eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów2025.Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
2025.Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Miechowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 13

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jedynkamiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jedynkamiechow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2025.Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3a1bce4-7acb-48f8-99b6-162ef09795bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044600/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 2025.Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 1 w Miechowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3a1bce4-7acb-48f8-99b6-162ef09795bb

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

aplikacje do obsługi formatów plików, które nadają się do przygotowania ofert lub prac konkursowych, korzystają z formatów plików, których nie można obsługiwać za pomocą żadnych innych aplikacji otwartoźródłowych lub ogólnie dostępnych, lub są one objęte licencją i nie mogą zostać udostępnione do pobierania lub zdalnego wykorzystania przez zamawiającego (art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: nie dotyczy

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa jaj:
1. Jaja rozmiar "M" Szt. 2500

4.2.5.) Wartość części: 2000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udział produktów pochodzących z uprawy ekologicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych.
1. Ananas puszka 500-600g szt. 100
2. Barszcz biały butelka 0,5l szt. 250
3. Bita śmietana w sprayu
bez cukru 250g szt. 100
4. Buraczki tarte słoik 1l szt. 200
5. Chrzan tarty w słoiku 180g szt. 100
6. Cukier 1kg kg 600
7. Groszek konserwowy puszka 400g szt. 50
8. Kasza jęczmienna saszetki szt. 600
9. Kasza jęczmienna sypka 1kg kg 80
10. Kasza manna 1kg szt. 20
11. Kminek 20g szt. 20
12. Koncentrat barszczu czerwonego 0,3-0,4l szt. 60
13. Koncentrat pomidorowy 30% 180g szt. 500
14. Kwasek cytrynowy 20g szt. 20
15. Liście laurowe 6-8g szt. 100
16. Majeranek 8-10g szt. 150
17. Majonez słoik 700 ml szt. 60
18. Makaron muszelka 400g szt. 3000
19. Makaron nitki 400g szt. 1000
20. Makaron świdry 400g szt. 4000
21. Makaron zacierka 250g szt. 350
22. Mąka pszenna poznańska kg 300
23. Mąka ziemniaczana 0,50kg kg 10
24. Mus owocowy (100-150g) szt. 3000
25. Ocet 0,5l szt. 80
26. Ogórek konserwowy 0,9 – 1.0 litr szt. 250
27. Olej 0,9 – 1.0 litr szt. 400
28. Oliwa z oliwek 1l szt. 15
29. Papryka słodka mielona 20g szt. 80
30. Pieprz prawdziwy mielony 17-20g szt. 400
31. Pieprz ziołowy 20g szt. 400
32. Przyprawa MAGGI 1l. szt. 50
33. Przyprawa do potraw warzywna 200g szt. 100
34. Rosołki drobiowe 60g szt. 300
35. Ryż sypki 1kg kg 150
36. Sałatka z czerwonej kapusty słoik 1l szt. 300
37. Seler konserwowy paski 1l szt. 300
38. Sok owocowy kartonik 200ml szt. 2000
39. Sos do spaghetti
500-600g szt. 400
40. Sos pieczeniowy jasny
w proszku 27g szt. 100
41. Sos słodko-kwaśny 500-600g szt. 400
42. Sos w proszku kurczak
w sosie śmietanowo-ziołowym szt. 100
43. Sól 1kg kg 220
44. Sól czosnkowa 30g szt. 200
45. Woda lekko gazowana 1,5l szt. 200
46. Ziele angielskie 15g szt. 100
47. Zupa grochowa
w proszku 75g szt. 250
48. Zupa pieczarkowa
60-75g szt. 250

4.2.5.) Wartość części: 70000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
1. Antrykot kg 100
2. Boczek wędzony kg 70
3. Filet z indyka kg 250
4. Filet z kurczaka pojedynczy kg 800
5. Kiełbasa biała kg 200
6. Kiełbasa śląska kg 200
7. Korpus z kurczaka kg 600
8. Kurczak kg 500
9. Łopatka b/k kg 700
10. Schab z kością kg 400
11. Słonina kg 50
12. Smalec kostka 200-250g szt. 200
13. Szynka kulka bez kości kg 200
14. Udka z kurczaka kg 200
15. Udziec wołowy kg 100
16. Udziki z kurczaka
z kością kg 600

4.2.5.) Wartość części: 125000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa mrożonek
1. Brokuł mrożony (op. 2,5 kg) op. 50
2. Kalafior mrożony (op. 2,5 kg) op. 50
3. Kopytka
(op. 2,5 kg) op 200
4. Malina (op. 2,5 kg) op. 80
5. Marchew Mini (op. 2,5 kg) op. 80
6. Mieszanka kompotowa (op. 2,5 kg) op. 80
7. Naleśniki z serem
(op. 3,4 kg) op 150
8. Pierogi ruskie
(op. 2,5 kg) op 200
9. Pierogi z mięsem
(op. 2,5 kg) op 200
10. Pierogi z serem
(op. 2,5 kg) op 200
11. Pierogi z truskawkami
(op. 2,5 kg) op 200
12. Porzeczka czarna (op. 2,5 kg) op. 80
13. Porzeczka czerwona (op. 2,5 kg) op. 80
14. Szpinak mrożony liść (op. 2,5 kg) op. 40
15. Śliwka mrożona (op. 2,5 kg) op. 80
16. Truskawka mrożona (op. 2,5 kg) op. 160
17. Wiśnia mrożona (op. 2,5 kg) op. 80
18. Zupa jarzynowa (op. 2,5 kg) op. 80

4.2.5.) Wartość części: 81000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanyc

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich
1. Jogurt grecki 150g szt. 2500
2. Jogurt naturalny 300-350g szt. 100
3. Jogurt owocowy 100-150g (zawartość owoców min. 40%) szt. 2000
4. Margaryna mleczna 250g szt. 400
5. Masło 82%
200-250g szt. 250
6. Masło klarowane 250g szt. 120
7. Ser biały tłusty kg 250
8. Ser żółty GOUDA kg 50
9. Serek homogenizowany 100-150g szt. 2000
10. Serek mascarpone 250g szt. 200
11. Śmietana 18%
300-350g szt. 200
12. Śmietana 30 % 1l szt. 500

4.2.5.) Wartość części: 42000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę zareklamowanego produktu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa pieczywa
1. Chleb 600 - 700g szt. 1000
2. Bułki zwykłe 100g szt. 300
3. Bułka tarta 1kg szt. 180
4. Chleb razowy szt 150

4.2.5.) Wartość części: 8000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych
1. Filet rybny mrożony DORSZ bez skóry
glazura 20-25% kg 250
2. Filet rybny mrożony MIRUNA ze skórą glazura 20-25% kg 250
3. Kostka z fileta MINTAJA kg 300
4. Paluszki rybne
z fileta MINTAJA
lub DORSZA) kg 200

4.2.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzi na wymianę zareklamowanego produktu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw
1. Arbuz (XI,X,V,VI) kg 700
2. Banany kg 500
3. Borówka (V, VI, IX) kg 70
4. Buraki czerwone kg 100
5. Cebula kg 100
6. Czereśnie (V,VI) kg 300
7. Fasola drobna kg 20
8. Fasola Jaś średni kg 150
9. Grapefruit kg 600
10. Gruszki kg 400
11. Jabłka kg 900
12. Kapusta biała kg 200
13. Kapusta biała młoda (ceny za V – VI) kg 100
14. Kapusta czerwona kg 100
15. Kapusta kiszona kg 600
16. Kapusta pekińska kg 300
17. Kiwi kg 400
18. Koper nać szt 300
19. Mandarynki kg 300
20. Marchew kg 750
21. Morele suszone kg 100
22. Nektarynki (ceny za VI, IX) kg 400
23. Ogórek kiszony kg 400
24. Ogórek świeży (IX-XI) kg 150
25. Ogórek świeży ceny za V – VI) kg 200
26. Pietruszka korzeń kg 300
27. Pietruszka nać szt 100
28. Płatki migdałów kg 5
29. Pomarańcze kg 500
30. Rodzynki kg 5
31. Sałata lodowa szt. 150
32. Sałata zielona szt. 300
33. Seler kg 300
34. Seler naciowy kg 200
35. Śliwki (IX-X) kg 150
36. Truskawki (V-VI) kg 120
37. Winogrona (XI-XI) kg 300
38. Ziemniak młody (V,VI) kg 1100
39. Ziemniaki kg 6500

4.2.5.) Wartość części: 81000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Część 1-8:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C
„Ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych” – I
„Udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznych” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość godzin na wymianę produktów zareklamowanych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: udział produktów pochodzących z produkcji ekologicznej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.a.i.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu (zgodnie z przesłankami obligatoryjnymi, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp) – dot. Części 1 – 8,
2) spełnią warunki udziału w postępowaniu w zakresie (dot. Części 1 – 8):
 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa;
 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wskazane i opisane w Rozdz. VIb SWZ;
 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;
 zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Miechowie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-26 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.