eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Warszawa: Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20
Numer ogłoszenia: 56893 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 49 10, faks 22 890 49 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20 1. Miejsce wykonywania usługi: Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Reja 20 2. Termin wykonywania usługi: Trzy lata od daty podpisania umowy nie wcześniej niż od 08.03.2011 r. 3 Wykaz Urządzeń: a. systemu sygnalizacji włamania i napadu b. systemu telewizji użytkowej a. 1. Centrala alarmowa PC 4020 szt. 1; 2. Klawiatura LCD 4500 szt. 1; 3. Klawiatura MAXSYS-AATT szt. 1; 4. Moduł rozszerzenia wejść PC 4116 szt. 4; 5. Moduł rozszerzenia wejść PC 4108 szt. 2; 6. Moduł zasilacza PC 4204 szt. 7; 7. Moduł drukarki PC 4400 szt. 1; 8. Drukarka Kafka szt. 1; 9. Czujnik zbicia szyb szt. 65; 10. Czujnik ruchu szt. 86; 11. Czujka Cobalt Plus szt. 3; 12. Czujka magnetyczna szt. 4; 13. Akumulator 12V7Ah szt. 1; 14. Akumulator 12V17Ah szt. 1; 15. Akumulator 12V24Ah szt. 1; 16. Akumulator 12V28Ah szt. 2; 17. Akumulator 12V38Ah szt. 1; 18. Akumulator 12V44Ah szt. 1; 19. Akumulator 12V65Ah szt. 1; 20. Sygnalizator zewnętrzny TLM20 szt. 2; 21. Sygnalizator wewnętrzny SAW szt. 1; 22. Pomiar linii dozorowych szt. 147; b. 1. Kamera CCD 1/3 12V MS 468P szt.8; 2. Kamera D&N 1/3 SHC-735 P szt.2; 3. Obudowa hermetyczna szt.10; 4. Grzałka HTAN24 szt.10; 5. Obiektyw kamery szt.10; 6. Rejestrator Cyfrowy TV Tech TD2016 szt. 1; 7. Zasilacz grzałek EA3030-24 szt.1; 8. Monitor 17 B/W NVM-017MA szt.1; 9. Monitor 17 STM-17 LA szt.1; 10. Monitor 12 TVS 12 szt.1; 11. Monitor 14 NVM-014 M NOVUS szt.1; 12. Zasilacz kamer AWZ 501 13,8V/5A, 65Ah szt.1; 4. Zakres prac konserwacyjnych Wykonywanie wszystkich czynności zalecanych w instrukcjach obsługi urządzeń wchodzących w skład systemów tj. m in. wykonywanie przeglądów , regulacji, czyszczenia urządzeń; wykonanie testów, przegląd statusu linii dozorowych, sprawdzenie działania systemów i wszystkich urządzeń wchodzących w ich skład, przegląd pamięci zdarzeń, wykonywanie raportów, próbny alarm, kontrola stanu okablowania, kontrola zasilania awaryjnego, wykonanie pomiarów parametrów akumulatorów, szkolenie w zakresie obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego, nanoszenie na dokumentację wszelkich wprowadzonych zmian w systemach. 5.Warunki Realizacji Zamówienia 1. Konserwacje będą się odbywały w kwietniu i w październiku, bez wezwania Zamawiającego. Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 2.Czynności wykraczające poza zakres konserwacji będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. 3.W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 4 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Podjęcie czynności polega na zabezpieczeniu systemu, wprowadzeniu trybu awaryjnego jego funkcjonowania oraz niezwłocznym przedstawieniu Zamawiającemu kalkulacji cenowej naprawy, a w przypadku gdy przewidywany czas naprawy przekroczy dwa dni robocze (wymaga to uzasadnienia) również propozycji możliwie najkrótszego terminu jej wykonania. 4.Zamawiający zleca wykonanie naprawy po zaakceptowaniu kalkulacji cenowej. Naprawa będzie wykonana w ciągu dwóch dni roboczych od jej zlecenia lub w terminie obustronnie uzgodnionym-podanym w zleceniu. 5.Czynności zabezpieczające lub naprawcze trwające do 2 godz. ( bez konieczności ponoszenia kosztów urządzeń, części, materiałów) rozliczane będą na podstawie protokołów w oparciu o stawkę roboczogodziny, bez konieczności wstępnego zatwierdzenia kosztów. 6.W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów niedostępnych w bieżącej sprzedaży termin zakończenia naprawy może zostać przedłużony o okres trwania procedury zakupu zamienników u producenta, importera lub sprzedawcy. W tym przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy. 7.Na okres trwania procedury wymiany lub pozyskania uszkodzonych elementów Wykonawca wprowadzi najkorzystniejszy z dostępnych tryb awaryjny zapewniający w technicznie możliwym zakresie funkcjonowanie systemu ochrony włamaniowej obiektu oraz systemu nadzoru telewizyjnego (np. zapewni własne urządzenie zastępcze). 8.W przypadku konieczności naprawy w serwisie producenta urządzenia Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego i do rozliczenia przedstawi rachunek serwisu. 9.Za naprawę uważa się również demontaż części lub całości systemu oraz adaptację systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego (np.: zmianę lokalizacji poszczególnych urządzeń, dołączenie elementów w zakresie pojemności systemu itp.). 10.Wszelkie czynności mogące spowodować zakłócenia w pracy Zamawiającego zostaną wykonane po godzinie 15 30 w dni robocze lub dni wolne od pracy w sposób, który nie spowoduje przerw w funkcjonowaniu obiektu Inspektoratu ZUS. 11.Czynności naprawcze będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 12.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń objętych konserwacją w ciągłej sprawności technicznej. 13.Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przejęcia w celu przekazania do utylizacji urządzeń i części wymienionych podczas czynności serwisowo-naprawczych. 14.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi systemu, wskazanych przez Zamawiającego osób. 15.Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania i uzgodnienia z Zamawiającym zmiany kodów dostępu. 16.Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 6 -cio miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robocizna) oraz 6-cio miesięcznej gwarancji na części zamienne w przypadku gdy on jest gwarantem, z zastrzeżeniem , iż nie dłużej niż 28 dni od daty wygaśnięcia umowy. W przypadku gwarancji producenta urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania koncesji na wykonywanie usług zabezpieczenia technicznego (zgodnie z art. 3 pkt. 2 ustawy o ochronie osób i mienia- Dz. U. 1997, nr.114, poz.740 ) wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług konserwacji i napraw systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej-Zamawiający dopuszcza oddzielne zamówienia: dwa na system telewizji przemysłowej oraz dwa na system napadu i włamania( okres świadczenia każdej usługi min. 12 kolejnych miesięcy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować min. 2-ma osobami posiadającymi nw. uprawnienia (odpowiednio): a) Pracownik wykonujący czynności konserwacji systemów zobowiązany jest posiadać świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji energetycznych do 1 kV na stanowisku eksploatacji (Grupa 1 pkt 2 i 10 -zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci- ( Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późn. zm)- min. jedna osoba. b) Pracownik nadzorujący czynności konserwacyjne systemów zobowiązany jest posiadać Licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego- wydaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji( zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia, Dz. U. 1997, nr. 114 poz. 740)- min. jedna osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, II Oddział w Warszawie, przy ul. Czerniakowskiej 16, pokój 209 (II p).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Przesyłki pocztowe prosimy kierować na adres ZUS II O. w W-wie,ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa.Natomiast oferty składane osobiście lub kurierem, dostarczyć na ul. Czerniakowską 16, pok.209(II p).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.