Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STERDYŃ
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA STERDYŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki, 6
1.5.2.) Miejscowość: Sterdyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 257870004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.stanczyk@sterdyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sterdyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sterdyn.ezamawiajacy.pl/pn/sterdyn/demand/212956/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c1ee3a9-6843-437b-938e-2edf06a30e29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach”.
Zamawiający w postępowaniu prowadzonym pn: „Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego drogowego oraz kruszywa betonowego do remontu dróg gminnych na terenie gminy Sterdyń wraz z jego równomiernym rozłożeniem na drogach” planuje zakupić z dostawą poniższą ilość kruszywa:
- kruszywo łamane (kamień – tłuczeń) o frakcji: 0/31,5 mm w ilości ok. 850 ton,
- kruszywo betonowe o frakcji 20-40 mm w ilości ok. 200 ton,
Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo musi być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości żwiru i kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
Każda dostawa żwiru i kruszywa (rodzaj – asortyment, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Dokładne miejsca dostarczenia będzie każdorazowo wskazane przez sołtysów wsi. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi zastosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg. Wykonawca w przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami z naczepami o dużym tonażu zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi.
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na swój koszt zamówionej partii żwiru i kruszywa w miejsca wskazane przez Zamawiającego w terminie od 2 do 4 dni roboczych (termin zależy od złożonej oferty. Termin dostawy jest elementem kryterium oceny ofert) licząc od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia.
Każda partia dostarczonego kruszywa musi odbywać się przy obecności Sołtysa lub Radnego danej miejscowości, po wcześniejszym zawiadomieniu Zamawiającego przez Wykonawcę. Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu kruszywa i żwiru jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ. Minimalna ilość kamienia będzie dostosowana do ładowności samochodu ciężarowego dostawcy.
Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością szacunkową i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/- 20 % szacowanej ilości ton. Prognozowana ilość jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert.
Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwie wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw.
Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa.
Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia.
W przypadku stwierdzenia którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt Wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia w którym dana okoliczność zaistniała.
Cenę wykonania zamówienia należy ustalić w oparciu o przewidywalną ilość kruszywa. Wynagrodzenie za przedmiot dostawy zostanie ustalone według faktycznie dostarczonej ilości kruszywa, po zakończeniu umowy i sporządzeniu protokołu końcowego odbioru z udziałem stron.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia i złożoną ofertą.
Wykonawca oświadcza, iż przedmiot zamówienia pochodzi z legalnego źródła pozyskania oraz posiada ważną koncesją na wydobycie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
44113140-8 - Kamień drogowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162421,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189727,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162421,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KANIUK" Sp. Jawna Lidia Andrzej Arkadiusz Kaniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241814524
7.3.4) Miejscowość: Zgrzebichy 48
7.3.5) Kod pocztowy: 07-104
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KANIUK" LIDIA, ANDRZEJ, ARKADIUSZ KANIUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KANIUK" LIDIA, ANDRZEJ, ARKADIUSZ KANIUK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184973,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-24INNE PRZETARGI STERDYŃ
więcej: przetargi STERDYŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych
- TRANSPORT ŻYWYCH OSOBNIKÓW KURAKÓW LEŚNYCH
- DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY JABŁONNA NA ZAJĘCIA PRZEDSZKOLNE I SZKOLNE W LATACH 2025/2026
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów z terenu gminy Goczałkowice-Zdrój do szkół i placówek w roku 2025/2026
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI NAD DOWOŻONYMI DZIEĆMI
- Świadczenie usługi dowozu uczniów do Szkoły Podstawowej im. Dzieci Zamojszczyzny w Sidzinie z terenu Sidziny wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.