eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-01

Kraków: Wykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 57035 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki płatności: płatność przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia częściowego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie przestawionych przez MOPS w Krakowie wzorów druków wewnętrznych oraz projektów: zaproszeń, wizytówek, ulotek i plakatów. 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet oznakowanych wzorów druków wewnętrznych oraz wzór wizytówki. Przy wykonywaniu wizytówek zmieniały się będą tylko dane personalne i kontaktowe. 3) Zmiany we wzorach druków wewnętrznych, Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco Wykonawcy. 4) Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić koszt składu, matrycy i wydruku przedstawionych projektów i wzorów oraz ich nakład jednorazowy. W przypadku: a) druków wewnętrznych, plakatów, ulotek, zaproszeń i biletów nakład minimalny (jednorazowy) wynosić będzie 100 sztuk; b) wizytówek nakład minimalny wynosić będzie 50 szt. 5) Dostawy będą wykonywane na podstawie pisemnych zamówień częściowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych środków w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do siwz oraz zmiany treści druków do wysokości kwoty umowy. 7) Miejsce dostawy: magazyn MOPS, Kraków ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego tj. w poniedziałki od godz. 9.00 do 17.00 oraz od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 8) Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 9) W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych, Zamawiający w terminie 14 dni od daty odbioru druków wewnętrznych prześle Wykonawcy reklamacje, który w ciągu 4 dni roboczych od jej otrzymania zobowiązany jest usunąć wady lub braki ilościowe 10) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 11) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie obejmuje całość zamówienia, 12) Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 9.04.2009 r. do godz. 10:00 w kwocie: 2500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które muszą spełniać wykonawcy biorący udział w postępowaniu określone są w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełna nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/y upoważnioną/e do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy (należyta reprezentacja). Wykonawca posiadający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu winien złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku: a) podmiotów posiadających osobowość prawną jak i spółek prawa handlowego nie posiadających osobowości prawnej - wyciąg z rejestru sądowego. b) osób fizycznych wykonujących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. c) wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisującej/podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, gdy nie wynika to z w/w dokumentów. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, UWAGA: Wymienione dokumenty muszą być aktualne na dzień składania ofert. W przypadku dokumentów wymienionych w ust 1 za aktualne uważa się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty zgodne ze stanem faktycznym. Wniosek o zmianę wpisu w dokumencie kierowany do stosownego urzędu nie stanowi dokumentu w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginały lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku pełnomocnictwa Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oryginał, odpis notarialny lub kserokopię potwierdzoną za zgodność odpisu z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/?id=9652.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.