eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO- WYCHOWAWCZY NR 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001202906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 13

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-184

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw2.edu.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosw2gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa97fdd9-c7fd-41de-8c3d-a2e5b8495ab1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa97fdd9-c7fd-41de-8c3d-a2e5b8495ab1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSW2.260.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151527,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie urządzenia przeciwpożarowego w zakresie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Gdyni. Rozliczenie kosztorysowe.
2. Zakres robót :
2.1. Demontaż istniejących hydrantów na klatkach schodowych wraz z zaślepieniem rurociągów zasilających hydranty z instalacji wody bytowej.
2.2. Montaż zestawu hydroforowego w pomieszczeniu na poziomie piwnicy.
2.3. Wykonanie instalacji kanalizacji odprowadzającej wodę z obejścia testowego oraz instalacji chłodniczej minimalnego przepływu wody do studzienki zrzutowej oraz do istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej.
2.4. Montaż hydrantów Dn25 w szafkach.
2.5. Montaż rurociągów instalacji hydrantowej.
2.6. Montaż armatury odcinającej, filtrów, itp.
2.7. Zasilanie w energię elektryczną zestawu hydroforowego.
2.8. Wykonanie prób ciśnieniowych instalacji hydrantowej.
2.9. Montaż izolacji termicznej.
2.10 Oddanie do użytkowania.
3. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający udziela zamówień w częściach a każda z nich stanowi odrębne postępowanie przetargowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 – Dokumentacja techniczna.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269022,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269022,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269022,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APE CONSTRUCTION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520189816

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269022,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.