eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicebieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i autostrad oddział w Katowicach rejon w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58582

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i autostrad oddział w Katowicach rejon w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach, do kontaktów: Alicja Łojewska, Anna Piętak, Ul. Żeleńskiego Boya 12, 44-113 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340692, fax 032 2340692, e-mail: apietak@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i autostrad oddział w Katowicach rejon w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: obiekty mostowe w ciągu autostrady A-4 , oraz dróg krajowych nr 40, 45, 78, 94 administrowanych przez rejon w Gliwicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i autostrad oddział w Katowicach rejon w Gliwicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty w asortymencie: - nawierzchnie i krawężniki, - roboty konserwacyjne i porządkowe, - łożyska, - renowacja pokryć malarskich, - poręcze, bariery, balustrady, - roboty remontowo-konserwacyjne odwodnienia, - elementy przepustów, - roboty remontowo-konserwacyjne elementów betonowych, ceglanych i kamiennych, - oznakowanie pionowe i poziome - stożki, skarpy, pobocza, - dylatacje - usługi sprzętowo-transportowe - utrzymanie autostrady A-4 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 24 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunek określony w pkt 1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt 2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 2 mln zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: a. warunek określony w pkt 6.2.1.a) muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, b. warunek określony w pkt 6.2.1.b) ) musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, 2). Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować niezbędną liczbą oraz odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia stanowisk takich jak : - 2 kierowników budowy/robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi lub bez ograniczeń - min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy/robót, doświadczenie w zakresie robót mostowych - robotników - 4 brygady robocze do wykonywania robót mostowych Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt .2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 3). Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższym zestawieniu: A. SPRZĘT 1. Walec stalowy co najmniej 8 t - min. 2 szt. 2. Walec ogumiony - min. 2 szt. 3. Walec wibracyjny 0,8 t lub zagęszczarka wibracyjna - min. 2 szt. 4. Przecinarka do asfaltu - min. 2 szt. 5. Młot spalinowy - min. 2 szt. 6. Recykler - min. 2 szt. 7. Kosiarka spalinowa ręczna - min. 4 szt. 8. Ścinarka gruntu lub spycharka lub równiarka - min. 2 szt. 9. Koparko - ładowarka o poj. łyżki co najmniej 1,5 m sześc. - min. 2 szt. 10. Ładowarka o poj. łyżki co najmniej 1,5 m sześc. - min. 2 szt. 11. Rozkładarka do emulsji - min. 2 szt. 12. Rozkładarka mas bitumicznych o szer. stołu od 2 do 4,5 m - min. 2 szt. 13. Frezarka do asfaltu - min. 2 szt. 14. Zwyżka - min. 1 szt. 15. Przyczepka sygnalizacyjna z tablicami zamykającymi typu U-26 - - min. 2 szt. 16. Wytwórnia Mas Bitumicznych - min. 2 szt. 17. Samochód z urządzeniem załadowczym typu HDS lub równoważny lub dźwig - min. 1 szt. 18. Betoniarka - min. 2 szt. B. ŚRODKI TRANSPORTU 1. Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 5 - 14 ton - min. 4 szt. 2. Samochód ciężarowo-osobowy/uniwersalny typu Lublin lub równoważny - min. 2 szt. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4). Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, tj od 30.06.2001r. do 30.06.2006r., roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, określone w formularzu cenowym, na kwotę co najmniej 2 mln zł. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - Warunek określony w pkt. 4. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 5). Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8). Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 Warunków szczegółowych -"Potencjał Kadrowy". Do informacji winny być dołączone kopie: - uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 9). Wykaz sprzętu i środków transportu wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 10). Informację o doświadczeniu Wykonawcy . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. "Doświadczenie" . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.