Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-25
Ogłoszenie nr 606687-N-2017 z dnia 2017-10-25 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny: Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, krajowy numer identyfikacyjny
000312567, ul.
ul. Staszica
4
,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 8433201,, e-mail
zam-publ@szpital-stw.com, faks
15 8433397.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-stw.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
przetargi.szpital-stw.com
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 7
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 3 lat , licząc od daty podpisania umowy.
Numer referencyjny:
950 ZP/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 1. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór z magazynu odpadów medycznych znajdującego się w siedzibie Zamawiającego, sklasyfikowanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 ( Dz. U. z 2014, poz. 1923) Odpady z opieki okołoporodowej, diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej pod następującymi kodami: 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania ( z wyłączeniem 18 01 03) 18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady itp) z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 ( np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy) 18 01 06* Chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06. Szacunkowe ilości odpadów w Mg przewidzianych do odbioru w ramach usługi przez okres 36 miesięcy obowiązywania umowy podaje poniższa tabela: Kod 18 01 02*- 1,9 Mg Kod 18 01 03* - 199,6 Mg Kod 18 01 04 - 3,9 Mg Kod 18 01 06* - 0,8 Mg Kod 18 01 07 - 8,4 Mg Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ono zmianie o około 20 % w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo- cenowy (Zał nr 1 do SIWZ). Charakterystyka odpadów: Odpady medyczne zakaźne Kod - 18 01 02* Części ciała i organy (tkanka i narządy ludzkie pochodzące z zabiegów, szczątki ludzkie,łożyska, itp) Odpady medyczne zakaźne Kod - 18 01 03* Odpady medyczne zakaźne pochodzące ze styczności z pacjentem i powstają w każdej placówce służby zdrowia. Do tego rodzaju odpadów medycznych zaliczane są materiały zainfekowane drobnoustrojami w ilościach stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia ludzi i zwierząt . Są to w szczególności : - zużyte materiały opatrunkowe tj. wata, gaza , bandaże, lignina oraz zainfekowane pieluchomajtki, pampersy, podpaski , podkłady, gips itp. Przez "zainfekowane" rozumie się takie materiały, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby zakaźne ( np. materiały od chorych u których stwierdzono lub podejrzewa się obecność drobnoustrojów zakaźnych : HIV ,WZW, Salmonellosis itp.) - zużyte materiały medyczne i laboratoryjne: strzykawki, rękawiczki lateksowe i gumowe, dreny, sondy, kaniule, cewniki, worki na mocz, aparaty do kroplówek (z ostatnią butelką jako zabezpieczeniem ostrego zakończenia krwi, jednorazowe pojemniki od ssaków, materiał zakaźny z mikrobiologii) - zużyte igły i przedmioty ostre (zbierane w twardych opakowaniach). Odpady te zbierane są w workach foliowych jednorazowego użytku koloru czerwonego. Inne odpady szpitalne Kod - 18 01 04 Odpady te stanowią wszystkie materiały medyczne nie zaliczane do kategorii 18 01 03 i inne nie zawierające materiałów zainfekowanych drobnoustrojami chorobotwórczymi . Są to w szczególności : - pampersy (niezainfekowane) - materiały opakowaniowe - bielizna i odzież jednorazowego użytku (niezainfekowane) - materiały opatrunkowe (niezainfekowane) - gipsy (nie zainfekowane) Odpady te zbierane są w workach foliowych jednorazowego użytku koloru niebieskiego. Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne -Kod 18 01 06* zbierane są w workach foliowych jednorazowego użytku koloru żółtego. oraz Chemikalia inne niż wymienione w 18 01 06* o Kodzie 18 01 07 zbierane są w workach foliowych jednorazowego użytku koloru niebieskiego: - odczynniki chemiczne z laboratorium - pozostałości po lekach recepturowych 2. Podstawa prawna obowiązująca przy wytwarzaniu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP tj.: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. z 2016 poz. 1987 i późn. zm. ) b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2017r. poz. 519 z późn. zm.) c) ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dnia 19 sierpnia 2011r (Dz.U z 2016 poz 1834 z późn. zm,) d)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 poz. 1673 i 973) e) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 ( Dz. U. z 2014, poz. 1923) w sprawie katalogu odpadów f) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 poz.1819) 3. Klasyfikacja CPV Przedmiot zamówienia określony jest następującymi kodami CPV określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV : 90.52.42.00-8 usługi usuwania odpadów szpitalnych, 90.52.40.00-6 usługi w zakresie odpadów medycznych, 90.52.44.00-0 usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych. 4. Odbiór i transport odpadów 1) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów od Zamawiającego wg. ustalonego harmonogramu, stając się z chwilą przejęcia odpadów na podstawie dokumentów przekazania posiadaczem odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r(Dz.U. z 2016 poz.1987 i 1954) Odpady należy odbierać minimum 3 razy w tygodniu (w dni robocze - poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 730 do 1200 oraz ewentualnie w razie konieczności opróżnienia magazynu w okresie świąt (maksymalna przerwa pomiędzy odbiorami odpadów nie może przekroczyć 72 godziny - po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym). 2) Transport odpadów winien odbywać się odpowiednio przystosowanymi do tego celu środkami transportu. 3) Wykonawca prowadził będzie dokumentację gospodarowania odpadami oraz dostarczał karty przekazania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 4) Zamawiający wymaga, aby wykonawca odbierał niebezpieczne odpady medyczne w opakowaniach dostarczonych przez zamawiającego i nie wnosił zastrzeżeń, co do rodzaju stosowanych przez Zamawiającego opakowań (plastikowe twarde pojemniki na igły i strzykawki uniemożliwiające ponowne ich otwarcie, plastikowe pojemniki na części ciała i organy oraz worki foliowe jednorazowego użytku na pozostałe odpady). 5) Odzysk odpadów jest zabroniony z wyjątkiem rodzajów odpadów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 94 ust.2 Ustawy o odpadach. 6) Odpady będą odbierane z jednego miejsca magazynowania tj.: magazynu odpadów medycznych, znajdującego się na terenie Szpitala. 7) Wykonawca zobowiązany jest również do załadunku odpadów - dokonywany on będzie przez pracowników Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. 8) Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych od Zamawiającego, Wykonawca staje się ich posiadaczem. 9) Wykonawca jest zobowiązany zważyć odbieraną ilość odpadów przed ich załadowaniem na środek transportu. Wagę odbieranych odpadów potwierdza upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w dokumencie przekazania odpadów 5. Unieszkodliwianie odpadów Wykonawca będzie prowadził, na podstawie art. 20 ust. 3,4,6 Ustawy o odpadach, unieszkodliwianie odpadów w specjalistycznym zakładzie unieszkodliwiania odpadów. W zakładzie tym musi być prowadzony proces termicznego unieszkodliwiania odpadów na lądzie. Termiczne przekształcanie odpadów niebezpiecznych prowadzone musi być według zasad ustalonych dla procesu unieszkodliwiania D10, wymienionego w załączniku nr 2 do Ustawy o odpadach. Wykonawca musi posiadać stosowne pozwolenie na gospodarowanie odpadami - rozumie się przez to zbieranie, transport, przetwarzanie odpadów, łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami, jak również późniejsze postępowanie z miejscami unieszkodliwiania odpadów oraz działania wykonywane w charakterze sprzedawcy odpadów lub pośrednika w obrocie odpadami. Dysponowanie spalarnią odpadów - rozumie się przez to zakład lub jego część przeznaczone do termicznego przekształcania odpadów z odzyskiem lub bez odzysku wytwarzanej energii cieplnej, obejmujące instalacje i urządzenia służące do prowadzenia procesu termicznego przekształcania odpadów wraz z oczyszczaniem gazów odlotowych i wprowadzaniem ich do atmosfery, kontrolą, sterowaniem i monitorowaniem procesów oraz instalacjami związanymi z przyjmowaniem, wstępnym przetwarzaniem i magazynowaniem odpadów dostarczonych do termicznego przekształcania oraz instalacjami związanymi z magazynowaniem i przetwarzaniem substancji otrzymanych w wyniku spalania i oczyszczania gazów odlotowych. Wykonawca winien wskazać miejsce (dokładny adres) unieszkodliwiania odpadów oraz dołączyć stosowny dokument zezwalający na jego eksploatację.
II.5) Główny kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 90524200-8 |
| 90524400-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
-kopię zezwolenia na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych wydanego przez właściwy organ administracyjny , na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016r., poz.1987 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U z 2017r. poz. 519 z późn. zm.)
-aktualna decyzja/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia).
-oświadczenie, że Wykonawca nie podlega ograniczeniom prowadzenia działalności z przepisów Art. 32. ust 1 Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016r., poz.1987) tj. decyzji wojewódzkiego inspektora ochrony środowiska o wstrzymaniu działalności zakładu unieszkodliwiania odpadów- Załącznik nr 7
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, potwierdzenia , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje transportem do przewozu odpadów medycznych i przedłoży dokument potwierdzający, że przez cały okres obowiązywania umowy, będzie dysponował co najmniej 2 pojazdami o załadunku minimum
1 000 kg każdy odpowiednio przystosowanym zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2016r. poz. 1834); oraz osobami posiadającymi uprawnienia do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą j/w zgodnie z treścią Złącznika Nr 8.
Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia".
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 Pzp (konsorcjum) wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) natomiast brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z członków konsorcjum odrębnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykonawca przedstawi ważną decyzję/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania wszystkich odpadów medycznych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz.1987 z późn. zm.);
2)potwierdzenie , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł.
3) aktualną decyzję/zezwolenie (właściwego terytorialnie organu) na użytkowanie (eksploatację) zakładu termicznego unieszkodliwiania odpadów (dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje transportem do przewozu odpadów medycznych i przedłoży dokument potwierdzający, że przez cały okres obowiązywania umowy, będzie dysponował co najmniej 2 pojazdami o załadunku minimum 1000 kg każdy odpowiednio przystosowanym zgodnie z Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2016r. poz. 1834); oraz osobami posiadającymi uprawnienia do transportu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą j/w zgodnie z treścią Złącznika Nr 8. 2) oświadczenie, iż Wykonawca (lub podwykonawca) zatrudnia na podstawie umowy o pracę - osoby wykonujące czynności w zakresie odbioru i transportu odpadów medycznych od Zamawiającego (na podst. art. 29 ust. 3a. Ustawy pzp); Załącznik nr 9
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Dokumenty składające się na ofertę: a) Formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 c) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 d)Wykonawca do oferty dołączy oświadczenie : Załącznik nr 7 e)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), f)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). g) Informacje na temat Wykonawców zagranicznych , w tym dokumentów przez nich składanych, znajdują się w dokumentacji postępowania w IX. Pkt 2 ppkt 6-9 h) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Załączniku nr 2 i Załączniku nr 3. i) Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w Załączniku nr 3 j) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin płatności | 35,00 |
| Dodatkowe odbiory | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem zmiany ceny podyktowanej zmianą przepisów podatkowych Wykonawcy. 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 4. W przypadku określonym w ust.3 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania umowy w przypadku wystąpienia jednej z poniższej sytuacji: a) pojawienia się bardziej nowoczesnych metod, technologii w zakresie wykonywanych usług, pozwalających na uzyskanie oszczędności czasu lub kosztów b) konieczność zmiany sposobu realizacji usługi wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa c) wykonywanie usługi w sposób przewidziany w umowie grozi niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych
- Świadczenie usługi zbierania, transportu i utylizacji odpadów medycznych wytwarzanych w obiektach Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
- Sprzątanie terenu imprez masowych oraz wywóz nieczystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





