To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Opole: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARNYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU, UL. OLESKA 127
Numer ogłoszenia: 59039 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21323 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARNYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU, UL. OLESKA 127.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90919200-4 Usługi sprzątania biur. 2. Zakres usług: Powierzchnie objęte sprzątaniem z wyszczególnieniem: a) podłogi o łącznej pow. 1470,67 m2 w tym: -parter - 284,33 m2, -parter część do adaptacji - 445,61 m2, -ciąg komunikacyjny główne wejście - 57,00 m2, -II piętro - 565,31 m2, -III piętro (archiwum i magazyn) - 118,42 m2, w tym : 942,15 m2 - linoleum, 81,60 m2 - wykładzina dywanowa, 147,00 m2 - lastryko, 299,92 m2 - kafelki podłogowe; b)okna o łącznej pow. 338,70 m2 w tym: - parter część używana(okna i naświetla) - 67,29 m2, - parter część do adaptacji(okna i naświetla) - 103,28 m2, - ciąg komunikacyjny główny - 10,98 m2, - II piętro(okna i naświetla-kasa) - 148,57 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 9,95 m2; c) 201,83 m2 - kafelki ścienne; d) 75,98 m2 - drzwi szklane i naświetla (II piętro i parter część używana i do adaptacji); e) 63 szt. - drzwi wewnętrznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Kowalewski
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Kowalewski
- Agencja Ochrony AKOM 2 Krzysztof Kowalewski, ul. Oleska 117, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78197,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79204,62
Oferta z najniższą ceną: 79204,62 / Oferta z najwyższą ceną: 228386,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów
- TP.D.BO.59.25_Zakup wraz z dostawą materiałów wszczepialnych i niewszczepialnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Wykonanie wycinki i karczowania krzewów i samosiewów drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
- DOSTAWA UBRAŃ SPECJALNYCH 4 CZĘŚCIOWYCH DO KM PSP W OPOLU
- Dostawa obuwia specjalnego do KM PSP w Opolu
- DOSTAWA UMUNDUROWANIA SŁUŻBOWEGO DO KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.30.25 USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA OBIEKTÓW I POMIESZCZEŃ UŻYTKOWANYCH PRZEZ SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Usługa sprzątania codziennego i ochrona siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu w roku 2026.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu oraz pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Tarnobrzegu.
- Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- sprzątanie obiektów Teatru Muzycznego w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.