Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-09
Ogłoszenie nr 585923-N-2018 z dnia 2018-07-09 r.
Gmina Udanin: Budowa placów zbaw w miejscowościach Udanin, Konary, Sokolniki- Gmina Udanin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Odnowa Dolnoślaskiej Wsi
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Udanin, krajowy numer identyfikacyjny
39064810900000, ul.
Udanin
26
,
55-340
Udanin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 744 28 70, e-mail
ug@udanin.pl, faks
76 8709242.
Adres strony internetowej (URL): www.udanin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.biuletyn.net/udanin
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.biuletyn.net/udanin
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sporządzone pisemnie na adres Urzędu Gminy Udanin, 55-340 Udanin 26
Adres:
55-340 Udanin 26 pok. nr 1 sekretariat UG Udanin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zbaw w miejscowościach Udanin, Konary, Sokolniki- Gmina Udanin
Numer referencyjny:
271.1.10.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw w miejscowościach Udanin, Konary, Sokolniki, współfinansowana ramach konkursu "Odnowa Dolnośląskiej Wsi" . 1. Plac usytuowano południowo-wschodniej części działki nr 78 w miejscowości Konary. Teren placu zabawa jako teren otwarty w obrębie terenów rekreacyjnych działki, Urządzenia placu zabaw: 1. Zjeżdżalnia ze ścianka wspinaczkowa (Z) 2. Huśtawka ważka (W) 3. Huśtawka podwójna (H) 4. Bujak spreżynowy (B) 5. Ławka (Ł) - 2 szt 6. Kosz (K) 7. Regulamin placu zabaw (R) W obrębie stref ochronnych urządzeń z których grozi upadek z wysokości powyżej 100 cm (zjeżdżalnia i huśtawka podwójna) zaplanowano nawierzchnie z piasku. Piasek - 0,2-2 mm, Grubość minimalna warstwy nawierzchni - 30 cm. Na pozostałym terenie pozostawia sie istniejąca nawierzchnie trawiasta. ZJEŻDŻALNIA ZE SCIANKA WSPINACZKOWA I DRABINKAMI Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa i drabinki usytuowane po bokach wieżyczki zjeżdżalni. Wejście i podest górny zjeżdżalni z barierkami ochronnymi zamontowanymi na wysokości pomiędzy 60 cm a 85 cm ponad powierzchnia gdzie dziecko stoi w czasie zabawy. Średnica poręczy nie powinna być większa ni_ 60 mm. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej. Wypełnienia boczne ze sklejki wodoodpornej. Drążki drabinki wykonane z rurek stalowych ocynkowanych oraz malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa ze sklejki liściastej wodoodpornej, antypoślizgowej, pokrytej filmem fenolowym. Kamienie przy ściance wspinaczkowej o ergonomicznych kształtach ułatwiających chwyt, wykonane w różnych kolorach z naturalnych materiałów krzemowych i środków _żywicznych. Zabezpieczenia na słupach pionowych wykonane z tworzywa sztucznego. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. Przybliżone wymiary - 4,60x1,80 m, wysokość 2,0 m Strefa ochronna - 7,50x5,00 m Montaż na fundamentach blokowych z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA PODWÓJNA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska HDPE gumowane. Jedno z siedzisk dostosowane do użytku dzieci młodszych (krzesełko zamykane). Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 3,35x1,95 m, wysokość ~2,20 m Strefa ochronna - 5,30x6,50 m Montaż na fundamentach blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA WAŻKA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Siedziska HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,90x3,20 m Strefa ochronna - 2,90x4,20 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. BUJAK SPREŻYNOWY Konstrukcja stalowa. Elementy ocynkowane, malowane proszkowo. Siedzisko HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,30x0,50 m, wysokość ~0,7 m Strefa ochronna - 3,00x4,00 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie sruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. ŁAWKI Z OPARCIEM Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych malowanych proszkowo. Siedzisko i oparcie HDPE gumowane. Przybliżony wymiar - 0,60x1,90m. Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. REGULAMIN Na słupków stalowym ocynkowanym ogniowo. Tablica laminowana. Głębokość zabetonowania min 0,8 m, średnica dołka minimum 20 cm. Beton B10. KOSZ NA SMIECI Konstrukcja stalowej z obudowa listwowa z drewna klejonego impregnowanego lub HDPE. Mocowanie na kotwy do fundamentu blokowego. Przybliżony wymiar rzutu 0,40x0,40 m. Pojemność 30l. Lokalizacja urządzeń przedstawiona została na Planie Zagospodarowania. Wszystkie urządzenia przewidziane do montażu winny: 1. Spełniać obowiązujące normy w zakresie stosowania tego typu urządzeń. 2. Posiadać certyfikaty bezpieczeństwa niezależnej jednostki certyfikującej 2. Plac usytuowano w północno-zachodniej części działki nr 33w miejscowości Sokolniki. Teren placu zabaw jako teren otwarty w obrębie terenów rekreacyjnych działki, Urządzenia placu zabaw: 1. Zjeżdżalnia ze ścianka wspinaczkowa (Z) 2. Huśtawka ważka (W) 3. Huśtawka podwójna (H) 4. Bujak sprężynowy (B) 5. Ławka (Ł) - 2 szt 6. Kosz (K) 7. Regulamin placu zabaw (R) W obrębie stref ochronnych urządzeń z których grozi upadek z wysokości powyżej 100 cm (zjeżdżalnia i huśtawka podwójna) zaplanowano nawierzchnie z piasku. Piasek - 0,2-2 mm, Grubość minimalna warstwy nawierzchni - 30 cm Na pozostałym terenie pozostawia sie istniejąca nawierzchnie trawiasta. ZJEŻDŻALNIA ZE SCIANKA WSPINACZKOWA I DRABINKAMI Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa i drabinki usytuowane po bokach wieżyczki zjeżdżalni. Wejście i podest górny zjeżdżalni z barierkami ochronnymi zamontowanymi na wysokości pomiędzy 60 cm a 85 cm ponad powierzchnia gdzie dziecko stoi w czasie zabawy. Średnica poręczy nie powinna być większa niż 60 mm. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej. Wypełnienia boczne ze sklejki wodoodpornej. Drążki drabinki wykonane z rurek stalowych ocynkowanych oraz malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa ze sklejki liściastej wodoodpornej, antypoślizgowej, pokrytej filmem fenolowym. Kamienie przy ściance wspinaczkowej o ergonomicznych kształtach ułatwiających chwyt, wykonane w różnych kolorach z naturalnych materiałów krzemowych i środków żywicznych. Zabezpieczenia na słupach pionowych wykonane z tworzywa sztucznego. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. Przybliżone wymiary - 4,60x1,80 m, wysokość 2,0 m Strefa ochronna - 7,50x5,00 m Montaż na fundamentach blokowych z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA PODWÓJNA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska HDPE gumowane. Jedno z siedzisk dostosowane do użytku dzieci młodszych (krzesełko zamykane). Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 3,35x1,95 m, wysokość ~2,20 m Strefa ochronna - 5,30x6,50 m Montaż na fundamentach blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA WAŻKA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Siedziska HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,90x3,20 m Strefa ochronna - 2,90x4,20 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. BUJAK SPREŻYNOWY Konstrukcja stalowa. Elementy ocynkowane, malowane proszkowo. Siedzisko HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,30x0,50 m, wysokość ~0,7 m Strefa ochronna - 3,00x4,00 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. ŁAWKI Z OPARCIEM Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych malowanych proszkowo. Siedzisko i oparcie HDPE gumowane. Przybliżony wymiar - 0,60x1,90m. Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. REGULAMIN Na słupków stalowym ocynkowanym ogniowo. Tablica laminowana. Głębokość zabetonowania min 0,8 m, średnica dołka minimum 20 cm. Beton B10. KOSZ NA SMIECI Konstrukcja stalowej z obudowa listwowa z drewna klejonego impregnowanego lub HDPE. Mocowanie na kotwy do fundamentu blokowego. Przybliżony wymiar rzutu 0,40x0,40 m. Pojemność 30l. Lokalizacja urządzeń przedstawiona została na Planie Zagospodarowania. Wszystkie urządzenia przewidziane do montażu winny: 1. Spełniać obowiązujące normy w zakresie stosowania tego typu urządzeń. 2. Posiadać certyfikaty bezpieczeństwa niezależnej jednostki certyfikującej. 3.Plac usytuowano w południowej części działki nr 566/8 w Udaninie (przed Orlikiem). Teren placu zabaw jako teren otwarty w obrębie terenów rekreacyjnych działki, Urządzenia placu zabaw: 1. Zjeżdżalnia ze ścianką wspinaczkowa (Z) 2. Huśtawka ważka (W) 3. Huśtawka podwójna (H) 4. Bujak sprężynowy (B) 5. Ławka (Ł) - 2 szt 6. Kosz (K) 7. Regulamin placu zabaw (R) W obrębie stref ochronnych urządzeń z których grozi upadek z wysokości powyżej 100 cm (zjeżdżalnia i huśtawka podwójna) zaplanowano nawierzchnie z piasku. Piasek - 0,2-2 mm, Grubość minimalna warstwy nawierzchni - 30 cm Na pozostałym terenie pozostawia sie istniejąca nawierzchnie trawiasta. ZJEŻDŻALNIA ZE SCIANKA WSPINACZKOWA I DRABINKAMI Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa i drabinki usytuowane po bokach wieżyczki zjeżdżalni. Wejście i podest górny zjeżdżalni z barierkami ochronnymi zamontowanymi na wysokości pomiędzy 60 cm a 85 cm ponad powierzchnia gdzie dziecko stoi w czasie zabawy. Średnica poręczy nie powinna być większa niż 60 mm. Ślizg zjeżdżalni ze stali nierdzewnej. Wypełnienia boczne ze sklejki wodoodpornej. Drążki drabinki wykonane z rurek stalowych ocynkowanych oraz malowanych proszkowo. Ścianka wspinaczkowa ze sklejki liściastej wodoodpornej, antypoślizgowej, pokrytej filmem fenolowym. Kamienie przy ściance wspinaczkowej o ergonomicznych kształtach ułatwiających chwyt, wykonane w różnych kolorach z naturalnych materiałów krzemowych i środków żywicznych. Zabezpieczenia na słupach pionowych wykonane z tworzywa sztucznego. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. Przybliżone wymiary - 4,60x1,80 m, wysokość 2,0 m Strefa ochronna - 7,50x5,00 m Montaż na fundamentach blokowych z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA PODWÓJNA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej. Siedziska HDPE gumowane. Jedno z siedzisk dostosowane do użytku dzieci młodszych (krzesełko zamykane). Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 3,35x1,95 m, wysokość ~2,20 m Strefa ochronna - 5,30x6,50 m Montaż na fundamentach blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. HUSTAWKA WAŻKA Elementy nośne wykonane z rur ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo. Siedziska HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,90x3,20 m Strefa ochronna - 2,90x4,20 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. BUJAK SPREŻYNOWY Konstrukcja stalowa. Elementy ocynkowane, malowane proszkowo. Siedzisko HDPE gumowane. Elementy mocowań wykonane ze stali węglowej ocynkowane ogniowo. Wszystkie połączenia śrubowe wykonane z użyciem elementów ocynkowanych, a ich końce zabezpieczone plastikowymi kapslami, poprawiającymi bezpieczeństwo. Przybliżone wymiary - 0,30x0,50 m, wysokość ~0,7 m Strefa ochronna - 3,00x4,00 m Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. ŁAWKI Z OPARCIEM Konstrukcja stalowa z rur ocynkowanych malowanych proszkowo. Siedzisko i oparcie HDPE gumowane. Przybliżony wymiar - 0,60x1,90m. Montaż na fundamencie blokowym z betonu B15 kotwami stalowymi ocynkowanymi ogniowo. Wszystkie śruby umieszczone w specjalnych osłonach wykonanych z tworzywa sztucznego. REGULAMIN Na słupków stalowym ocynkowanym ogniowo. Tablica laminowana. Głębokość zabetonowania min 0,8 m, średnica dołka minimum 20 cm. Beton B10. KOSZ NA SMIECI Konstrukcja stalowej z obudowa listwowa z drewna klejonego impregnowanego lub HDPE. Mocowanie na kotwy do fundamentu blokowego. Przybliżony wymiar rzutu 0,40x0,40 m. Pojemność 30l. Lokalizacja urządzeń przedstawiona została na Planie Zagospodarowania. Wszystkie urządzenia przewidziane do montażu winny: 1. Spełniać obowiązujące normy w zakresie stosowania tego typu urządzeń. 2. Posiadać certyfikaty bezpieczeństwa niezależnej jednostki certyfikującej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis robót, plan zagospodarowania i przedmiar robót- stanowią one załączniki do siwz. Do obowiązków Wykonawcy należy również wykonanie geodezji powykonawczej dla wszystkich 3 lokalizacji. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, nazw itp., które zostały wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w projekcie dodaje się słowa: "lub równoważne".
II.5) Główny kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-28
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 50.000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie placów zabaw o wartości co najmniej 50.000 PLN brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; chyba, ze wykonawca wskaże dostęp do adresu internetowego pod którym można uzyskać informację. 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; 8) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wg oświadczenia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1200zł na zasadach określonych w siwz
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| udzielona gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowi załącznik do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-25, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zostały opisane w siwz
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Doposażenie placu zabaw przy Gminnym Żłobku "Leśna Przygoda" w Gajewie
- Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza - etap III
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz doposażenie przedszkoli na terenie Gminy Lwówek w ramach projektu "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek" II części
- Modernizacja placu zabaw w żłobku CALINECZKA, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





