika zespołu wdrożenia Systemu. Osoba ta musi łącznie: -Legitymować się certyfikatem lub dyplomem zaświadczającym nabycie kwalifikacji z zakresu zarządzania, a także -Posiadać doświadczenie polegające na udziale w ciągu ostatnich 3 lat przed złożeniem ofert w niniejszym postępowaniu w minimum dwóch projektach informatycznych stanowiących (każdy) wdrożenie dowolnego zintegrowanego systemu informatycznego o wartości stanowiącej równowartość minimum 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) i 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), przy czym w przynajmniej jednym z tych projektów osoba ta brała udział wykonując funkcję zarządzającego projektem; b) Jedna osoba do pełnienia w wykonaniu niniejszego zamówienia funkcji analityka w zespole wdrażania Systemu. Osoba ta musi łącznie: -Legitymować się certyfikatem lub dyplomem zaświadczającym nabycie kwalifikacji w zakresie spajania (łączenia) wiedzy merytorycznej z następujących zakresów: biznes, struktura techniczna, dane w biznesie, zdolności i oprogramowanie biznesowe, a także -Posiadać doświadczenie polegające na udziale we wdrożeniu minimum dwóch systemów informatycznych o wartości stanowiącej równowartość minimum 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) i 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych); c) Trzech osób do wykonywania w niniejszym zamówieniu zadań informatycznych/programistycznych, z których każda posiadać musi łącznie: -Kwalifikację (wiedzę i umiejętności) z zakresu projektowania, programowania, instalowania, konfigurowania i wdrażania aplikacji z zakresu zintegrowanych systemów informatycznych, a także -Doświadczenie polegające na udziale poprzez wykonywanie czynności programowania w minimum dwóch projektach informatycznych polegających na wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego o wartości stanowiącej równowartość minimum 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) każdy. 2) Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 2, osoby wymagane stanowić będą zasób kadrowy Wykonawcy, będą pozostawać w dyspozycji Wykonawcy na podstawie umowy zawartej między Wykonawcą a mającą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia osobą lub osobami; np. umowy z zakresu prawa pracy, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o współpracę, umowy przedwstępnej, itd.), przy czym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączny potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające do wykazania faktu dysponowania wymaganymi osobami uzna również potwierdzenie, że osoby te pozostają w dyspozycji tylko niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz, dokumenty i oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ). Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, dlatego też musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia powinna być nie mniejsza niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy), na potwierdzenie czego należy dołączyć do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, Wykonawca musi też dysponować środkami finansowymi (własnymi lub zagwarantowanymi przez bankowe instytucje finansowe - zdolność kredytowa), na potwierdzenie czego należy dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie spełniania ww. warunku, nastąpi poprzez przedłożenie Zamawiającemu wymaganych w tym celu dokumentów. Jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa na wskazanych dokumentach będą wyrażone w walucie obcej, dla celów ustalenia spełniania warunku w zakresie wymaganej wysokości środków finansowych lub zdolności kredytowej Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski na dzień wystawienia wskazanych dokumentów. Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1 tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenie wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Powyższy warunek musi być spełniony łącznie przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wydajność systemu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Jeżeli po odebraniu przez Zamawiającego Analizy oraz Koncepcji Wdrożenia Zamawiający nie będzie zainteresowany przeprowadzaniem Wdrożenia lub też Analiza oraz Koncepcja Wdrożenia nie spełnią oczekiwań Zamawiającego dopuszczalna będzie możliwość pomniejszenia Umowy o niewykonaną (niezrealizowaną) jeszcze jej część. W przypadku wskazanego pomniejszenia zakresu Umowy Zamawiający: 1.1. Zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie I Etapu Umowy w wysokości 15 % wynagrodzenia za Wdrożenie, o którym mowa w § 17 ust. 2 pkt 2.1 Umowy, chyba, że strony Umowy umówią się inaczej; 1.2. Uprawniony będzie do zatrzymania odebranej Analizy, w tym Koncepcji Wdrożenia oraz korzystania z tych dokumentów na własne potrzeby w dowolnym zakresie; 1.3. Uzyska licencję na korzystanie z odebranej Analizy oraz Koncepcji Wdrożenia na zasadach opisanych w § 16 Umowy. 2. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu przedmiotowego Umowy ponad zakres przewidziany w ust. 1 niniejszego paragrafu lub ponad uprawnienia do pomniejszenia wskazane w Umowie. Pomniejszenie łączyć się będzie z pomniejszeniem wynagrodzenia Umownego Wykonawcy. Pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w pierwszej kolejności w oparciu o dane zawarte w Umowie, ofercie Wykonawcy i innych dokumentach stanowiących załączniki Umowy. W zakresie, w jakim w dokumentach powyższych brak będzie wystarczających danych do pomniejszenia wynagrodzenia adekwatnie do wartości wyłączonych z Umowy świadczeń, i strony Umowy nie dojdą do porozumienia w inny sposób, pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy. Koszty wydania opinii biegłego ponosi strona Umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę umowy, chyba, że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej. 3. Dopuszczona zostanie możliwość zmiany Umowy polegająca na: 3.1. Zmianie sposobu podejmowania decyzji przez Komitet Sterujący; 3.2. Rezygnacji z funkcjonowania w Umowie Komitetu Sterującego, Koordynatorów Stron (§ 1 Umowy) lub innych instytucji powołanych w Umowie zarządzania lub innego rodzaju administrowania Umową. 4. Dopuszczona zostanie zmiana (zastąpienie) wskazanej w Umowie (Załączniku nr 5 do Umowy) osoby wymaganej na podstawie SIWZ, jednak pod warunkiem, że zostanie dokonana na osobę spełniającą warunki określone w SIWZ. Do wykazania Zamawiającemu spełniania przez nową osobę wymogów określonych w SIWZ odpowiednie zastosowanie będą miały postanowienia SIWZ. 5. Jeżeli przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ (warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia) Wykonawca powołał się na zasoby podmiotu trzeciego i stosownie do obowiązku wskazanego w SIWZ, podmiot ten uczestniczyć będzie w wykonaniu Umowy o zamówienie, dopuszczalna będzie również zmiana tej Umowy polegająca na zastąpieniu tego podmiotu nowym podmiotem trzecim uczestniczącym w wykonaniu Umowy. Warunkiem dokonania wskazanej zmiany będzie uprzedni obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że zasoby nowego podmiotu trzeciego pozwalałyby Wykonawcy wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu, stosownie do wymogów w tym zakresie podanych w SIWZ. 6. Wskazane w Umowie wynagrodzenie Wykonawcy (zapłata), tak z tytułu Wdrożenia Systemu, jak też świadczenia usług jego Serwisu i Rozwoju może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT przyjętej za postawę do kalkulacji CENY ZA ZAMÓWIENIE na podstawie SIWZ. Maksymalną granicą zmiany, o której mowa w niniejszym ustępie może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, których dotyczy zmiana stawki podatku VAT (wynagrodzenia należnego Wykonawcy po wejściu w życie zmian stawki podatku VAT na podstawie odrębnych przepisów). 7. Wskazane w Umowie wynagrodzenie Wykonawcy (zapłata), tak z tytułu Wdrożenia Systemu, jak też świadczenia usług jego Serwisu i Rozwoju może ulec zmianie w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę wpływa na koszty wykonania zamówienia. 8. Wskazane w Umowie wynagrodzenie Wykonawcy (zapłata), tak z tytułu Wdrożenia Systemu, jak też świadczenia usług jego Serwisu i Rozwoju może ulec zmianie w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić o kwotę zmiany kosztów wykonania zamówienia. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia lub okresu wykonywania Umowy, w odniesieniu do których zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wpływa na koszty wykonania zamówienia. 9. Zmiana wysokości kosztów wykonania umowy, o których mowa w ust. 6, 7, 8 i ich zasadność musi wykazać strona, która wywodzi, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. 10. Dopuszczona będzie możliwość zmian Umowy polegająca na modyfikacji: 10.1. Sposobu organizacji szkoleń w stosunku do podanych w § 10 ust. 17 i nast. Umowy, w tym zmiany grup użytkowników podlegających Szkoleniu, a także zmiany terminu realizacji wyznaczonych Umową Szkoleń na dłuższy lub krótszy - w przypadku, gdy ze względu na zmiany organizacyjne Zamawiającego utrzymanie dotychczasowego terminu nie jest korzystne dla Zamawiającego; 10.2. Sposobu odbioru Rezultatów Prac w stosunku do postanowień § 15 Umowy; 10.3. Sposobu (w tym terminu) płatności wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy (postanowienie nie będzie rozumiane jako podstawa do podwyższenia wynagrodzenia Umownego z tytułu wystąpienia zdarzeń innych niż wskazane w ust. 6 - 9). 11. Niezależnie od postanowień powyższych przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 11.1. Zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe wskutek nakazów, decyzji, rozstrzygnięć sądów, uprawnionych organów sądowych i organów administracji publicznej; 11.2. Okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa; 11.3. Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian bądź uzupełnień w zakresie Infrastruktury informatycznej Zamawiającego, o której mowa w Załączniku nr 1 SIWZ; 11.4. Nastąpi lub zajdzie potrzeba dokonania zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego w trakcie wykonywania Umowy po opracowaniu przez Wykonawcę Koncepcji Wdrożenia, bądź też na skutek przeprowadzenia kontroli przez Kontrolera Jakości, o którym mowa w Umowie. 11.5. Wprowadzenia nowej wersji oprogramowania składającego się na System przez producenta tego oprogramowania; 11.6. Zaprzestania wykonywania określonych świadczeń przez producenta oprogramowania składającego się na System; 11.7. Zmiany warunków licencjonowania przez producenta oprogramowania składającego się na System; 11.8. Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego. 12. Ustalone w Umowie terminy wykonania określonych obowiązków Stron, w szczególności terminy wyznaczone Harmonogramem Ramowym (§ 3 ust. 2 Umowy), jak też wyznaczone Umową terminy stanowiące Czas Reakcji, Czas Naprawy, Czas Obejścia mogą ulec zmianie (w tym wydłużeniu) w następujących przypadkach: 12.1. Zachodzić będzie konieczność lub wola Zamawiającego udzielenia zamówień (w tym wdrożeń) nie objętych Umową, w szczególności zamówień wymagających udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP lub możliwych do udzielenia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, a których wykonanie będzie miało wpływ na terminy wyznaczone lub ustalone w Umowie o zamówienie; 12.2. Niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień Zamawiającego w wykonaniu czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków wynikających z Umowy o zamówienie, w szczególności opóźnień Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów wymaganych Umową, opóźnień w przekazaniu Wykonawcy lub osobom trzecim stosownych dokumentów niezbędnych do realizacji Umowy, czy brakiem innego rodzaju współdziałania Zamawiającego warunkującego wykonanie określonych obowiązków po stronie Wykonawcy; 12.3. Opóźnień w wykonaniu Rezultatów Prac, niezależnych od przyczyny, uniemożliwiających realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie Harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; 12.4. Wstrzymania prac realizowanych w ramach wykonywania Umowy dokonane przez Zamawiającego, w szczególności na wniosek działającego w Umowie Kontrolera Jakości; 12.5. Z powodu Siły wyższej; 12.6. Z powodu zmian do Umowy wprowadzanych na podstawie postanowień poniższych niniejszego paragrafu, jeżeli ze względu na czas potrzebny na wprowadzenie zmian lub w skutek wprowadzonych zmian zachowanie pierwotnie ustalonych terminów w Umowie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione dla Wykonawcy. 13. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy również w zakresie, w jakim będzie to konieczne jako logiczne następstwo wynikające ze zmian Umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie ust. 1 - 12, w tym również Harmonogramu Szczegółowego Wdrożenia, bez względu na decyzję Komitetu Sterującego, w przypadku zmiany Harmonogramu Ramowego. 14. Bez względu na postanowienia ust. 1 - 13, dopuszczone będą zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy PZP, tj. takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z którym zawarta została Umowa. 15. Zmiany Umowy, o których mowa powyżej wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiającego i Wykonawcę pisemnego aneksu, za wyjątkiem przypadków, kiedy Umowa przewiduje odstępstwo od formalnego aneksowania. Za wyjątkiem przypadków wskazanych w ust. 11 pkt 1), 2) i 8) oraz ust. 12 pkt 5), żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu. Zamawiający i Wykonawca nie odmówią sobie wzajemnie zawarcia aneksu do Umowy przedłużającego terminy Umowne o czas, jaki upłynął od wezwania Zamawiającego do współdziałania w trybie wskazanym w § 4 ust. 12 Umowy do czasu podjęcia wymaganego współdziałania przez Zamawiającego, jako jednego z opóźnień Zamawiającego, o którym mowa ust. 12 pkt 2). 16. Wskazane przyczyny (możliwości) wprowadzenia zmian Umowy mogą wystąpić na podstawie jednego lub większej liczby aneksów. Podstawę tego samego aneksu może stanowić zarówno tylko jedna lub też więcej niż jedna przyczyna (możliwość zmiany Umowy) spośród ww. przyczyn. 17. Zmiany i uzupełnienia Umowy dokonane z naruszeniem powyższych postanowień są nieważne. II. 1. Zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego w przyszłej Umowie o zamówienie określać będzie oferta Wykonawcy z uwzględnieniem warunków wykonywania zamówienia określonych we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 SIWZ. Zamawiający żąda wykonania zamówienia na warunkach określonych w Wzorze umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 - 7 niniejszego paragrafu. 2. Na etapie sporządzania Umowy o zamówienie dopuszczone będą uzupełnienia i korekty w stosunku do treści Wzoru Umowy w przypadkach: 1) Wskazanych we Wzorze umowy (części we Wzorze umowy wykropkowane i zamknięte nawiasami zostaną uzupełnione na podstawie danych z oferty Wykonawcy, lub uzgodnień dokonanych przez Zamawiającego i Wykonawcę, chyba że zawarty we Wzorze umowy przypis do danego wykropkowania wskazuje na sposób uzupełnienia); 2) Mających na celu poprawienie ewentualnych omyłek językowych, np. błędne oznaczenia Umowy, błędne odwołania się do poszczególnych jednostek redakcyjnych Umowy, itp); 3) Mających na celu dostosowanie numeracji stron poszczególnych części Umowy podanych w jej spisie treści (str. 2 Wzoru Umowy) 4) Kiedy Wykonawca okaże się innym podmiotem niż podmiot prowadzący działalność gospodarczą lub podmiot nie będący podatnikiem podatku VAT (korekty we wskazanym przypadku zostaną dokonane w celu dostosowania zapisów Wzoru umowy do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa oraz ewentualnie przepisów wewnętrznych u Zamawiającego dotyczących wypłacania wynagrodzenia osobom fizycznym nie prowadzącym działalności gospodarczej lub niebędących podatnikami VAT, należnego im z tytułu umów cywilnych zawieranych z Zamawiającym). 3. Jeżeli stroną Umowy będą Wykonawcy Oferty wspólnej Umowa zostanie uzupełniona o postanowienia wskazujące nie więcej niż jednego z Wykonawców (tzw. Lidera), wobec, którego Zamawiający składać będzie oświadczenia ze skutkiem wobec wszystkich pozostałych Wykonawców Oferty wspólnej. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 do Umowy, za zgodą Wykonawcy, wprowadzone zostanie postanowienie przewidujące, iż całość wynagrodzenia z tytułu wykonania Umowy Zamawiający będzie uprawniony przekazać wyłącznie na rachunek Lidera, o którym mowa wyżej, a rozdysponowanie wynagrodzenia między Wykonawców, którzy złożyli Ofertę wspólną będzie sprawą wewnętrzną Wykonawców i nie będzie obciążać Zamawiającego. 5. Postanowienia ust. 3 i 4 nie będą stosowane, jeżeli są zawarte w umowie, o której mowa w SIWZ. 6. Uzupełnienia i korekty w stosunku do Wzoru umowy dokonywane na podstawie postanowień powyższych niniejszego działu nie mogą naruszać ustawy PZP oraz istotnych warunków wykonania zamówienia określonych w SIWZ. 7. Stanowiący załącznik Umowy wzór porozumienia o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w § 20 ust. 3 Wzoru umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Przy zawieraniu porozumienia postanowienia ust. 2 - 6 będą stosowane odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wspol.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, Zespół ds. Zamówień Publicznych - budynek nr 18, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 111, Zespół ds. Zamówień Publicznych - budynek nr 18, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych, zgodnie z postanowieniami art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 2. Jeżeli w toku realizacji usługi wystąpi konieczność wykonania usług dodatkowych, których zakres nie przekroczy 50 % wartości zamówienia, a wykonanie tych usług stało się konieczne na skutek sytuacji, których nie można było wcześniej przewidzieć, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać te usługi na dodatkowe zamówienie Zamawiającego udzielone z wolnej ręki, przy jednoczesnym zachowaniu tych samych norm, standardów i parametrów, jak przyjęte w umowie. Protokół konieczności na usługi dodatkowe winien zawierać uzasadnienie wykonania usług. 3. Wynagrodzenie za usługi dodatkowe zostanie ustalone na podstawie oferty Wykonawcy oraz warunkami określonymi w § 13 Wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.