Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowinka: modernizacja pawilonów 6-cio segmentowych w obiekcie noclegowym Leśnik III nad jeziorem Białe Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Szczebra, do kontaktów: Motybel Jacek, Szczebra 58, 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419665, fax 087 6419542, e-mail: szczebra@bialystok.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczebra.prv.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pawilonów 6-cio segmentowych w obiekcie noclegowym Leśnik III nad jeziorem Białe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekt noclegowy Leśnik III nad jeziorem Białegmina Nowinka, powiat Augustów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pawilonów 6-cio segmentowych polegająca na: wymianie pokryć dachowych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie podłóg, malowaniu ścian, odnowieniu elewacji, remoncie łazienek wraz z hydrauliką 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi : - Wykonywanie pokryć dachowych - Roboty malarskie i szklarskie - Kładzenie wykładzin elastycznych - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - Roboty ciesielskie - Hydraulika i roboty sanitarne w 6-ciu pawilonach o powierzchni 150m kw. każdy, kubatura - 380m sześc. każdy, powierzchnia dachu - 230m kw. każdy Całkowita wielkość zamówienia - powyżej 60 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 złotych należy wnieść w jednej z form przewidzianych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 45). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr: BPH o/Augustów 05106000760000401540018201 z dopiskiem na blankiecie przelewu: "Modernizacja pawilonów w obiekcie noclegowym Leśnik III". Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego SKOK lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w ogłoszeniu i SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: - posiadają własne lub udokumentują dostęp (informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu z podaniem kwoty kredytu) do środków finansowych zapewniających ciągłość usług - kwota posiadanych lub dostępnych środków nie może być mniejsza niż 1/6 ceny ofertowej, - posiadają ubezpieczenie w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 60 000 PLN. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, określone w art. 24 ustawy; d) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Wymóg dotyczy podmiotów zbiorowych. f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (min. 1/6 ceny ofertowej) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; l) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 60 000 PLN, lub oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się ubezpieczyć działalność gospodarczą przed zawarciem umowy na wykonawstwo usług. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie c) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia 1. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że: każdy z osobna: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania b) posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: a) posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego b) dysponuje odpowiednim sprzętem technicznym c) dysponuje odpowiednim personelem do wykonania zamówienia d) posiada odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczebra.prv.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przed odbiorem SIWZ w kasie nadleśnictwa lubprzelew na konto: PKO BP SA Nr rachunku: 85 1020 1332 0000 1102 0290 9489. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.01.2007, godzina 09:15, Sala Konferencyjna Nadleśnictwa Szczebra - Szczebra 58, 16-304 Nowinka.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006.
INNE PRZETARGI NOWINKA
więcej: przetargi NOWINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.