To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-05
Wrzosowa: Odbiór odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 5733 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318381 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Odbiór odcieku składowiskowego z obiektu Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie. Zakres zamówienia. a) Maksymalna ilość odcieku składowiskowego do odbioru w ramach zamówienia podstawowego wynosi 8 000,00 Mg. b) Rozliczenie następuje w oparciu o wskazanie wagi przez Zamawiającego c) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami poboru odcieku i ich składem chemicznym ( wyniki badań surowego odcieku stanowią Załącznik Nr 6 SIWZ). d) Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie dokument z Oczyszczalni Ścieków, potwierdzający przekazanie odcieku do unieszkodliwienia w ilości wynikającej z faktury. W/w dokument będzie każdorazowo dołączany do wystawianych faktur. e) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ilości dobowej zleconej przez Zamawiającego w formie odrębnego, pisemnego zlecenia, przy czym Wykonawca realizując zlecenie zobowiązany jest do odbioru 25 Mg odcieku przed godziną 8.00..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.46.00.00 - Usługi opróżniania basenów septycznych lub zbiorników septycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. INTER - PLAST Tomasz Nowak, ul. Wspólna 11, 42-260 Kamienica Polska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 308160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 339840,00
Oferta z najniższą ceną: 339840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 446400,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





