eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKonserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Warszawa: Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20
Numer ogłoszenia: 100603 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56893 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 49 10, faks 22 890 49 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja i naprawy systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji przemysłowej w Inspektoracie ZUS w Wołominie ul. Reja 20 2. Warunki realizacji zamówienia: 1. Miejsce wykonywania usługi: Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Reja 20 3. Termin wykonywania usługi: Umowa będzie obowiązywała od dnia podpisania do dnia 31.12.2011 r 4. Wykaz Urządzeń: a. systemu sygnalizacji włamania i napadu b. systemu telewizji użytkowej a. 1. Centrala alarmowa PC 4020 szt. 1 2. Klawiatura LCD 4500 szt. 1 3. Klawiatura MAXSYS-AATT szt. 1 4. Moduł rozszerzenia wejść PC 4116 szt. 4 5. Moduł rozszerzenia wejść PC 4108 szt. 2 6. Moduł zasilacza PC 4204 szt. 7 7. Moduł drukarki PC 4400 szt. 1 8. Drukarka Kafka szt. 1 9. Czujnik zbicia szyb szt. 65 10. Czujnik ruchu szt. 86 11. Czujka Cobalt Plus szt. 3 12. Czujka magnetyczna szt. 4 13. Akumulator 12V7Ah szt. 1 14. Akumulator 12V17Ah szt. 1 15. Akumulator 12V24Ah szt. 1 16. Akumulator 12V28Ah szt. 2 17. Akumulator 12V38Ah szt. 1 18. Akumulator 12V44Ah szt. 1 19. Akumulator 12V65Ah szt. 1 20. Sygnalizator zewnętrzny TLM20 szt. 2 21. Sygnalizator wewnętrzny SAW szt. 1 22. Pomiar linii dozorowych szt. 147 b. 1. Kamera CCD 1/3 12V MS 468P szt.8 2. Kamera D&N 1/3 SHC-735 P szt.2 3. Obudowa hermetyczna szt.10 4. Grzałka HTAN24 szt.10 5. Obiektyw kamery szt.10 6. Rejestrator Cyfrowy TV Tech TD2016 szt. 1 7. Zasilacz grzałek EA3030-24 szt.1 8. Monitor 17 B/W NVM-017MA szt.1 9. Monitor 17 STM-17 LA szt.1 10. Monitor 12 TVS 12 szt.1 11. Monitor 14 NVM-014 M NOVUS szt.1 12. Zasilacz kamer AWZ 501 13,8V/5A, 65Ah szt.1 4. Zakres prac konserwacyjnych Wykonywanie wszystkich czynności zalecanych w instrukcjach obsługi urządzeń wchodzących w skład systemów tj. m in. wykonywanie przeglądów , regulacji, czyszczenia urządzeń; wykonanie testów, przegląd statusu linii dozorowych, sprawdzenie działania systemów i wszystkich urządzeń wchodzących w ich skład, przegląd pamięci zdarzeń, wykonywanie raportów, próbny alarm, kontrola stanu okablowania, kontrola zasilania awaryjnego, wykonanie pomiarów parametrów akumulatorów, szkolenie w zakresie obsługi urządzeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego, nanoszenie na dokumentację wszelkich wprowadzonych zmian w systemach. 5.Warunki Realizacji Zamówienia 1. Konserwacje będą się odbywały w kwietniu i w październiku, bez wezwania Zamawiającego. Czynności konserwacyjne będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 2. Czynności wykraczające poza zakres konserwacji będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego. 3. W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 4 godzin od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Podjęcie czynności polega na zabezpieczeniu systemu, wprowadzeniu trybu awaryjnego jego funkcjonowania oraz niezwłocznym przedstawieniu Zamawiającemu kalkulacji cenowej naprawy, a w przypadku gdy przewidywany czas naprawy przekroczy dwa dni robocze (wymaga to uzasadnienia) również propozycji możliwie najkrótszego terminu jej wykonania. 4. Zamawiający zleca wykonanie naprawy po zaakceptowaniu kalkulacji cenowej. Naprawa będzie wykonana w ciągu dwóch dni roboczych od jej zlecenia lub w terminie obustronnie uzgodnionym-podanym w zleceniu. 5. Czynności zabezpieczające lub naprawcze trwające do 2 godz. ( bez konieczności ponoszenia kosztów urządzeń, części, materiałów) rozliczane będą na podstawie protokołów w oparciu o stawkę roboczogodziny, bez konieczności wstępnego zatwierdzenia kosztów. 6. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów niedostępnych w bieżącej sprzedaży termin zakończenia naprawy może zostać przedłużony o okres trwania procedury zakupu zamienników u producenta, importera lub sprzedawcy. W tym przypadku Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy. 7. Na okres trwania procedury wymiany lub pozyskania uszkodzonych elementów Wykonawca wprowadzi najkorzystniejszy z dostępnych tryb awaryjny zapewniający w technicznie możliwym zakresie funkcjonowanie systemu ochrony włamaniowej obiektu oraz systemu nadzoru telewizyjnego (np. zapewni własne urządzenie zastępcze). 8. W przypadku konieczności naprawy w serwisie producenta urządzenia Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego i do rozliczenia przedstawi rachunek serwisu. 9. Za naprawę uważa się również demontaż części lub całości systemu oraz adaptację systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego (np.: zmianę lokalizacji poszczególnych urządzeń, dołączenie elementów w zakresie pojemności systemu itp.). 10. Wszelkie czynności mogące spowodować zakłócenia w pracy Zamawiającego zostaną wykonane po godzinie 15 30 w dni robocze lub dni wolne od pracy w sposób, który nie spowoduje przerw w funkcjonowaniu obiektu Inspektoratu ZUS. 11. Czynności naprawcze będą każdorazowo potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń objętych konserwacją w ciągłej sprawności technicznej. 13. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego przejęcia w celu przekazania do utylizacji urządzeń i części wymienionych podczas czynności serwisowo-naprawczych. 14. . Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi systemu, wskazanych przez Zamawiającego osób. 15. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania i uzgodnienia z Zamawiającym zmiany kodów dostępu. 16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 6 -cio miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę (robocizna) oraz 6-cio miesięcznej gwarancji na części zamienne w przypadku gdy on jest gwarantem, z zastrzeżeniem , iż nie dłużej niż 28 dni od daty wygaśnięcia umowy. W przypadku gwarancji producenta urządzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty uprawniające do realizacji gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Impel Tech Solutions Sp. z o.o. Ul. Marsa 56A 04-242 Warszawa Lider Konsorcjum Impel Tech Solutions Sp. z o.o. Impel Security Technologies Sp.z o.o., Ul. Marsa 56A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32,80

  • Oferta z najniższą ceną: 32,80 / Oferta z najwyższą ceną: 160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.