To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Opoczno: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt.Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 58909 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40129 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Bielowicach, Bielowice 56, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 44 755 18 21, faks 44 755 18 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt.Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt.Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Część nr 1:ZADANIE - Koordynator projektu - Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. - Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach - Koordynowanie działań projektowych. - Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym nadzór budżetem i harmonogramem - Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej - Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu - Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością - Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego - Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu - Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem - Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników - Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej - Monitorowanie poziomu osiągania założonych rezultatów - Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu - Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu - Obecność podczas kontroli projektu - Współpraca z koordynatorami lokalnymi i nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć - Nadzorowanie przebiegu zajęć - Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych - Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć - Współpraca z ewaluatorem - Realizacja promocji projektu - Kontrola wydatkowania środków - Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 2) Część 2:ZADANIE - asystent Koordynatora d.s. rozliczeń finansowych projektu Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym w szczególności do jego zadań należy: -Nadzór i realizacja procedur wynikających z prawa pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach projektu -Kontakt z IP -Realizacja i nadzór dokumentacji finansowej projektu -Sporządzanie wniosków o płatność -Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów merytorycznych -Nadzór nad pracą intendentki -W przypadkach koniecznych pełnienie funkcji zastępcy koordynatora projektu Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu w ramach projektu pt. Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Kubicka-Mikoś Dorota Barbara Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul. Warszawsa 49 lok. 50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39360,00
Oferta z najniższą ceną: 39360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Fełnienie funkcji Asystenta koordynatora ds. rozliczeń finansowych projektu w ramach projektu pt. Przedszkole moim drugim domem w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pani Anna Jaźwiec, ul. Daleka 1, 26-300 Opoczno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36800,00
Oferta z najniższą ceną: 36800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Modernizacja aktywnego placu zabaw przy Klubie Dziecięcym "Zielona Dolinka" w Opocznie, ul. Kopernika 3
- "Usługi przy zimowym utrzymaniu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opocznie w sezonie 2025/2026 i 2026/2027"
- "Sól drogowa"
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z matematyki oraz z fizyki na potrzeby realizacji projektu p.n.: "Rodzina to całe szczęście"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku 2 w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Remont dróg leśnych Nadleśnictwa Opoczno w 2025 roku
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.