To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-19
Krynica-Zdrój: KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY - WIZYTA STUDYJNA NR III i IV
Numer ogłoszenia: 123898 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64279 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP, ul. Czarny Potok 27/24, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 477 74 50, faks 18 477 74 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA WYJAZDÓW STUDYJNYCH W RAMACH PROJEKTU ROZWÓJ I PROMOCJA MAŁOPOLSKIEGO PRODUKTU UZDROWISKOWEGO W RAMACH KRAJOWYCH I EUROPEJSKICH SIECI WSPÓŁPRACY - WIZYTA STUDYJNA NR III i IV.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: ZADANIE NR 1 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 1. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z ochroną środowiska w jednostkach samorządu terytorialnego, zakładach komunalnych oraz dużych obiektach sanatoryjnych, a także lokalne środowiska ekologiczne. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych z modelowymi rozwiązaniami w zakresie ochrony powietrza i wody, rozwiązywaniu problemów gospodarki odpadami, szerszego wykorzystania odnawialnych źródeł energii, a także budowaniu konsensusu ze środowiskami ekologicznymi, które doprowadzą do wypracowania zasad zrównoważonego rozwoju miejscowości uzdrowiskowych w Małopolsce. 2. Liczba uczestników: W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej jeden tydzień przed terminem wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Termin wyjazdu: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 22 kwiecień 2012 do 28 kwiecień 2012 r. 5. Plan wyjazdu: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: - 1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, informacje. Przyjazd do Wiednia (A). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie. Zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych w Wiedniu oraz spotkanie z tamtejszymi środowiskami ekologicznymi. Obiad i kolacja w trakcie zwiedzania i spotkań lub obiadokolacja w miejscu zakwaterowania. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Gminy Gussing (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. zwiedzanie modelowych rozwiązań ekologicznych na terenie Altheim (A), spotkanie z władzami i przedstawicielami mieszkańców. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd z Altheim do Baden Baden (D), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Karlove Vary (CZ) zwiedzanie. Przejazd do Mariańske Laźne (CZ) zwiedzanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy, 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta/WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot/tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota/tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego. ZADANIE NR 2 I. Przedmiot zamówienia: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy II. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest obsługa wyjazdu studyjnego (w kraju i za granicą) w zakresie: zakwaterowania i wyżywienia uczestników, zapewnienia transportu uczestników i materiałów promocyjno-reklamowych, pokrycia kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, ubezpieczenia uczestników, zapewnienia pilota-tłumacza. III. Założenia programowo-organizacyjne wyjazdu studyjnego: 3. Uczestnicy, zakres tematyczny wyjazdów: Osoby odpowiedzialne za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym oraz projektowaniem na terenach miejscowości uzdrowiskowych. Cel: zapoznanie decydentów z gmin uzdrowiskowych oraz inwestorów z modelowymi rozwiązaniami w zakresie projektowania w miejscowościach uzdrowiskowych, lokowania w nich obiektów nowoczesnych przy jednoczesnym utrzymywaniu tożsamości miejsca (szczególnie dotyczy to miejscowości o charakterze historycznym). Szczególny nacisk położony zostanie także na zapoznanie uczestników z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie projektowania przestrzeni publicznych służących funkcji turystyczno-uzdrowiskowej. 2. Liczba uczestników: 2.1. W wyjeździe studialny będzie uczestniczyło 15 osób. 2.2. Imienną listę uczestników każdego wyjazdu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy co najmniej 1 tydzień przed terminem każdego wyjazdu. 3. Czas trwania wyjazdu: 7 dni. 4. Terminy wyjazdów: 4.1. Wizyta odbędzie się w terminie od 5 sierpień 2012 do 11 sierpień 2012 r. 5. Plan wyjazdów: 5.1. Wyjazd będzie realizowany zgodnie z następującym planem: -1 dzień (Niedziela) Wyjazd z Krynicy-Zdroju w godzinach rannych, przejazd do Kudowy, spotkanie z władzami, przedstawicielami uzdrowiska, zwiedzanie. Przejazd do Burg im Spreewald (D), spotkanie, informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 2 dzień (Poniedziałek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Bad Schmiedeberg, spotkanie, informacje (D). Przejazd do Bad Sooden-Allendorf (D), spotkanie z władzami i przedstawicielami miasta. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 3 dzień (Wtorek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie, wyjazd z Bad Sooden-Allendorf (D). Przejazd do Bad Wildungen (D). Przejazd do Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 4 dzień (Środa) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Zwiedzanie i spotkania w Baden-Baden (D). Zakwaterowanie, nocleg i obiadokolacja w okolicach Salzburga. - 5 dzień (Czwartek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wyjazd do Bad Blumau (A), spotkanie, informacje. Przejazd do Sárvár (HU), spotkanie i informacje. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 6 dzień (Piątek) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Przejazd do Pies tany (SK) zwiedzanie, spotkanie z przedstawicielami uzdrowiska. Zakwaterowanie, obiadokolacja, nocleg. - 7 dzień (Sobota) Śniadanie, prowiant na drogę, wykwaterowanie. Wizyta w uzdrowisku Pies tany i powrót do Krynicy-Zdroju. 6. Posiłki dla uczestników: - w pierwszym dniu - obiadokolacja, - w dniach od drugiego do szóstego - śniadanie, obiadokolacja, - w siódmym dniu - śniadanie, . w dniach od drugiego do siódmego - prowiant na drogę. 7. Zakwaterowanie uczestników: 7.1. Zakwaterowanie w hotelach/pensjonatach , w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych z własnym węzłem sanitarnym, liczba pokoi jednoosobowych nie może być mniejsza niż trzy. 7.2. W obiekcie powinna być sala udostępniana na spotkania grupy. 7.3. Wyposażenie i standard obiektu powinien zapewniać uczestnikom dobre warunki pobytu. 8. Środek transportu: 8.1. Podróż oraz wszystkie przejazdy związane z realizacją wyjazdów będą odbywać się komfortowym autokarem lub busem. Wyposażanie autokaru lub busa: klimatyzacja, toaleta-WC, rozkładane miejsca siedzące z wysokimi oparciami dla wszystkich uczestników. 8.2. W przypadku awarii technicznej pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (autokar lub bus) o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w czasie który pozwoli na prawidłową realizację przyjętego planu. 8. Tłumaczenia: W trakcie wyjazdów każdej grupie będzie towarzyszył pilot/tłumacz, którego zabezpiecza Wykonawca. Pilot-tłumacz odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka niemieckiego/angielskiego na język polski (i odwrotnie) w trakcie realizacji wizyt i spotkań na terenie odwiedzanych miejscowości. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka niemieckiego i angielskiego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: - realizację programu w zakresie podanych miejscowości do każdego wyjazdu, - zapewnienie posiłków dla uczestników, - zapewnienie zakwaterowania dla uczestników, - pokrycie kosztów biletów wstępu do odwiedzanych instytucji, - zapewnienie autokaru lub busa, - zapewnienie pilota-tłumacza, - ubezpieczenie KL i NW uczestników. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: - przedłożenie programu poszczególnych wyjazdów, - rekrutację uczestników, - zapewnienie osoby sprawującej nadzór nad organizacją wyjazdu i realizacją programu merytorycznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. Wizyta studyjna Nr III.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF TRELA BIURO TURYSTYCZNE "VECTOR"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF TRELA BIURO TURYSTYCZNE "VECTOR"
- Biuro Turystyczne VECTOR- Krzysztof Trela, ul. Kity 24, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32330,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowa organizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu Rozwój i promocja Małopolskiego Produktu Uzdrowiskowego w ramach krajowych i europejskich sieci współpracy. Wizyta studyjna Nr IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF TRELA BIURO TURYSTYCZNE "VECTOR"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF TRELA BIURO TURYSTYCZNE "VECTOR"
- Biuro Turystyczne VECTOR- Krzysztof Trela, ul. Kity 24, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32330,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa implantów ortopedycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Modernizacja czterech kortów tenisowych o nawierzchni ziemnej przy ul. Park Sportowy w Krynicy-Zdroju
- "Dostawa folii termokurczliwej PE z nadrukiem, folii stretch maszynowej, folii termokurczliwej PE bezbarwnej
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 8-dniowego wyjazdu studyjnego na terenie Polski, Niemiec i Danii w ramach operacji pt. ,,Odnawialne Źródła Energii - perspektywą rozwoju podkarpackiego rolnictwa"
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji informacyjno - edukacyjnej skierowanej do osób powyżej 60 roku życia w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego Bezpieczni 60+
- zapewnienie sali konferencyjnej, miejsc noclegowych i parkingowych oraz realizacja usług gastronomicznych na potrzeby przeprowadzenia 3 szkoleń (III pakietów) w miastach na terenie Polski
- "Kompleksowa organizacja cyklu 4 imprez muzycznych"
- Kompleksowa organizacja konferencji w ramach operacji pn.: "Promocja PS WPR 2023-2027 w województwie pomorskim"
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.