Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-10-26
Ogłoszenie nr 606744-N-2017 z dnia 2017-10-26 r.
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego: Dostawy preparatów i testów chemicznych, opakowań sterylizacyjnych, filtrów, oraz innych materiałów stosowanych w procesach sterylizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, krajowy numer identyfikacyjny
89894800000, ul.
ul. Chodkiewicza
44
,
85667
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 262 100, e-mail
zamowienia-pub@wsd.org.pl, faks
523 262 101.
Adres strony internetowej (URL): www.wsd.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza 44 85- 667 Bydgoszcz,
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy preparatów i testów chemicznych, opakowań sterylizacyjnych, filtrów, oraz innych materiałów stosowanych w procesach sterylizacyjnych
Numer referencyjny:
36/2017/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów i testów chemicznych, opakowań sterylizacyjnych, filtrów, oraz innych materiałów stosowanych w procesach sterylizacyjnych. Asortyment pogrupowany w następujących pakietach: PAKIET I - TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE, ZGRZEWALNE, RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE I UNOSZONE ZE WSKAŹNIKIEM STE, PAKIET II- OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE, PAKIET III - TESTY, OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ, PAKIET IV- PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET V - PREPARAT CHEMICZNY, PAKIET VI - FILTRY I WKŁADY DO OSMOZY, PAKIET VII- PREPARAT CHEMICZNY, PAKIET VIII - OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE, PAKIET IX - TESTY CHEMICZNE-PARA NASYCONA, PAKIET X - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XI- TESTY CHEMICZNE, PAKIET XII - TESTY, WSKAŹNIKI, WYMAZÓWKI, PAPIER DO DRUKAREK, PAKIET XIII - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XIV - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XV - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XVI - TESTY KONTROLI ZGRZEWU, PAKIET XVII - ETYKIETY DO DRUKAREK, KALKA, PAKIET XVIII - INKUBATOR DO TESTÓW BIOLOGICZNYCH-PLAZMA, PAKIET XIX- NABOJE DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ, PAKIET XX - PLOMBY DO KONTENERÓW NARZĘDZIOWYCH, PAKIET XXI - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XXII - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XXIII - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XXIV - TESTY KONTROLI MYCIA MASZYNOWEGO I ULTRADŹWIĘKOWEGO, PAKIET XXV - KOPERTY DO ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI, KASETA DO DRUKARKI HAVO, PISAKI DO OPISYWANIA PAKIETÓW, PAKIET XXVI - FARTUCHY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, PAKIET XXVII - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XXVIII - PREPARATY CHEMICZNE, PAKIET XXIX - TESTY POZOSTAŁOŚCI BIAŁKOWYCH, PAKIET XXX - MATY DEZYNFEKCYJNE.
II.5) Główny kod CPV: 33190000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33140000-8 |
| 33631600-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
.W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, do oferty należy dołączyć: a - deklaracja zgodności w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 ( Dz.U. 2017 poz.211), dotyczy pakietu nr : - 4 poz. 1 - 5 poz. 1, - 7 poz. 1, - 10 poz. 4, - 13 poz. 1, - 15 poz. 1, - 21 poz. 1, - 22 poz. 1, - 23 poz. 1, - 27 poz. 1, - 28 poz. 1 i 2 b- celem potwierdzenia bójczego działania preparatów dezynfekcyjnych ( stężenie, spektrum, czas) należy dostarczyć na każdym etapie postępowania przetargowego końcowe wyniki badań wydane przez akredytowane laboratoria na podstawie badań wykonanych metodami przewidzianymi dla obszaru medycznego określonymi w normach PN - EN i tak dla o działania bakteriobójczego wg normy PN-EN 13727 i PN-EN 14561 o działania grzybobójczego wg normy PN-EN 13624 i PN-EN 14562 o działania prątkobójczego w tym prątków gruźlicy wg normy PN-EN 14348 i PN-EN 14563 o działania wirusobójczego wg normy PN-EN 14476 o działania sporobójczego ( z uwagi na brak badań z obszaru medycznego fazy 2 etap 1) wg normy PN EN 13704 o badania muszą dotyczyć oferowanego produktu, dotyczy pakietów: - 4 poz. 1, - 5 poz. 1, - 7 poz. 1, - 10 poz. 4, - 13 poz. 1, - 14 poz. 1, - 15 poz. 1, - 21 poz. 1, - 22 poz. 1, - 23 poz. 1, - 27 poz. 1, - 28 poz. 1 i 2, c- etykieta producenta na opakowaniu musi zgadzać się z treścią ulotki, musi zawierać informacje w języku polskim i posiadać wymagane przepisami prawa informacje zgodne z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych z dnia 17 lutego 2016 roku. Etykiety nie zawierające wymaganych Rozporządzeniem informacji naklejane na etykiety obcojęzyczne znajdujące się na opakowaniu nie będą akceptowane d - do wszystkich oferowanych preparatów załączyć ulotki informacyjne zawierające opis zaproponowanych produktów, ich skład ilościowy i jakościowy, instrukcje użycia oraz kopię etykiety jaka znajdować się będzie na zaoferowanym opakowaniu preparatu dezynfekcyjnego, dotyczy pakietu: - 4 poz. 1, - 5 poz. 1, - 7 poz. 1, - 10 poz. 4, - 13 poz. 1, - 14 poz. 1, - 15 poz. 1, - 21 poz. 1, - 22 poz. 1, - 23 poz. 1, - 27 poz. 1, - 28 poz. 1 i 2 e - karty charakterystyki preparatów i naboi do sterylizacji plazmowej dostarczyć na wniosek Zamawiającego na każdym etapie postępowania przetargowego, f- , dołączyć ulotki informacyjne do pozostałych produktów: dotyczy pakietu: - 1 poz. 1-21, - 2 poz. 1-3, - 3 poz. 1- 4, - 6 poz. 1 -3, - 8 poz. 1- 2, - 9 poz. 1, - 10 poz. 1-6, - 11 poz. 1, - 12 poz. 1-6, - 16 poz. 1, - 18 poz. 2, - 19 poz. 1, - 20 poz. 1, - 24 poz. 1- 2, - 26 poz. 1- 2, - 29 poz. 1 g- wymagane udokumentowania leżakowania narzędzi medycznych ( również stalowych) i sprzętu medycznego w preparacie do co najmniej 72 h- dotyczy pakietu 21 poz. 1 h- oświadczenie, że oferowany preparat może być użyty manualnie i w myjni ultradźwiękowej, dotyczy pakietu: - 4 poz. 1, - 10 poz. 6, i - do oferty należy dołączyć próbki : - pakiet 8 poz. 2 po 2 arkusze, - po 1 op. produktu w pakiecie 28 poz. 1i 2. Dostarczone próbki zostaną sprawdzone pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, pakiet 8- przystosowanie do technologii stosowanej w naszej jednostce, pakiet 28 - możliwość łatwego wyjmowania pojedynczych sztuk z opakowania oraz rozmiaru oferowanych chusteczek przez personel specjalistyczny Zamawiającego j - cena mat dezynfekcyjnych musi zawierać montaż mat w siedzibie Zamawiającego oraz badania skuteczności co najmniej 1 x w roku, dołączyć badania potwierdzające skuteczność mat dezynfekcyjnych ( pakiet 30 poz. 1 )
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-15, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | PAKIET I - TOREBKI PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE, ZGRZEWALNE, RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE PŁASKIE I UNOSZONE ZE WSKAŹNIKIEM STE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33190000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET II- OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET III - TESTY, OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | PAKIET IV- PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | PAKIET V - PREPARAT CHEMICZNY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | PAKIET VI - FILTRY I WKŁADY DO OSMOZY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | PAKIET VII- PREPARAT CHEMICZNY |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | PAKIET VIII - OPAKOWANIA STERYLIZACYJNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | PAKIET IX - TESTY CHEMICZNE-PARA NASYCONA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | PAKIET X - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | PAKIET XI- TESTY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | PAKIET XII - TESTY, WSKAŹNIKI, WYMAZÓWKI,PAPIER DO DRUKAREK |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | PAKIET XIII - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | PAKIET XIV - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | PAKIET XV - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | PAKIET XVI - TESTY KONTROLI ZGRZEWU |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 17 | Nazwa: | PAKIET XVII - ETYKIETY DO DRUKAREK, KALKA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 18 | Nazwa: | PAKIET XVIII - INKUBATOR DO TESTÓW BIOLOGICZNYCH-PLAZMA |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 19 | Nazwa: | PAKIET XIX- NABOJE DO STERYLIZACJI PLAZMOWEJ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 20 | Nazwa: | PAKIET XX - PLOMBY DO KONTENERÓW NARZĘDZIOWYCH |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 21 | Nazwa: | PAKIET XXI - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 22 | Nazwa: | PAKIET XXII - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 23 | Nazwa: | PAKIET XXIII - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 24 | Nazwa: | PAKIET XXIV - TESTY KONTROLI MYCIA MASZYNOWEGO I ULTRADŹWIĘKOWEGO |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 25 | Nazwa: | PAKIET XXV - KOPERTY DO ARCHIWIZACJI DOKUMENTACJI, KASETA DO DRUKARKI HAVO, PISAKI DO OPISYWANIA PAKIETÓW |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 26 | Nazwa: | PAKIET XXVI - FARTUCHY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 27 | Nazwa: | PAKIET XXVII - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 28 | Nazwa: | PAKIET XXVIII - PREPARATY CHEMICZNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33631600-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 29 | Nazwa: | PAKIET XXIX - TESTY POZOSTAŁOŚCI BIAŁKOWYCH |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 30 | Nazwa: | PAKIET XXX - MATY DEZYNFEKCYJNE |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33190000-8, 33140000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





