eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Woladostawa przewoźnego aparatu RTG z ramieniem typu C do badań śródoperacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2005-10-28

POZYCJA 57377

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Stalowa Wola: dostawa przewoźnego aparatu RTG z ramieniem typu C do badań śródoperacyjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - Powiatowy Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: lek. med. Andrzej Sudoł, mgr inż. Elżbieta Pamuła, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433271, 8433201, fax 015 8433397, e-mail: planeta3@poczta.onet.pl, www.szpital-stw.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przewoźnego aparatu RTG z ramieniem typu C do badań śródoperacyjnych 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa przewoźnego aparatu RTG z ramieniem typu C do badań śródoperacyjnych spełniającego co najmniej nw. parametry: - pojemność cieplna lampy RTG: min. 50 kHU, - fluoroskopia pulsacyjna min. 12 obrazów/sek., - min. 2 ogniska lampy RTG, - pamięć wewnętrzna RAM, - możliwość archiwizowania danych na nośniku zewnętrznym, - przyłącze sieciowe w standardzie DICOM. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4900,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I) 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) posiadają doświadczenie potwierdzone realizacją minimum jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, 4) zapewnią termin płatności 14 dni, licząc od daty dostawy i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do zamawiającego, 5) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, II) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów. 1. Wniosek o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, zawierający m. in. dokłądne dane wykonawcy, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Wniosek w swej treści musi jednoznacznie stwierdzać ilość stron i tytuł wszystkich składanych dokumentów i załączników. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 50 P.z.p., 4. Dokumenty i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu w punkcie III.2.I, III.2.II, III.2.III. 5. Oświadczenie wykonawcy, że zaoferuje aparat RTG spełniający warunki, o których mowa w pkt II.1.3 ogłoszenia, zawierające wyszczególnienie wszystkich parametrów wymaganych opisem w pkt II.1.3 6. Oświadczenie wykonawcy dotyczące zapewnienia autoryzowanego serwisu producenta oferowanego aparatu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. Ocena wniosków polegać będzie na ocenie spełnia/nie spełnia wszystkich warunków. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych wykonawców, którzy spełniają warunki określone w niniejszym ogłoszeniu. Zamawiający informuje, że nie przesyła formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i należy sporządzić go we własnym zakresie. III) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4. oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobie upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy; 5. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.1, 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi zostać sporządzone przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającą kopie dokumentów za zgodność z oryginałem). Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. IV) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wys. 500 tys. PLN. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. V) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się min. 1 zrealizowaną dostawą przewoźnego aparatu RTG z ramieniem typu C do badań śródoperacyjnych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.11.2005, cena - 30,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.11.2005, godzina 11:30, Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. nr 7.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zgodnie z art. 49 ust. 4 oraz art. 52 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybór procedury przyspieszonej wiąże się z koniecznością udzielenia zamówienia i rozliczenia do dnia 25.12.2005 r. otrzymanej z Ministerstwa Zdrowia dotacji. Przeprowadzenie procedury normalnym tokiem uniemożliwia wykorzystanie przyznanej dotacji. Informacje dodatkowe: wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dostawa aparatu rtg. Wnioski należy składać w miejscu jak określono w pkt. IV.3.4. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.