eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwąRemont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jedn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-23

Malbork: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.
Numer ogłoszenia: 64103 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku , Plac Słowiański 17, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2734542, faks 055 2734542.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.malbork.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.powiat.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: Remont drogi powiatowej nr 2340G Nowy Dwór Gdański - Nowy Staw - Tczew podstawą poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, spójności sieci drogowej i współpracy jednostek samorządów terytorialnych powiatów nowodworskiego, malborskiego i tczewskiego w ramach złożonego wniosku o dofinansowanie z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych. Nazwa i szczegółowy opis zadań - zakres rzeczowy, wymiary i inne podstawowe parametry w / m, m2, szt. itp/: Zadanie I na terenie Gminy Nowy Staw: 1.Przebudowa chodników przy drodze powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 0,502km - w ciągu wyremontowanej wcześniej jezdni ul. Gdańskiej w Nowym Stawie od km 10+953 do km 11+455. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni chodników poprzez: -Zastąpienie zniszczonej, pełnej ubytków kilkudziesięcioletniej nawierzchni chodnika z płyt betonowych nawierzchnią z kostki brukowej betonowej, -Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach przecinających ten chodnik. 2.Przebudowa drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 0,900km - w ciągu ulicy Mickiewicza od skrzyżowania z ul. Gdańską - (przekrój miejski) w kierunku m. Lichnowy od km 11+814 do km 12+714. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego drogi poprzez: -wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej zastępującej dotychczasową brukowcową; -wykonanie elementów kanalizacji deszczowej likwidujących bardzo groźne dla ruchu kołowego i pieszego zastoiska wodne; -wymianę na całej długości odcinka bardzo zniszczonej nawierzchni chodnika z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. 3.Przebudowa drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,025km jako dalszej kontynuacji przebudowy wymienionej w pozycji 2. lecz o przekroju szlakowym. Odcinek od km 12+714 do km 13+739 (do skrzyżowania w miejscowości Trępnowy ). Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -wykonanie na całej długości nowej nawierzchni bitumicznej likwidującej bardzo niebezpieczne zastoiska wody na dotychczasowej nierównej nawierzchni brukowcowej; -wykonanie nawierzchni zjazdów zmniejszającej zabłocenie jezdni; -wykonanie w następnym etapie przebudowy na całej długości odcinka ścieżki pieszo - rowerowej. Zadanie II na terenie Gminy Lichnowy: 4.Remont drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,155km od m. Lichnowy w kierunku m. Dąbrowa od km 18+549 do km 19+704. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -usunięcie nadmiarów ziemi z poboczy i wywiezienie jej poza pas drogowy; -wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej; -wyrównanie lokalnych zapadnięć i niektórych nierówności w nawierzchni masą bitumiczną mechanicznie; -ułożenie bardzo cienkiej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o nieciągłym uziarnieniu o grubości 2cm. 5.Przebudowa drogi Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku 0,672,33km w m. Dąbrowa od km 21+184 do km 21+856,33. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej; -Segregacje ruchu kołowego od pieszego i przemieszczenie go na zaprojektowany z kostki brukowej betonowej chodnik; -Utwardzenie kostką brukową betonową zjazdów do gospodarstw i na drogi boczne i zmniejszenie zabłocenia jezdni. 6.Remont drogi powiatowej Nr 2340G (d. 09122) Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew na odcinku o długości 1,354,88km. Przez miejscowość Lisewo Malborskie od km 23+946,79 do km 25+301,67. Dokumentacja projektowa przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez: -Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej; -Zastąpienie zdegradowanej nawierzchni chodnika z płyt betonowych nową nawierzchnią z kostki brukowej; -Wykonanie nawierzchni na zjazdach;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 66 i 67 Prawo zamówień publicznych, na terenie powiatu malborskiego w gminach Lichnowy i Nowy Staw na drodze 2340G Nowy Dwór Gd. - Nowy Staw - Tczew w zakresach i kilometrażu przewidzianym w zamówieniu podstawowym.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia -niespełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -co najmniej nadzór nad jedną robotą budowlaną polegającą na przebudowie, rozbudowie, budowie, odbudowie itp. drogi publicznej - w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca z 1985r ( tekst jednolity - Dz. U. 115, poz 19 z 2007r ) o długości nie mniej niż 2km ( w jednym odcinku ) potwierdzoną dokumentami ,że zamówienie zostało wykonane należycie i terminowo. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że Wykonawca który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dysponuje jedną osobą z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w specjalności drogowej - na potwierdzenie należy złożyć odpowiednie dokumenty, decyzje, zaświadczenia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 7 niniejszej specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia - niespełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Parafowany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji. 4.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat,malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Malborku ul. Plac Słowiański 17 82 - 200 Malbork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.