Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Krynica-Zdrój: KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY
- WIZYTA STUDYJNA NR III i IV
Numer ogłoszenia: 64279 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP , ul. Czarny Potok 27/24, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 477 74 50, faks 18 477 74 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY - WIZYTA STUDYJNA NR III i IV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 1. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z ochroną środowiska w jednostkach samorządu terytorialnego, zakładach komunalnych oraz dużych obiektach sanatoryjnych, a także lokalne środowiska ekologiczne. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych z modelowymi rozwiązaniami w zakresie ochrony powietrza i wody, rozwiązywaniu problemów gospodarki odpadami, szerszego wykorzystania odnawialnych źródeł energii, a także budowaniu konsensusu ze środowiskami ekologicznymi, które doprowadzą do wypracowania zasad zrównoważonego rozwoju miejscowości uzdrowiskowych w Małopolsce. 2. Liczba uczestników: W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej jeden tydzień przed terminem wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Termin wyjazdu: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 22 kwiecień 2012 do 28 kwiecień 2012 r. 5. Plan wyjazdu: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: - 1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, informacje. Przyjazd do Wiednia (A). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie. Zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych w Wiedniu oraz spotkanie z tamtejszymi środowiskami ekologicznymi. Obiad i kolacja w trakcie zwiedzania i spotkań lub obiadokolacja w miejscu zakwaterowania. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Gminy Gussing (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Altheim (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd z Altheim do Baden Baden (D), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Karlove Vary (CZ) zwiedzanie. Przejazd do Mariańske Laźne (CZ) zwiedzanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy, 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta/WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot/tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota/tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego. ZADANIE NR 2 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 3. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym oraz projektowaniem na terenach miejscowości uzdrowiskowych. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych oraz inwestorów z modelowymi rozwiązaniami w zakresie projektowania w miejscowościach uzdrowiskowych, lokowania w nich obiektów nowoczesnych przy jednoczesnym utrzymywaniu tożsamości miejsca (szczególnie dotyczy to miejscowości o charakterze historycznym). Szczególny nacisk położony zostanie także na zapoznanie uczestników z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania przestrzeni publicznych służących funkcji turystyczno-uzdrowiskowej. 2. Liczba uczestników: 2.1. W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. 2.2. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej 1 tydzień przed terminem każdego wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Terminy wyjazdów: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 5 sierpień 2012 do 11 sierpień 2012 r. 5. Plan wyjazdów: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: -1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Kudowy, spotkanie z władzami, przedstawicielami uzdrowiska, zwiedzanie. Przejazd do Burg im Spreewald (D), spotkanie, informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Schmiedeberg, spotkanie, informacje (D). Przejazd do Bad Sooden-Allendorf (D), spotkanie z władzami i przedstawicielami miasta. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie, wyjazd z Bad Sooden-Allendorf (D). Przejazd do Bad Wildungen (D). Przejazd do Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie i spotkania w Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, nocleg i obiadokolacja w okolicach Salzburga. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wyjazd do Bad Blumau (A), spotkanie, informacje. Przejazd do Sárvár (HU), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, spotkanie z przedstawicielami uzdrowiska. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wizyta w uzdrowisku Pies tany i powrót do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, . w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy. 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta-WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot-tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota-tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.10.00-5, 79.34.22.00-5, 63.51.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 3) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgurp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STOWARZYSZENIE GMIN UZDROWISKOWYCH RP 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ ul. Czarny Potok 27/24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 09:50, miejsce: STOWARZYSZENIE GMIN UZDROWISKOWYCH RP 33-380 KRYNICA-ZDRÓJ ul. Czarny Potok 27/24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. Wizyta studyjna Nr III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 1. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z ochroną środowiska w jednostkach samorządu terytorialnego, zakładach komunalnych oraz dużych obiektach sanatoryjnych, a także lokalne środowiska ekologiczne. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych z modelowymi rozwiązaniami w zakresie ochrony powietrza i wody, rozwiązywaniu problemów gospodarki odpadami, szerszego wykorzystania odnawialnych źródeł energii, a także budowaniu konsensusu ze środowiskami ekologicznymi, które doprowadzą do wypracowania zasad zrównoważonego rozwoju miejscowości uzdrowiskowych w Małopolsce. 2. Liczba uczestników: W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej jeden tydzień przed terminem wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Termin wyjazdu: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 22 kwiecień 2012 do 28 kwiecień 2012 r. 5. Plan wyjazdu: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: - 1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, informacje. Przyjazd do Wiednia (A). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie. Zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych w Wiedniu oraz spotkanie z tamtejszymi środowiskami ekologicznymi. Obiad i kolacja w trakcie zwiedzania i spotkań lub obiadokolacja w miejscu zakwaterowania. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Gminy Gussing (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Altheim (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd z Altheim do Baden Baden (D), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Karlove Vary (CZ) zwiedzanie. Przejazd do Mariańske Laźne (CZ) zwiedzanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy, 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta/WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot/tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota/tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.10.00-5, 79.34.22.00-5, 63.51.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. Wizyta studyjna Nr IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 3. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym oraz projektowaniem na terenach miejscowości uzdrowiskowych. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych oraz inwestorów z modelowymi rozwiązaniami w zakresie projektowania w miejscowościach uzdrowiskowych, lokowania w nich obiektów nowoczesnych przy jednoczesnym utrzymywaniu tożsamości miejsca (szczególnie dotyczy to miejscowości o charakterze historycznym). Szczególny nacisk położony zostanie także na zapoznanie uczestników z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania przestrzeni publicznych służących funkcji turystyczno-uzdrowiskowej. 2. Liczba uczestników: 2.1. W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. 2.2. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej 1 tydzień przed terminem każdego wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Terminy wyjazdów: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 5 sierpień 2012 do 11 sierpień 2012 r. 5. Plan wyjazdów: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: -1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Kudowy, spotkanie z władzami, przedstawicielami uzdrowiska, zwiedzanie. Przejazd do Burg im Spreewald (D), spotkanie, informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Schmiedeberg, spotkanie, informacje (D). Przejazd do Bad Sooden-Allendorf (D), spotkanie z władzami i przedstawicielami miasta. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie, wyjazd z Bad Sooden-Allendorf (D). Przejazd do Bad Wildungen (D). Przejazd do Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie i spotkania w Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, nocleg i obiadokolacja w okolicach Salzburga. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wyjazd do Bad Blumau (A), spotkanie, informacje. Przejazd do Sárvár (HU), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, spotkanie z przedstawicielami uzdrowiska. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wizyta w uzdrowisku Pies tany i powrót do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, . w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy. 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta-WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot-tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota-tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00-2, 79.95.10.00-5, 79.34.22.00-5, 63.51.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Modernizacja czterech kortów tenisowych o nawierzchni ziemnej przy ul. Park Sportowy w Krynicy-Zdroju
- "Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii stretch maszynowej, folii termokurczliwej PE bezbarwnej
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 3 szkoleń (III pakietów) w miastach na terenie Polski
- "Kompleksowa organizacja cyklu 4 imprez muzycznych"
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.