WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, do kontaktów: Elżbieta Tomaka, ul. Wspólna, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6618432, fax +48 22 6283467, e-mail: gugik@gugik.gov.pl, www.gugik.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.20.00, 30.23.31.41, 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 4 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla środowiska udostepniania danych w Interneciena potrzeby systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.20.00, 30.23.31.41. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 2 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania bazodanowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 1 350 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu Phare 2003 - Zintegrowany System Katastralny - faza III. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.21.31.00, 30.23.32.31, 30.23.20.00, 30.24.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 1 800 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare 2003 - Zintegrowany System Katastralny - faza III. 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie, aktualizacja, modyfikacja oprogramowania dla OPP w Krakowie: SEGA wraz ze wszystkimi komponentami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.