Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-26
Ogłoszenie nr 579288-N-2018 z dnia 2018-06-26 r.
Gmina Trawniki: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szk. 2018/2019: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1); 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trawniki, krajowy numer identyfikacyjny
43101984000000, ul.
Trawniki
605
,
21044
Trawniki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 856 018, e-mail
trawniki@trawniki.pl, faks
815 856 018.
Adres strony internetowej (URL): www.trawniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale VII SIWZ.
Adres:
Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki. Zamawiający nie będzie honorował daty stempla pocztowego. Decyduje data i godzina wpływu oferty.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szk. 2018/2019: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1); 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).
Numer referencyjny:
RRG.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2018/2019: - do szkół prowadzonych przez gm. Trawniki (dowóz / odwóz) - zadanie 1 - do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (dowóz / odwóz) - zadanie 2 1. Zadanie 1 Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 150 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były minimum dwoma autobusami, z czego jeden autobus ("duży autobus") o liczbie miejsc minimum 50 miejsc siedzących a drugi autobus ("mały autobus") o liczbie miejsc minimum 30 miejsc siedzących. Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): Trasa 1 realizowana "dużym autobusem": Struża - Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Biskupice (szkoła) pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 15 km dziennie, łącznie 75 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie Struża - Biskupice (szkoła) - około 44 uczniów i powrót po około 44 uczniów na trasę Struża Kolonia - Biskupice (szkoła); Trasa 2 realizowana "małym autobusem": Ewopole - Dorohucza - Pełczyn - Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 10,5 km dziennie, łącznie 52,5 km tygodniowo liczba uczniów na trasie - 30 uczniów. Trasa 3 realizowana "małym autobusem": Pełczyn - Siostrzytów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn - Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo, trasa o długości 12 km dziennie, łącznie 60 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 30 uczniów. Dzienny kilometraż dowozów uczniów do szkół - 37,5 km. Uczniów dowożonych - ok. 150. Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): Trasa 1: Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Struża - Struża Kolonia realizowana "dużym autobusem" siedem odwozów w tygodniu (przez 3 dni - 1 odwóz, przez 2 dni - po 2 odwozy) o długości trasy 12 km, łącznie 84 km tygodniowo; na trasie Biskupice - Struża Kolonia - Struża około 55 uczniów. Trasa 2 : Trawniki (szkoła) - Oleśniki - Trawniki (szkoła) - Ewopole - Dorohucza, realizowana "małym autobusem" pięć odwozów tygodniowo - jeden odwóz dziennie o długości 17 km, łącznie 85 km tygodniowo, Trasa 3: Trawniki (szkoła) - Pełczyn - Siostrzytów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn - realizowana "małym autobusem" pięć odwozów tygodniowo - jeden odwóz dziennie o długości 12 km, łącznie 60 km tygodniowo, Trasa 4: Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn - realizowana "małym autobusem" trzy odrębne odwozy w tygodniu o długości trasy 3 km, łącznie 9 km tygodniowo. Dzienny uśredniony kilometraż odwozów uczniów - 48 km. Dzienny uśredniony kilometraż dowozów i odwozów wynosi 85,5 km (37,5 km + 48 km) Szacowana liczba dni dowożenia - około 185 dni. Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych. Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1 i Nr 2 do SIWZ - mapy z trasami dowozów i odwozów. 2. Zadanie 2. Wykonanie zamówienia obejmuje: dowóz około 14 uczniów z miejscowości Oleśniki do szkoły w Trawnikach (parking koło szkoły) a następnie realizacja przewozu okołu 10-15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu. Dowóz i odwóz do Ośrodka w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): Trasa dowozu: rozpoczęcie trasy 7.00 Oleśniki (szkoła) - Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 40 km. Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik OSW - godz. ok. 15.00, Struża, Struża Kolonia, Biskupice, Siostrzytów, Dorohucza, Trawniki, Oleśniki - 15.50. Trasa powrotna długości 40 km. Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów - 80 km. Uczniów od 10 do 15 oraz opiekun. Szacowana liczba dni dowożenia - około 185 dni. 3. Organizacja dowożenia w zadaniu nr 1 i 2: 1) Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2018/2019 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603), z uwzględnieniem ustalonych przez dyrektorów dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia z dnia 11 sierpnia 2017 r. 2) Godziny dowozu i odwozu uczniów na terenie gminy ustali Wykonawca bezpośrednio z dyrektorami szkół. 3) Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy. 4) Awaria "głównego" pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus "główny" celem wykonania przewozu. 5) Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz/odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej, przyspieszenie/opóźnienie dowozu/odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi. 6) Osoby pełniące opiekę nad uczniami podczas dowozów/odwozów, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. Zatrudnienie opiekunów podczas przewozów zapewniają szkoły (do szkół na terenie gminy) i Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Trawnikach (opiekun do OSW Świdnik). 7) Wymogiem jest, by realizowane kursy do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się busem wyposażonym w elektroniczne urządzenie pokładowe "viaBOX", gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną drogą ekspresową S17. 8) Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów, którym gmina musi zapewnić dowóz do Ośrodka może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz/odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-03 | 2019-06-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca musi posiadać koncesję/zezwolenie/licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
a) wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł,
b) wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, nadal wykonuje, co najmniej 3 usługi dowożenia uczniów do szkół w roku szkolnym o wartości 100 000 zł brutto każda usługa,
b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 6 pojazdami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach opisanych w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ, w tym:
* 2 autobusami z rokiem produkcji tych autobusów co najmniej 2000 r. o liczbie miejsc siedzących minimum 50 na trasy opisane w pkt 3.1 SIWZ,
* 2 autobusami z rokiem produkcji tych autobusów co najmniej 2000 r. o liczbie miejsc siedzących minimum 30 na trasy opisane w pkt 3.1. SIWZ,
* 2 busami z rokiem produkcji tych busów co najmniej 2000 r. o liczbie miejsc siedzących minimum 15 na trasę opisaną w pkt 3.2 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający może wezwać wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej a) koncesję, zezwolenie, licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub dokument potwierdzający że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, c) opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł; dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej d) wykazu usług wykonanych w zakresie przewozu uczniów - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wzór formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże co najmniej 3 usługi dowożenia uczniów do szkół w roku szkolnym o wartości 100 000 zł brutto każda usługa.
e) wykaz autobusów dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami; wzór formularza stanowi załącznik nr 7 do SIWZ;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej 6 autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach opisanych w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ, w tym: 2 autobusami z rocznika co najmniej 2000 z liczbą miejsc siedzących minimum 50 każdy i 2 autobusami z rocznika co najmniej 2000 z liczbą miejsc siedzących minimum 30 każdy, z przeznaczeniem na trasy opisane w pkt 3.1 SIWZ oraz 2 busami z rocznika co najmniej 2000 z liczbą miejsc siedzących minimum 15 każdy na trasę opisaną w pkt 3.2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału, o których mowa w cz. V SIWZ polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów; wzór formularza stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cytowanej ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności za fakturę | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Przesłanką do zmian umowy może być: - ustawowa zmiana stawki podatku VAT (niezależna od woli stron), - objęcie dowożeniem uczniów zamieszkałych poza obecnie wyznaczoną trasą dowozu/odwozu skutkujące zwiększeniem liczby kilometrów danej trasy, - zwiększenie/zmniejszenie liczby godzin zajęć skutkujące zwiększeniem/zmniejszeniem liczby odwozów w ciągu tygodnia i zmianą liczby kilometrów danej trasy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI TRAWNIKI
- Zakup wraz z dostawą 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. "Budowa / przebudowa dróg na terenie Gminy Trawniki".
- Wykonanie ogrodu sensorycznego w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki"
więcej: przetargi TRAWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami wraz z zapewnieniem opieki
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonywanie usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu zamojskiego w roku 2025 i 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU MEDYCZNEGO PACJENTÓW SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.