eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-15

Kraków: Wykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010
Numer ogłoszenia: 151218 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57035 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług poligraficznych dla MOPS w Krakowie w latach 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 22458000-5 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki płatności: płatność przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia częściowego. 3. Warunki dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie przestawionych przez MOPS w Krakowie wzorów druków wewnętrznych oraz projektów: zaproszeń, wizytówek, ulotek i plakatów. 2) Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet oznakowanych wzorów druków wewnętrznych oraz wzór wizytówki. Przy wykonywaniu wizytówek zmieniały się będą tylko dane personalne i kontaktowe. 3) Zmiany we wzorach druków wewnętrznych, Zamawiający będzie przekazywał na bieżąco Wykonawcy. 4) Przy kalkulacji ceny należy uwzględnić koszt składu, matrycy i wydruku przedstawionych projektów i wzorów oraz ich nakład jednorazowy. W przypadku: a) druków wewnętrznych, plakatów, ulotek, zaproszeń i biletów nakład minimalny (jednorazowy) wynosić będzie 100 sztuk; b) wizytówek nakład minimalny wynosić będzie 50 szt. 5) Dostawy będą wykonywane na podstawie pisemnych zamówień częściowych. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zamawianych środków w obrębie asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do siwz oraz zmiany treści druków do wysokości kwoty umowy. 7) Miejsce dostawy: magazyn MOPS, Kraków ul. Józefińska 14, w godzinach pracy Zamawiającego tj. w poniedziałki od godz. 9.00 do 17.00 oraz od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 8) Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 9) W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych, Zamawiający w terminie 14 dni od daty odbioru druków wewnętrznych prześle Wykonawcy reklamacje, który w ciągu 4 dni roboczych od jej otrzymania zobowiązany jest usunąć wady lub braki ilościowe 10) Zamawiający nie odbierze przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy faktury lub gdy będzie ona błędnie wystawiona. 11) Cena brutto określona przez Wykonawcę w ofercie obejmuje całość zamówienia, 12) Kary umowne będą potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 13) Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie obowiązywania umowy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76888.85 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Expol P.Rybiński, J.Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 76888,85
  • Oferta z najniższą ceną: 76888,85 oferta z najwyższą ceną: 151976,23
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.