Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2006-11-28
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy P³ock: zakup komputerów wraz z oprogramowaniem Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Urz±d Miasta P³ocka, do kontaktów: Tomasz Chojnacki, ul. Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, fax 024 3671598, e-mail: zamowienia.publiczne@ump.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Konrad Wojda w zakresie SIWZ/ Krzysztof Sztanderski w zakresie przedmiotu zamówienia, Stary Rynek 1, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024) 367 16 15, 367 14 71, fax (024) 267 16 15, e-mail: konrad.wojda@ump.pl, www.bip.ump.pl. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta , stanowisko nr 8, Waldemar Uszczyñski, ul. Zduñska 3, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024) 367 15 98, fax (024) 367 15 98, e-mail: bok8@ump.pl, www.bip.ump.pl. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta , stanowisko nr 8, Waldemar Uszczyñski, ul. Zduñska 3, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024) 367 15 98, fax (024) 367 15 98, e-mail: bok8@ump.pl, www.bip.ump.pl. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakup komputerów wraz z oprogramowaniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Urz±d Miasta P³ocka. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup : 65 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, 6 sztuk NoteBook, 25 sztuk drukarek laserowych, 5 sztuk urz±dzeñ wielofunkcyjnych, 3 sztuki skanerów, 5 sztuk dysków przeno¶nych PenDrive, 5 sztuk nagrywarek DVD, 1 sztuka Dysku twardego 300GB SATA II, 6 sztuk modu³ów pamiêci RAM do laptopów, 20 toreb do notebook i 3 plecaki do notebook . 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: nie dotyczy 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzêt) 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: powy¿ej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 1
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: 1500 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy : 1.Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ . 2.Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3.Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie str. 24 . 5.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie ka¿dy wykonawca musi spe³niæ warunki okre¶lone w ust. 1 i 4. Natomiast warunki okre¶lone w ust. 2 i 3 wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie . Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie spe³nia/nie spe³nia . Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.O¶wiadczenia , zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Za³±cznik Nr 2 SIWZ 2.Aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert . 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych - wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. potwierdzaj±c± , ¿e wobec podmiotu zbiorowego s±d nie orzek³ zakazu ubiegania siê o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialno¶ci podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod gro¼b± kary . 5.Aktualnych za¶wiadczeñ w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert .
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl. Op³ata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: W kasie Urzêdu Miasta P³ocka, przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego : Urz±d Miasta P³ocka, Oddzia³ Finansowo - Ksiêgowy , Bank PeKaO S.A. I Oddzia³ w P³ocku nr 08124031741111000028907226. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 11:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 12:00, Urz±d Miasta P³ocka, pokój nr 206.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 22.11.2006.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci oraz wêdlin dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa miêsa i ko¶ci oraz wêdlin dla Internatu Zespo³u Szkó³ Technicznych w P³ocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa fabrycznie nowego busa 9-osobowego do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ciami na potrzeby Gminy-Miasto P³ock
- Sukcesywny zakup fabrycznie nowych czê¶ci do ambulansów
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiêbiorstwie Gospodarowania Odpadami w P³ocku Sp. z o.o. - Zak³ad Przetwarzania i Zak³ad Sk³adowania Odpadów w Kobiernikach k/P³ocka.
- Wykonanie prac budowlanych polegaj±cych na modernizacji i wyposa¿eniu pomieszczeñ dydaktycznych budynku A i budynku B nale¿±cych do Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wyposa¿enia dla drogowego przej¶cia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzêtu komputerowego dla Uniwersytetu Szczeciñskiego.
- Zakup komputerowych materia³ów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzêtu komputerowego dla o¶rodka obliczeniowego systemu Integruj±cej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
- Dostawa sprzêtu komputerowego.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





