eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleU/41/2025 Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników



Ogłoszenie z dnia 2025-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
U/41/2025 Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

U/41/2025 Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fc2a316-e4a2-4516-8544-5e08be072ec2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 [149] Materiały promocyjne (m. in. smycze, kubki, notesy) - AKTUALIZACJA czerwiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1217269

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1217269

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I pkt.12 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Jednocześnie Zamawiający informuje, że adresem strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniano SWZ
oraz na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której odbywa się komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a
Wykonawcą jest: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1217269 , zwana dalej platformą zakupową.
3. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty określono w Rozdziale I pkt. 16 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektor ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim: tel. 77 541 59 66, e-mail: iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/41/2025 prowadzonym w trybie wskazanym w komparycji niniejszej SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/41/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa kalendarzy z logo Uniwersytetu Opolskiego dla pracowników.
1. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A do SWZ, zwany dalej opisem przedmiotu zamówienia/umowy.
2. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia/umowy zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia (kalendarzy) zostanie zrealizowana przez Wykonawcę w opakowaniu zapewnionym przez Wykonawcę (zabezpieczającym jego uszkodzeniu podczas transportu/rozładunku/wniesieniu – np. w postaci kartonów), transportem zapewnionym przez Wykonawcę (wraz z rozładunkiem i wniesieniem kalendarzy), na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w ofercie.
4. Ilekroć w dokumentacji zamówienia wymienia się dopuszczalne zestawienia kolorystyczne opisane w skalach kolorystycznych np. CMYK, Pantone dopuszcza się również równoważne skale kolorystyczne umożliwiające wydrukowanie w takim samym kolorze bez względu na użytą maszynę do drukowania.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy polegającym na wykonaniu kalendarzy w wymaganej ilości oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1A do SWZ) wraz z ich dostarczeniem Zamawiającemu w terminie określonym w pkt. 4 SWZ. Wykonawca wykona oraz dostarczy kalendarze na jego ryzyko i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawcy.
6. Przedmiot zamówienia (kalendarze) zostanie przez Wykonawcę dostarczony pod następujący adres: Uniwersytet Opolski, Gabinet Rektora, Dom Studenta „Niechcic”, ul. Katowicka 87B, pokój nr 7, 45-061 Opole.
7. Zamawiający wymaga by dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia został wniesiony do pomieszczenia wyznaczonego przez Zamawiającego, w terminie określonym w pkt. 4 SWZ.
8. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia/umowy wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne posłużenie się powyższymi wskazaniami, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważny”.
Zamawiający wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia/umowy kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
9. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i prawnych oraz może być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia dwunasto- [ 12 ] miesięczny okres gwarancji, której bieg rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
10. Termin dostawy przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie: dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych i jest liczony od dnia uwolnienia przedmiotu zamówienia (kalendarzy) do druku, o którym o mowa w pkt. 19.
11. Termin dostawy przedmiotu zamówienia, wskazany w pkt. 10 jest terminem maksymalnym na dostarczenie Zamawiającemu kalendarzy. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin dostawy, jednak nie krótszy niż siedem [ 7 ] dni kalendarzowych. Rozdział I pkt. 19 SWZ stosuje się.
12. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
13. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku od godziny ósmej [ 8:00 ] do godziny czternastej [ 14:00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
14. W przypadku, gdy ostatni dzień realizacji umowy przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SWZ dniem roboczym wówczas Wykonawca zobowiązany jest zrealizować umowę w następnym dniu przypadającym w dniu roboczym w rozumieniu niniejszej SWZ
15. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ. W przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dniem zawarcia umowy jest dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej w formie elektronicznej przez Zamawiającego.
16. W dniu zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej materiały niezbędne do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 2.
17. Na podstawie przekazanych przez Zamawiającego materiałów Wykonawca wykona i przedłoży Zamawiającemu projekty graficzne kalendarzy (w formie plików PDF) w terminie dwóch [2] dni roboczych od dnia przekazania materiałów, o których mowa w pkt. 2.
18. Zamawiający w terminie jednego [1] dnia roboczego od dnia dostarczenia przez Wykonawcę projektów graficznych kalendarzy zaakceptuje projekty bądź wniesie do nich uwagi. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do projektów, Wykonawca zobowiązany jest do ich poprawy i przedłożenia Zamawiającemu poprawionych projektów w ciągu dwóch [2] dni roboczych od dnia wniesienia uwag przez Zamawiającego.
19. Akceptacja projektów graficznych przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej jest równoznaczna z uwolnieniem kalendarzy będących przedmiotem zamówienia do druku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

30199792-8 - Kalendarze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty badanej oferty=Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w terminie składania ofert następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) wraz ze Specyfikacją cenową (załącznik nr 1.1 do SWZ)
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego [KRS], Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej [CEiDG] lub innego właściwego rejestru*** – celem potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty lub ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają – jeżeli dotyczy:
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdego członka spółki, każdego członka konsorcjum).
6. Pełnomocnictwo** dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I pkt 7.3 SWZ stosuje się.
** Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

***Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – dotyczy także Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również podmiotów udostępniających zasoby.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności odpisu lub informacji z KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego tych podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W sytuacji, w której Wykonawcą są podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia dostarczają:

1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 6.2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ), składane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdego członka spółki, każdego członka konsorcjum).
2. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy – w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Rozdział I pkt 7.3 SWZ stosuje się.

* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Jeśli jako najkorzystniejszą ofertę wybrana zostanie oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega sobie możliwość żądania przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy, w tym treści dotyczące zmian do umowy, stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1217269

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
1.1. na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy).
1.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 poz. 514 ze zm.), zwanej dalej ustawą o szczególnych rozwiązaniach. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (sekcja I dotycząca podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy oraz sekcja II dotycząca podstaw wykluczenia określonych w ustawie o szczególnych rozwiązaniach).
3. ZAWARCIE UMOWY
3.1 Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 308 ust. 2-3 ustawy).
Dotyczy umów zawieranych w formie elektronicznej:
3.2 Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia umowy w formie elektronicznej w ślad za dyspozycją przepisu art. 78(1) § 2 ustawy Kodeks Cywilny. W takim przypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do zawarcia umowy i niepodpisanie umowy przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie może zostać uznane przez Zamawiającego za uchylanie się od zawarcia umowy.
3.3 W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.2 datę zawarcia umowy stanowi dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego.
Dotyczy umów zawieranych w formie tradycyjnej (papierowej):
3.4 Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
3.5 W przypadku braku możliwości stawiennictwa Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, na wniosek Wykonawcy umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) może zostać przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej, a Zamawiający może dodatkowo za pośrednictwem poczty elektronicznej przesłać Wykonawcy skan umowy podpisanej ze strony Zamawiającego. Wówczas data zawarcia umowy pozostanie niezmieniona, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 3.1).
3.6 W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (wyznaczonym zgodnie z pkt. 3.1) i miejscu lub w przypadku braku złożenia przez Wykonawcę do Zamawiającego wniosku w sprawie przesłania umowy za pośrednictwem poczty tradycyjnej; w terminie czterech [4] dni od wyznaczonego (zgodnie z pkt. 3.1) terminu zawarcia umowy, Zamawiający może uznać, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.7 Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu umowę (przesłaną zgodnie z pkt. 3.5), która została mu przekazana w sposób określony w pkt. 3.5 w terminie siedmiu [7] dni od daty jej odbioru. W przeciwnym wypadku Zamawiający może uznać, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
17 043,10 złotych brutto.
5. W przypadku złożenia oferty bez użycia załączonych do SWZ wzorów formularzy, złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikające z zawartości wzorów formularzy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.