eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawiercieWybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych dla ustalenia wartości rynkowej nieruchomości zajętych pod drogi publiczne przed dniem 01.01.1999 roku, niezbędnych do ustalenia wysokości odszkodowań dla byłych właścicieli i wydania stoso

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Zawiercie: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych dla ustalenia wartości rynkowej nieruchomości zajętych pod drogi publiczne przed dniem 01.01.1999 roku, niezbędnych do ustalenia wysokości odszkodowań dla byłych właścicieli i wydania stosownych decyzji odszkodowawczych przez Starostę Zawierciańskiego wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej
Numer ogłoszenia: 66282 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710710-2 w. 315, fax 032 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zawiercie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych dla ustalenia wartości rynkowej nieruchomości zajętych pod drogi publiczne przed dniem 01.01.1999 roku, niezbędnych do ustalenia wysokości odszkodowań dla byłych właścicieli i wydania stosownych decyzji odszkodowawczych przez Starostę Zawierciańskiego wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych dla ustalenia wartości rynkowej nieruchomości zajętych pod drogi publiczne przed dniem 01.01.1999 roku, niezbędnych do ustalenia wysokości odszkodowań dla byłych właścicieli i wydania stosownych decyzji odszkodowawczych przez Starostę Zawierciańskiego wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej Operat szacunkowy powinien być wykonany zgodnie ze standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych oraz zgodnie z przepisami prawa zawartymi w ustawie o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. ( Dz. U. z 2004r. Nr 261 poz. 2603 z późniejszymi zmianami ) oraz w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz. U. z 2004r. Nr 207 poz. 2109 z późniejszymi zmianami ). Każdy operat szacunkowy Wykonawca sporządzi w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach Wraz ze zleceniem na wykonanie operatu szacunkowego Wykonawca otrzyma: - kopię decyzji Wojewody Śląskiego; - wypis z ewidencji gruntów i budynków; - kopie fragmentu mapy ewidencyjnej i mapy zasadniczej dla danej ( wymienionej w zleceniu ) nieruchomości Pozostałe informacje Wykonawca będzie zobowiązany zebrać we własnym zakresie. Przewidywana ilość operatów szacunkowych do końca grudnia 2008r - max 50 operatów Wykonawca zobowiązany jest do udzielania stronom wyjaśnień odnośnie sporządzonej wyceny oraz do każdorazowego stawiania się na wezwanie organów odwoławczych na swój koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Świadectwo/-a nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.zawiercie.sisco.info/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych pokój 309.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34 Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych, pokój 309.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.