eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy"Zakup i dostawa nowego samochodu ciężarowego -wywrotka z HDS o DMC do 12 ton",



Ogłoszenie z dnia 2025-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa nowego samochodu ciężarowego -wywrotka z HDS o DMC do 12 ton”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czorsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gorczańska 3

1.5.2.) Miejscowość: Maniowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-436

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182750070/71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czorsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa nowego samochodu ciężarowego -wywrotka z HDS o DMC do 12 ton”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab9af91-b8cc-4a83-83a4-498d16c32d24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001250/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 „Zakup i dostawa nowego samochodu ciężarowego -wywrotka z HDS o DMC do 12 ton”,

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ze zmianami), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej podlinkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9.Zamawiający informuje, iż w przypadku awarii platformy zakupowej możliwy jest kontakt poprzez adres email: zamowienia@ug.czorsztyn.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg rozdziału 42 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg rozdziału 42 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.23.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 530000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do zamawiającego nowego samochodu ciężarowego na podwoziu dwuosiowym z zabudową wywrotki 3 stronnej i HDS o DMC w zakresie 8,200 -12 000kg.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wymagane parametry techniczne

1) Podwozie / układ jezdny / napęd
DMC (GVW): w przedziale 8 200 – 12000 kg.
Konfiguracja osi: 4×2.
Ładowność rzeczywista (z zabudową i HDS bez osprzętu dodatkowego): ≥ 4 000 kg.
Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna/AMT (np. Duonic lub równoważna).
Silnik: wysokoprężny, min. 125 kW (≈ 173 KM), Euro 6.
Hamulce: tarczowe przód/tył; ABS (dopuszczalne systemy wspomagające: EBS/ASR/ESP/hamulec silnikowy – jeżeli dostępne).
Zbiornik paliwa: ≥ 90 litrów
Instalacja i wyposażenie bezpieczeństwa: sygnał cofania lub kamera cofania (co najmniej jedno).
Kabina: dzienna; 3 miejsca; klimatyzacja; elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka; elektryczne szyby; centralny zamek; tachograf cyfrowy; regulacja kolumny kierownicy; fotel kierowcy z amortyzacją.

2) Zabudowa – wywrotka trójstronna
Typ: wywrot trójstronny (tył/lewa/prawa), sterowanie hydrauliczne.
Wymiary wewnętrzne skrzyni: długość 3 700–4 200 mm, szerokość 2250–2 350 mm; wysokość burt 500–600 mm.
Burty: stalowe; tylna burta otwierana w osi górnej i dolnej; dopuszcza się przednią burtę 800 mm
Podłoga: stal trudnościeralna (np. Hardox lub równoważna).
Hydraulika kipra: napęd z PTO; siłownik teleskopowy; kąt wywrotu ≥ 45°.
Wyposażenie: min. 6 uchwytów mocowania ładunku; skrzynka narzędziowa; osłony boczne (antyrowerowe); oświetlenie obrysowe; przygotowanie pod plandekę/siatkę.

3) Żuraw (HDS) – za kabiną
Wymagania minimalne:
• Zasięg roboczy żurawia (rozumiany jako zasięg uzyskany hydraulicznie i/lub z przedłużkami ręcznymi – ME): ≥ 7,5 m.
• Udźwig netto (bez osprzętu): ≥ 1 000 kg ~4,0 m i ≥ 500 kg ≥ 7,0 m.
• Obrót: ≥ 330°.
• Podpory: wysuwane po obu stronach; opuszczanie hydrauliczne; dopuszcza się wysuw ręczny lub hydrauliczny.
• Sterowanie: z poziomu gruntu po obu stronach; zdalne sterowanie radiowe – dopuszczalne, niewymagane.
• Bezpieczeństwo: CE/EN 12999; system przeciążeniowy; czujniki położenia podpór; UDT – decyzja dopuszczająca do eksploatacji; licznik czasu pracy.
• Osprzęt obowiązkowy: hak z zapadką;
• Osprzęt dodatkowy/opcjonalny: rotator; widły do palet ≥ 2 000 kg; komplet szybkozłączy/węży, łyżko chwytak do kruszyw 0,15–0,25 m³.

4) Dokumenty i dopuszczenia
Homologacja/CoC pojazdu kompletnego (lub podwozia + dopuszczenie jednostkowe zgodne z prawem).
Dziennik dźwignic i decyzja UDT dla HDS.
Instrukcje obsługi PL (podwozie, wywrotka, HDS, osprzęt.
Protokół ważenia (masa własna, ładowność rzeczywista)
Rejestracja w RP na Zamawiającego; OC min. 30 dni.

5) Gwarancja i serwis
Gwarancja minimalna: 24 miesiące na podwozie oraz 24 miesiące na zabudowę y i HDS (lub 2 000 h – jeśli producent stosuje).
Autoryzowany serwis podwozia i HDS w promieniu ≤ 200 km od siedziby Zamawiającego.
Przegląd zerowy przed wydaniem.
Bieg gwarancji jakości liczy się od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru.
Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia okresu gwarancji jakości dla samochodu ciężarowego, w ramach dodatkowego, pozacenowego kryterium oceny ofert).
6). Odbiór i szkolenie
Odbiór jakościowo ilościowy: weryfikacja dokumentów (CoC, UDT), próba funkcjonalna kipra i HDS (zasięgi/udźwigi), kontrola instalacji i hydrauliki, ważenie.
Szkolenie min. 1 dzień (4 h) dla min. 3 osób – obsługa pojazdu i HDS + BHP.
7). Przeglądy serwisowe w okresie gwarancji
Wykonawca zapewni nieodpłatne:
1) serwis gwarancyjny, wymagane przez producenta w celu utrzymania gwarancji, przeglądy międzyokresowe maszyn oraz urządzeń w zaoferowanym okresie gwarancji; przeglądy będą wykonywane bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego lub najbliższym autoryzowanym serwisie położonym w odległości ≤200km od siedziby Zamawiającego; w okresie gwarancji wszystkie koszty przeglądów, robocizny, napraw w tym dojazdy, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca.
2) bezpłatną wymianę wszystkich oryginalnych części zamiennych niezbędnych do
wykonania przeglądów technicznych i napraw w okresie gwarancyjnym, w tym części eksploatacyjne – oleje, filtry płyny wymieniane w trakcie przeglądu (nie dotyczy olejów, płynów ulegających naturalnemu zużyciu – uzupełnianych pomiędzy przeglądami, których koszt ponosi Zamawiający).
Zakres nie obejmuje wymiany opon, napraw powypadkowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 45

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe parametry

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegają wykluczeniu
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu i niniejszym SWZ.

2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 Ustawy Pzp]:

2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 Ustawy Pzp]:


Opis spełnienia warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
2.4.1. wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawy
odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie co
najmniej jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC 8,2-12 ton o wartości min. 250000zł brutto.

Warunek ten ma być spełniony:
➢ samodzielnie przez wykonawcę , lub
➢ przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i
doświadczenie i który zrealizuje te dostawy ,lub
➢ w przypadku wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum
jednego z wykonawców występujących wspólnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1 W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ,
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 Ustawy Pzp], zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp]:

3.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).
1. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
2. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia wyżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podwykonawców, potwierdzających że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu o do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że:

b) spełnienia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp]:
2.1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
W przedmiotowym wykazie robót wykonawca winien wskazać informacje w zakresie określonym w warunkach z rozdziału 24 pkt. 2.4.1 SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten/
dokumenty te składa przynajmniej jeden z wykonawców.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z par.10 zał. 4 do SWZ (projektowane postanowienia umowne)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.