Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Białystok: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie
przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych oraz usługę projektów graficznych w ramach projektu PO KL pod nazwą POdejmij KLuczową decyzję.
Numer ogłoszenia: 64004 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7415181, fax 085 7416277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych oraz usługę projektów graficznych w ramach projektu PO KL pod nazwą POdejmij KLuczową decyzję..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych projektu pod nazwą POdejmij KLuczową decyzję w ramach PO KL (wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych określona we Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr CPV 78230000-8) oraz usługa projektu graficznego (usługi projektów graficznych określona we Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr CPV 78225000-0). Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do wykonywania przedmiotu Zamówienia. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba - Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.22.50.00 - Usługi projektów graficznych Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, do Postępowania o udzielenie Zamówienia mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyszczególnionych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Sienkiewicza 82 15-005 Białystok III piętro, pok. 315.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku ul. Sienkiewicza 82 15-005 Białystok III piętro, pok. 314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa podtlenku azotu
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Uczenie się przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania rynku pracy - badanie postaw i barier osób biernych zawodowo w województwie podlaskim"
- Dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.106.2025
- Dostawa cyfrowych urządzeń pomiarowych na potrzeby Wydziału Elektrycznego Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.107.2025
- Przebudowa fragmentu ulicy Fabrycznej w Białymstoku
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Usługa druku i dostawy katalogu oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Usługa wydruku 85 witaczy w formacie B1 i ich dostawa wraz z ramkami OWZ
- Sukcesywne wykonywanie i dostawa papieru firmowego na potrzeby Urzędu Miasta Płocka w 2026 roku
- U/41/2025 Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników
- "Opracowanie projektu graficznego, koncepcji wraz z treściami, skład, wydruk i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjno - edukacyjnych"
więcej: Usługi projektów graficznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





