Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Opole: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARNYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU, UL. OLESKA 127
Numer ogłoszenia: 21323 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, SOCJALNYCH, SANITARNYCH I CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W SIEDZIBIE ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU, UL. OLESKA 127.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127 zgodnie z warunkami specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 90919200-4 Usługi sprzątania biur. 2. Zakres usług: Powierzchnie objęte sprzątaniem z wyszczególnieniem: a) podłogi o łącznej pow. 1470,67 m2 w tym: -parter - 284,33 m2, -parter część do adaptacji - 445,61 m2, -ciąg komunikacyjny główne wejście - 57,00 m2, -II piętro - 565,31 m2, -III piętro (archiwum i magazyn) - 118,42 m2, w tym : 942,15 m2 - linoleum, 81,60 m2 - wykładzina dywanowa, 147,00 m2 - lastryko, 299,92 m2 - kafelki podłogowe; b)okna o łącznej pow. 338,70 m2 w tym: - parter część używana(okna i naświetla) - 67,29 m2, - parter część do adaptacji(okna i naświetla) - 103,28 m2, - ciąg komunikacyjny główny - 10,98 m2, - II piętro(okna i naświetla-kasa) - 148,57 m2, - III piętro (archiwum i magazyn) - 9,95 m2; c) 201,83 m2 - kafelki ścienne; d) 75,98 m2 - drzwi szklane i naświetla (II piętro i parter część używana i do adaptacji); e) 63 szt. - drzwi wewnętrznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszystkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa produktu leczniczego zapobiegającego zakażeniu wirusem RS
- Usługa dozoru i ochrony mienia Politechniki Opolskiej
- Wykonanie kompleksowej izolacji pionowej i poziomej piwnic w budynku Komisariatu Policji w Lewinie Brzeskim przy ul. Kościuszki 47
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego anestezjologicznego jednorazowego użytku na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów znajdujących się na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie woj. opolskiego - 5 zadań częściowych
- Rozbudowa i przebudowa budynku Galerii Sztuki Współczesnej w Opolu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 2025- 2026 Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz przylegających terenach zewnętrznych
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Pabianicach
- EOP.332.30.25 USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA OBIEKTÓW I POMIESZCZEŃ UŻYTKOWANYCH PRZEZ SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Usługa sprzątania codziennego i ochrona siedziby Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Poznaniu w roku 2026.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu oraz pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 przy Sądzie Rejonowym w Tarnobrzegu.
- Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.