Ogłoszenie z dnia 2006-04-12
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, do kontaktów: Klaudia Szczytowska-Maziarz, ul. Konstruktorska 1, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 45 90 616, fax +48 022 45 90 201. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Klaudia Szczytowska-Maziarz ul. Konstruktorska 1, II piętro, pokój nr 213, ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 45 90 616, fax +48 022 45 90 21. 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.21.20.00, 72.26.30.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Budowa i wdrożenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap. Szacunkowy koszt bez VAT: 1 170 709,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: czyszczenie sprzętu komputerowego w okresie 3 lat. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.52.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Czyszczenie sprzętu komputerowego w okresie 3 lat. Szacunkowy koszt bez VAT: 29 268,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi zarządzania projektem oraz usługi doradcze przy wyborze systemu informatycznego do obsługi dofinansowania przedsięwzięć. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.22.40.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi zarządzania projektem oraz usługi doradcze przy wyborze systemu informatycznego do obsługi dofinansowania przedsięwzięć. Szacunkowy koszt bez VAT: 19 512,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie systemu do obsługi środków z tytułu ustawy o recyklingu pojazdów. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.20.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wykonanie systemu do obsługi środków z tytułu ustawy o recyklingu pojazdów. Szacunkowy koszt bez VAT: 48 780,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi zawiązane ze zwiększeniem bezpieczeństwa informatycznego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.59.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi zawiązane ze zwiększeniem bezpieczeństwa informatycznego Szacunkowy koszt bez VAT: 9 756,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi związane z integracją systemu SIMIK z systemami Narodowego Funduszu. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.23.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi związane z integracją systemu SIMIK z systemami Narodowego Funduszu Szacunkowy koszt bez VAT: 7 805,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja systemu mySAP.com w wersji 4.6C oraz modułów dedykowanych do nowej wersji. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Aktualizacja systemu mySAP.com w wersji 4.6C oraz modułów dedykowanych do nowej wersji Szacunkowy koszt bez VAT: 78 047,00 EUR. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 04.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/21/2025 Dostawa klastra IT wraz z niezbędna infrastrukturą oraz oprogramowaniem
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (2 lok. ul. Ciołka 22 m 14, Magistracka 26A m 13).
- Sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych, rękawic roboczych i czyściw dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
- Modernizacja lokalu dla potrzeb filii biblioteki przy ul. Wolskiej 66 w Warszawie wraz z zakupem wyposażenia.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.) - własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola -TZOM Koło, (ul. Pustola 36A m. 25, ul. Monte Cassino 9 m. 42, ul. Deotymy 49 m. 115).
- Zakup, dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd w Mieście Puszczykowo"
- Stworzenie strony internetowej dla konferencji FEST FORUM.
- Zakup sprzętu wraz z potrzebnym oprogramowaniem do utworzenia klastrów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Goleniowie
- Dostawa i wdrożenie urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Bolimów"
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Szczutowo
- RZP-56/KJ/2025 Dostawę sprzętu i licencji mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Szpitalu Dziecięcym im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





