Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Malbork: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą:
Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew
podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej
i współpracy jednostek samorządów terytorialnych
powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego
w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Numer ogłoszenia: 64103 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Nazwa i szczegółowy opis zadań - zakres rzeczowy, wymiary i inne podstawowe parametry w / m, m2, szt. itp/: Zadanie I na terenie Gminy Nowy Staw: 1.Przebudowa chodników przy drodze powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 0,502km - w ciągu wyremontowanej wcześniej jezdni ul. Gdańskiej w Nowym Stawie od km 10+953 do km 11+455. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni chodników poprzez: -Zastąpienie zniszczonej, pełnej ubytków kilkudziesięcioletniej nawierzchni chodnika z płyt betonowych nawierzchnią z kostki brukowej betonowej, -Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach przecinających ten chodnik. 2.Przebudowa drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 0,900km - w ciągu ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ul. Gdańską - (przekrój miejski) w kierunku m. Lichnowy od km 11+814 do km 12+714. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi poprzez: -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej zastępującej dotychczasową brukowcową; -wykonanie elementów kanalizacji deszczowej likwidujących bardzo groźne dla ruchu kołowego i pieszego zastoiska wodne; -wymianę na całej długości odcinka bardzo zniszczonej nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. 3.Przebudowa drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,025km jako dalszej kontynuacji przebudowy wymienionej w pozycji 2. lecz o przekroju szlakowym. Odcinek od km 12+714 do km 13+739 (do skrzyżowania w miejscowości Trępnowy ). Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -wykonanie na całej długości nowej nawierzchni bitumicznej likwidującej bardzo niebezpieczne zastoiska wody na dotychczasowej nierównej nawierzchni brukowcowej; -wykonanie nawierzchni zjazdów zmniejszającej zabłocenie jezdni; -wykonanie w następnym etapie przebudowy na całej długości odcinka ścieżki pieszo - rowerowej. Zadanie II na terenie Gminy Lichnowy: 4.Remont drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,155km od m. Lichnowy w kierunku m. Dąbrowa od km 18+549 do km 19+704. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -usunięcie nadmiarów ziemi z poboczy i wywiezienie jej poza pas drogowy; -wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej; -wyrównanie lokalnych zapadnięć i niektórych nierówności w nawierzchni masą bitumiczną mechanicznie; -ułożenie bardzo cienkiej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o nieciągłym uziarnieniu o grubości 2cm. 5.Przebudowa drogi Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku 0,672,33km w m. Dąbrowa od km 21+184 do km 21+856,33. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej; -Segregacje ruchu kołowego od pieszego i przemieszczenie go na zaprojektowany z kostki brukowej betonowej chodnik; -Utwardzenie kostką brukową betonową zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne i zmniejszenie zabłocenia jezdni. 6.Remont drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,354,88km. Przez miejscowość Lisewo Malborskie od km 23+946,79 do km 25+301,67. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej; -Zastąpienie zdegradowanej nawierzchni chodnika z płyt betonowych nową nawierzchnią z kostki brukowej; -Wykonanie nawierzchni na zjazdach;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 66 i 67 Prawo zamówień publicznych, na terenie powiatu malborskiego w gminach Lichnowy i Nowy Staw na drodze 2340G Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew w zakresach i kilometrażu przewidzianym w zamówieniu podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia -niespełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej nadzór nad jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r ( tekst jednolity - Dz. U. 115, poz 19 z 2007r ) o długości nie mniej niż 2km ( w jednym odcinku ) potwierdzoną dokumentami ,że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dysponuje jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w specjalności drogowej - na potwierdzenie należy złożyć odpowiednie dokumenty, decyzje, zaświadczenia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat,malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku
ul. Plac Słowiański 17
82 - 200 Malbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Kurs Prawo jazdy kategorii B w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Dostawa produktów garmażeryjnych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w kraju i za granicą na rzecz Miasta Malborka w 2025 r.
- Zakup agregatów prądotwórczych wraz z wyposażeniem w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026.
- Dostawa sprzętu i urządzeń na realizację zadań w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





