Ogłoszenie z dnia 2005-12-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Miechów: usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku na terenie Nadleśnictwa Miechów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miechów, do kontaktów: Norbert Śliwa, Os. Kolejowe 54A, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3825000, fax 041 3825000, e-mail: miechow@krakow.lasy.gov.pl, www.miechow.krakow.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku na terenie Nadleśnictwa Miechów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku na terenie Nadleśnictwa Miechów podzielone na pięć pakietów 01 - L-ctwo Trąby, 02 - L-ctwo Tunel, 03 - L-ctwo Proszowice, 04 - L-ctwo Goszcza, 05 - Szkółka Gospodarcza Chodówki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren administracyjny Nadleśnictwa Miechów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium na całość 6000PLN. Na poszczególne pakiety zamówienia: Pakiet nr 01: Trąby-2000PLN,Pakiet nr 02: Tunel-1500PLN, Pakiet nr 03:Proszowice 1000 PLN, nr 04-Goszcza 1000, pakiet nr 05 Szkółka 500PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Finansowanie ze środków własnych Nadleśnictwa Miechów. Płatne przelewem na wskazane przez wykonawcę konto w terminie do 10 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej na podstawie protokółu odbioru prac. 2. Wynagrodzenie wykonawcy obliczane i wypłacane będzie zasadniczo w okresach jednomiesięcznych i będzie wynikało z rzeczywistego rozmiaru prac wykonanych przez wykonawcę i odebranych przez zamawiającego w tym okresie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą być: osobą fizyczną, osobą prawną albo jednostką organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają warunki określone przez zamawiającego WARUNEK 1 - w zakresie doświadczenia zawodowego:- Wykonawca wykaże za okres ostatnich trzech lat wykonane usługi w zakresie gospodarki leśnej o wartości minimum 100000 PLN . Zamawiający przyzna za spełnienie tego warunku 100 pkt Za każde następne 10000 PLN Zamawiający przyzna po 10 pkt.WARUNEK 2 - w zakresie posiadanego potencjału technicznego : - Wykonawca wykaże niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia jakimi dysponuje, lub posiada. Wymagane jest posiadanie niżej wymienionych narzędzi i urządzeń:-pozyskanie drewna:minimum 1 sztuki pilarki spalinowej o mocy nie mniejszej niż 2,6 kW na 1000 m3 drewna, którego dotyczy oferta -zrywka drewna:minimum 1 ciągnik zrywkowy lub podobnego typu na każde 5000 m3 drewna, którego dotyczy oferta, lub minimum 1 ciągnik rolniczy na każde 2000 m3 drewna, którego dotyczy oferta, lub minimum 1 koń na każde 1000 m3 drewna którego dotyczy oferta WARUNEK 3 - w zakresie potencjału kadrowego:- Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.Wymagane jest wskazanie minimum z zakresu pozyskania drewna -1 pracownika posiadającego uprawnienia do ścinki drzew na każde 2500 m3 drewna, którego dotyczy oferta -z zakresu zagospodarowania lasu - minimum jedną osobę na prace o wartości do 50 tys. zł, którego dotyczy oferta WARUNEK 4 - w zakresie posiadania wymaganych uprawnień:- Wykonawca wykaże osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarkami spalinowymi .Zamawiający oceni spełnianie powyższych warunków oddzielnie dla każdego wykonawcy i każdej części zamówienia. Wykonawcy, którzy otrzymają największą ilość punktów w danej części zamówienia zostaną zaproszeni przez zamawiającego do złożenia oferty na tę część. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, ustanawiając pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z wnioskami o dopuszczenie do udziału w przetargu, wykonawcy składają oświadczenie oraz dołączają dokumenty,w kolejności ich wyszczególnienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają oświadczenie i wymagane dokumenty oddzielnie dla każdego wykonawcy wraz z jednym wnioskiem. Dokumenty wniosku należy złożyć w postaci oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez uprawnionego bądź uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Złożenie przez Wykonawcę nieczytelnych kserokopii wymaganych dokumentów będzie skutkowało jego wykluczeniem z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę.2) dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.3) Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym powinien zawierać:1) Oznaczenie miejsca i daty wystawienia wniosku 2)Imię i Nazwisko lub nazwę oraz adres Wnioskodawcy (* w przypadku wniosku składanego przez wykonawców występujących wspólnie: - dane wszystkich wykonawców, oraz nazwę lub nazwisko podmiotu uprawnionego do ich reprezentowania)3) Nazwę i adres Zamawiającego4) Numer postępowania 5) Nazwę postępowania 6) Numery i nazwy części, na które Wykonawcy zamierzają złożyć oferty na kompleksowe wykonanie zamówienia w przypadku zaproszenia przez Zamawiającego do składania ofert7) Imię, Nazwisko i adres pełnomocnika wraz z udokumentowanym zakresem jego pełnomocnictwa , lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu regulującego zasady współdziałania oraz wzajemnych zobowiązań wykonawców występujących wspólnie 8) Wyszczególnienie załączonych dokumentów i oświadczenia 9. Zamawiający udostępni Wykonawcom wzory następujących dokumentów:1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca 5) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego 6.Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie i opisać Usługi w leśnictwie w 2006 roku. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ustawy, żąda załączenia do wniosku: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, takie jak: 1) zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego operatorów pilarek spalinowych uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Posiadają niezbędną zdolność ekonomiczną i finansową (oświadczenie). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do wniosku: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę doświadczenie zawodowe, oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - potwierdzające spełnianie warunku nr 3 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub posiada wykonawca - potwierdzające spełnianie warunku nr 2 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - potwierdzające spełnianie warunku nr 1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zastosowanie procedur w przetargu nieograniczonym lub ograniczonym w normalnym trybie pozwoliłoby na zawarcie umów najwcześniej w I dekadzie lutego 2006 roku. Taki termin utrudni rytmiczne pozyskanie drewna oraz zakłóci terminową realizację zabiegów pielęgnacyjnych i przesunie w czasie realizację bardzo pilnych cięć odsłaniających w drzewostanach rębnych. Ponadto spowoduje opóźnienie realizacji umów z odbiorcami drewna, co ma istotne znaczenie w pozyskaniu i zbycie gatunków beztwardzielowych. Stanowi również ryzyko naliczania kar umownych przez odbiorców z powodu nieterminowej realizacji umów sprzedaży drewna przez Nadleśnictwo. Z powyższego względu zastosowanie przetargu ograniczonego art. 47 oraz ustalenie minimalnych ustawowo dozwolonych terminów tj. 15 dniowego terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym art. 49 pkt 4 oraz 10 dniowego terminu składania ofert art. 52 pkt 4. Nadmienia się, iż ogłaszany przetarg dotyczy tylko pięciu pakietów, które ni. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 192 - 189323 z dnia 05.10.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 7. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Z-473/3/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Nadleśnictwa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 22.12.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.01.2006, godzina 10:00, Świetlica Nadleśnictwa Miechów, parter.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Trąby. 3) Zakres lub wartość: Powyżej 60000 EUR. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Tunel. 3) Zakres lub wartość: Poniżej 60000 EUR. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Proszowice. 3) Zakres lub wartość: Poniżej 60000 EUR. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Goszcza. 3) Zakres lub wartość: Poniżej 60000 EUR. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Szkółce Gospodarczej Chodówki. 3) Zakres lub wartość: Poniżej 60000 EUR. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- DOSTOSOWANIE ARCHITEKTONICZNE ŁAZIENKI W SP POJAŁOWICACH ORAZ WYKONANIE ŚCIEŻKI SENSORYCZNEJ DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI SI ORAZ PODJAZDU DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SP W JAKSICACH
- "Prace budowlano - remontowe w świetlicy w Bukowskiej Woli".
- Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych wraz z wyposażeniem w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- "Dostawa asortymentu do magazynu gospodarczego Szpitala św. Anny w Miechowie - powtórka."
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- 2025.Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona ekosystemów nieleśnych Kampinoskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
- Kompleksowe wykonawstwo prac leśnych na terenie Nadleśnictwie Białogard w roku 2006.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.