Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-03-02
Bia³ystok: Administrowanie szaletami miejskimi po³o¿onymi na terenie miasta Bia³egostoku
Numer og³oszenia: 65446 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok , ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Administrowanie szaletami miejskimi po³o¿onymi na terenie miasta Bia³egostoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi zwi±zane z administrowaniem szaletem miejskim po³o¿onym przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie oraz automatycznymi toaletami wolnostoj±cymi zlokalizowanymi na skwerze im. Tamary So³oniewicz i w Parku Planty w Bia³ymstoku. 2. Zakres prac: 2.1) zwi±zanych z administrowaniem szaletem miejskim przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie: 1) zapewnienie funkcjonowania szaletu: a) w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 wrze¶nia: w godz. 8:00 - 18:00, b) w okresie od dnia 1 pa¼dziernika do dnia 31 marca: w godz. 8:00 - 16:00. 2) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 3) umo¿liwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników SANEPIDu oraz niezw³oczne wykonywanie zaleceñ SANEPIDu, 4) pokrywanie kosztów kontroli SANEPIDu, 5) zapewnienie ¶rodków czysto¶ci, 6) bie¿±ce uzupe³nianie papieru toaletowego i myd³a, 7) wykonywanie bie¿±cych remontów oraz napraw w zakresie: a) wymiany uszczelek, b) naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, c) wymiany drobnych urz±dzeñ instalacji elektrycznej, np. bezpieczników, ¿arówek, ¶wietlówek, kontaktów. 8) wykonywanie innych napraw awaryjnych w szczególno¶ci: malowanie ¶cian, wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzie¿y, 9) przestrzeganie przepisów BHP i ppo¿. na terenie obiektu, 10) zabezpieczenie obiektów od kradzie¿y i ognia, 11) utrzymanie ci±gów pieszych (sprz±tanie, od¶nie¿anie, likwidacja ¶lisko¶ci) bezpo¶rednio prowadz±cych do szaletu i otaczaj±cych szalet, 12) bie¿±ce likwidowanie wszelkich napisów na ¶cianach (wewn±trz i z zewn±trz obiektu), 13) zg³aszanie Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo wszelkich kradzie¿y i aktów wandalizmu, 14) coroczne wykonywanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej w terminie od dnia 01 wrze¶nia do dnia 31 pa¼dziernika, 15) niezw³oczne wykonanie zaleceñ dokonuj±cego pomiary, o których mowa w pkt 14 oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³u z pomiarów do dnia 15 listopada ka¿dego roku, 16) prowadzenie ksi±¿ek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie ksi±¿ki obiektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz. 1134), 17) zawarcie umowy na dostawê wody i odprowadzanie ¶cieków oraz na dostawê energii, 18) pokrywanie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ¶cieków oraz wywozu nieczysto¶ci sta³ych. 2.2) zwi±zanych z administrowaniem toalet± wolnostoj±c± przy skwerze im. Tamary So³oniewicz w Bia³ymstoku: 1) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez ca³± dobê, 2) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 3) co najmniej jednokrotne w ci±gu dnia mycie i dezynfekcja urz±dzeñ sanitarnych, 4) umo¿liwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników SANEPIDu oraz niezw³oczne wykonywanie zaleceñ SANEPIDu 5) pokrywanie kosztów kontroli SANEPIDu, 6) zapewnienie ¶rodków czysto¶ci, 7) bie¿±ce uzupe³nianie papieru toaletowego i myd³a, 8) wykonywanie bie¿±cych remontów oraz napraw w zakresie: a) wymiany uszczelek, b) naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, c) wymiany drobnych urz±dzeñ instalacji elektrycznej, w tym np. bezpieczników, ¿arówek, ¶wietlówek, kontaktów. 9) wykonywanie innych napraw awaryjnych w szczególno¶ci: malowanie ¶cian, wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzie¿y, 10) przestrzeganie przepisów BHP i ppo¿. na terenie obiektu, 11) zabezpieczenie obiektów od kradzie¿y i ognia, 12) utrzymanie ci±gów pieszych (sprz±tanie, od¶nie¿anie, likwidacja ¶lisko¶ci) bezpo¶rednio prowadz±cych do szaletu i otaczaj±cych szalet, 13) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z li¶ci, wiatro³omów i nadmiaru ¶niegu, 14) bie¿±ce likwidowanie wszelkich napisów na ¶cianach (wewn±trz i z zewn±trz obiektu), 15) mycie obiektu (¶cian zewnêtrznych i gabloty) co najmniej raz w miesi±cu, 16) zg³aszanie Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo wszelkich kradzie¿y i aktów wandalizmu, 17) coroczne wykonywanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej w terminie od dnia 01 wrze¶nia do dnia 31 pa¼dziernika, 18) niezw³oczne wykonanie zaleceñ dokonuj±cego pomiary, o których mowa w pkt 17 oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³u z pomiarów do dnia 15 listopada ka¿dego roku, 19) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym u¿ycie alarmu, 20) zawarcie umowy na dostawê wody i odprowadzanie ¶cieków oraz na dostawê energii, 21) pokrywanie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ¶cieków oraz wywozu nieczysto¶ci sta³ych, 22) cykliczne sprawdzanie stanu na³adowania karty w module monitoringu i jej do³adowywanie zapewniaj±ce ci±g³o¶æ dzia³ania systemu. 2.3) zwi±zanych z administrowaniem toalet± wolnostoj±c± w Parku Planty w Bia³ymstoku: 1) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez ca³± dobê, 2) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 3) co najmniej jednokrotne (w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 wrze¶nia co najmniej dwukrotne) w ci±gu dnia mycie i dezynfekcja urz±dzeñ sanitarnych, 4) umo¿liwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników SANEPIDu oraz niezw³oczne wykonywanie zaleceñ SANEPIDu 5) pokrywanie kosztów kontroli SANEPIDu, 6) zapewnienie ¶rodków czysto¶ci, 7) bie¿±ce uzupe³nianie papieru toaletowego, rêczników papierowych i myd³a, 8) wykonywanie bie¿±cych remontów oraz napraw w zakresie: a) wymiany uszczelek, b) naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, c) wymiany drobnych urz±dzeñ instalacji elektrycznej, w tym np. bezpieczników, ¿arówek, ¶wietlówek, kontaktów, d) wykonywanie innych napraw awaryjnych w szczególno¶ci: malowanie ¶cian, wstawianie kratek wentylacyjnych w przypadku ich zniszczenia lub kradzie¿y. 9) przestrzeganie przepisów BHP i ppo¿. na terenie obiektu, 10) zabezpieczenie obiektów od kradzie¿y i ognia, 11) utrzymanie ci±gów pieszych (sprz±tanie, od¶nie¿anie, likwidacja ¶lisko¶ci) bezpo¶rednio prowadz±cych do szaletu i otaczaj±cych szalet, 12) oczyszczanie dachu z li¶ci, wiatro³omów i nadmiaru ¶niegu, 13) bie¿±ce likwidowanie wszelkich napisów na ¶cianach (wewn±trz i z zewn±trz obiektu), 14) mycie obiektu (¶cian zewnêtrznych i gablot) co najmniej raz w miesi±cu, 15) zg³aszanie Zamawiaj±cemu ka¿dorazowo wszelkich kradzie¿y i aktów wandalizmu, 16) coroczne wykonywanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej w terminie od dnia 01 wrze¶nia do dnia 31 pa¼dziernika, 17) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym u¿ycie alarmu, 18) niezw³oczne wykonanie zaleceñ dokonuj±cego pomiary, o których mowa w pkt 16 oraz dostarczenie Zamawiaj±cemu protoko³u z pomiarów do dnia 15 listopada ka¿dego roku.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia uzupe³niaj±ce w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy i polegajacych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.60.00.00 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 3 000 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenia kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: Wadium - administrowanie szaletami. 4. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w kasie Urzêdu Miejskiego przy ul. S³onimskiej 1, pok. 21 (orygina³), a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty. 5. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1) ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w Rozdziale III.4.2) tiret 2, 2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdziale III.4.1) oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu okre¶lone w Rozdziale III.4.2) tiret 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, w przypadku ca³kowitego wy³±czenia danego obiektu z administrowania np. z powodów przebudowy, sprzeda¿y dzia³ki, na której zlokalizowany jest szalet miejski (dot. szaletu po³o¿onego przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie). Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu o miesiêczn± cenê rycza³tow± za administrowanie wy³±czonym szaletem, o której mowa w § 7 ust. 1 pkt. 1 projektu umowy. 2.Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w pkt 1, jest sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u uzasadniaj±cego konieczno¶æ wy³±czenia danego obiektu z administrowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Departament Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Komunalnej Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku, ul. J.K. Branickiego 9, pok. 321.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, pok. 501.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Realizacja projektu zieleni wraz z pielêgnacj± gwarancyjn± do zadania zazieleñmy ronda: Rondo Nauczycieli Tajnego Nauczania
- Dostawa inteligentnego systemu o¶wietlenia Led sceny na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Kultury i Nauki Uniwersytetu w Bia³ymstoku
- BZP.272.42.2025.£C Us³ugi doradcze w zakresie komercjalizacji wyników prac B+R
- Dostawa i wymiana opraw o¶wietleniowych na energooszczêdne oprawy LED przy ul. Dojnowskiej 80 A, B, C i ul. Proroka Eliasza 3, 3 A w Bia³ymstoku.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowê warsztatów gastronomicznych w O¶rodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9 - osobowego na potrzeby Ksi±¿nicy Podlaskiej im. £ukasza Górnickiego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzy¿owañ na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Uprz±tanie i zapewnienie utylizacji zw³ok zwierz±t dziko ¿yj±cych na terenie m. st. Warszawy.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleñcach.
- us³ugi sprz±tania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- us³ugi konserwacyjne i naprawcze.
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.