Ogłoszenie z dnia 2005-10-24
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, do kontaktów: Elżbieta Tomaka, ul. Wspólna, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6618432, fax +48 22 6283467, e-mail: gugik@gugik.gov.pl, www.gugik.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.20.00, 30.23.31.41, 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 4 000 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla środowiska udostepniania danych w Interneciena potrzeby systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.26.20.00, 30.23.31.41. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 2 300 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oprogramowania bazodanowego. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.11.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 1 350 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektu Phare 2003 - Zintegrowany System Katastralny - faza III. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 500 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.11.00, 30.21.31.00, 30.23.32.31, 30.23.20.00, 30.24.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Wartość zamówienia 1 800 000 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 13.10.2005. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Phare 2003 - Zintegrowany System Katastralny - faza III. 3) Data wysłania ogłoszenia: 13.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zabudowy 126 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska podczas targów THAIFEX ANUGA ASIA 2023 w dniach 23-27 maja 2023 r. w Bangkoku w Tajlandii
- Dostawa 4 kompletów wag przenośnych do kontroli nacisku osi i masy rzeczywistej pojazdu
- Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- ZP/CZD/038/23 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO GLYCEROLI PHENYLBUTYRAS
- Świadczenie usług ochrony i mienia w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st Warszawy mieszczącego się przy ul. Powstańców Śląskich 70, 01-381 Warszawa.
- Usługa hotelarska i restauracyjna na potrzeby organizacji dorocznej konferencji psychologicznej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Powiatu Iławskiego oraz doposażenie w sprzęt sportowy, komputerowy i pracowni biologicznej szkół Powiat Iławskiego
- przedłużenie wsparcia producenta posiadanych licencji dla sprzętu oraz oprogramowania firmy Dell - KC-zp.272-156/23
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa wyposażenia studia nagrań na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- "Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny II. Realizacja wsparcia szkół i placówek oświatowych"
- Dostawa zestawów komputerowych dla LOW NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.