Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Bydgoszcz: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy dla Rejonu Bydgoszcz i Rejonu Nakło.
Numer ogłoszenia: 56915 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy dla Rejonu Bydgoszcz i Rejonu Nakło..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót związanych z remontem i konserwacją sygnalizacji i oświetlenia na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy dla Rejonu Bydgoszcz i Rejonu Nakło. 1) Rejon Bydgoszcz - droga nr 5, droga nr 10. 2) Rejon Nakło - droga nr 10, droga nr 25, droga nr 56, droga nr 80.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 17.000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne . 1.1.W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał kadrowy . Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1)Kierownik robót: 1 osoba, z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej, posiadająca ważne uprawnienia dozoru technicznego - D - w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wydanych przez właściwą komisję SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich), doświadczenie zawodowe min. 3 lata w realizacji podobnych robót, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy/robót. 2) Majster: 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia dozoru technicznego - D ; doświadczenie zawodowe - min. 2 lata pracy na podobnych stanowiskach. 3) Pracowników posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata pracy na stanowisku eksploatacji - E - minimum 2 pracowników, posiadających uprawnienia SEP -E. Pracownicy powinni posiadać kwalifikacje (potwierdzone certyfikatem) do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw urządzeń i sterowników, drobnych korekt programów sterowników DSA. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 2.2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu (i środkami transportu), wymienionymi poniżej: - żuraw samochodowy- min. 1 szt. - samochód specjalny z platformą i balkonem - min. 1 szt. - spawarka transformatorowa - min. 1 szt. - zagęszczarka wibracyjna spalinowa- min. 1szt. - sprężarka - min. 1 szt. - agregat prądotwórczy - min. 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył), co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim zakresem remont, konserwację lub budowę sygnalizacji świetlnej podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że w.w roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz dla: - Kierownika robót - kopie uprawnień dozoru technicznego - D - w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych wydanych przez właściwą komisję SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich), - Majstra - kopie uprawnień dozoru technicznego - D, - Pracowników - kopie świadectw kwalifikacyjnych upoważniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych E, kopie uprawnień SEP -E oraz kopie certyfikatów do wykonywania samodzielnych przeglądów i napraw urządzeń i sterowników, drobnych korekt programów sterowników DSA. 2.2. Informację o sprzęcie i środkach transportu, jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia,. 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Bydgoszcz, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pok nr 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych w miejscowości Szczodrowice
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Biedrzychów
więcej: Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





