Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Pabianice: wykonanie robót geodezyjnych dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania
Numer ogłoszenia: 65096 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót geodezyjnych dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: wykonanie robót geodezyjnych dla potrzeb Gminy Miejskiej Pabianice z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice, bądź przeznaczonych do nabycia na własność Gminy Termin wykonania szkicu wstępnego projektu podziału wynosi 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Termin wykonania mapy z projektem podziału wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pozytywnie zaopiniowanego projektu podziału do dnia ewidencji mapy podziału i dostarczenia Zamawiającemu. Przewidywana ilość map ok. 26 Zadanie nr II Wykonanie mapy do celów prawnych niezbędnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Torowej dla której w Sądzie Rejonowym w Pabianicach prowadzona jest księga wieczysta KW 1836 Termin wykonania mapy do celów prawnych wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy do dnia wprowadzenia zmian do części opisowej ewidencji gruntów i dostarczenia Zamawiającemu: zaewidencjonowanej mapy . Zadanie III Wznowienie granic działki Termin wykonania wznowienia granic działki wynosi 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania zlecenia do dnia dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanego protokołu ze wznowienia granic. Przewidywana ilość robót ok. 3 2) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu po 4 egzemplarze map z projektem podziału i map do celów prawnych 3) Szczegółowy zakres robót każdorazowo będzie określany w indywidualnych zleceniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 3. posiadają uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych robót geodezyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania 5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania i w ciągu ostatnich 3 lat - przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie, wykonali wyżej określone roboty geodezyjne Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków zgodnie z art. 44 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ust.1, 2, i że spełnia wymagania określone w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia państwowe upoważniające do wykonywania wyżej określonych robót geodezyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Wzór druku oferty i formularza cenowego do poszczególnych zadań 5. Wykaz wykonywanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz miejsca i daty wykonania oraz załączeniem dla minimum 3 usług ujętych w zestawieniu dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie (listy referencyjne, opinie) 6. Wykaz osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Pabianice ul. Kościuszki 25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów Pabianice ul. Zamkowa 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: roboty geodezyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice, bądź przeznaczonych do nabycia na własność Gminy Termin wykonania szkicu wstępnego projektu podziału wynosi 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Termin wykonania mapy z projektem podziału wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania pozytywnie zaopiniowanego projektu podziału do dnia ewidencji mapy podziału i dostarczenia Zamawiającemu. Przewidywana ilość map ok. 26.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: roboty geodezyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mapy do celów prawnych niezbędnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonej w Pabianicach przy ul. Torowej dla której w Sądzie Rejonowym w Pabianicach prowadzona jest księga wieczysta KW 1836 Termin wykonania mapy do celów prawnych wynosi 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy do dnia wprowadzenia zmian do części opisowej ewidencji gruntów i dostarczenia Zamawiającemu: zaewidencjonowanej mapy ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: roboty geodezyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic działki Termin wykonania wznowienia granic działki wynosi 21 dni kalendarzowych liczonych od dnia otrzymania zlecenia do dnia dostarczenia Zamawiającemu zaewidencjonowanego protokołu ze wznowienia granic. Przewidywana ilość robót ok. 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzeką Dobrzynką
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.