Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-03
Og³oszenie nr 568593-N-2019 z dnia 2019-07-03 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Rozbudowa systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Bia³ogardzie przy ul. Ko³obrzeskiej 43
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
81090304000000, ul.
Ma³opolska
47
,
70-515
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
91 8211479, , e-mail
zzp@sc.policja.gov.pl, , faks
91 8211477.
Adres strony internetowej (URL): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczt±, przez pos³añca lub osobi¶cie
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. ¶w.¶w. Piotra i Paw³a 4/5, 70-521 Szczecin, Zespó³ ds. Zamówieñ Publicznych pok. 301
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Bia³ogardzie przy ul. Ko³obrzeskiej 43
Numer referencyjny:
ZZ-2380-77/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Bia³ogardzie, tj. dostawa, monta¿, konfiguracja, wdro¿enie oraz przeprowadzenie szkoleñ. 2. Ilo¶æ i zakres przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 4 i 6 do siwz. 3. Kody i nazwy dotycz±ce przedmiotu zamówienia okre¶lone we Wspólnym S³owniku Zamówieñ Publicznych: 64210000-1 us³ugi telefoniczne i przesy³u danych; 32420000-3 urz±dzenia sieciowe. 4. Szczegó³owe wymagania odno¶nie odbioru, warunków gwarancji i p³atno¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do siwz. 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca, który zadeklaruje w ofercie zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz.U. 2018 r. poz. 511 z pó¼n. zm.), na podstawie stosunku pracy (umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pe³nego wymiaru czasu pracy, na ca³y okres realizacji zamówienia, za co Wykonawca otrzyma³ dodatkowe punkty do kryterium wyboru oferty: 1) przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp o¶wiadczenie o zatrudnieniu przy realizacji zamówienia osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 917 z pó¼n. zm.) lub analogicznych przepisów pañstw cz³onkowskich UE, EOG, na ca³y okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê z podaniem terminów wa¿no¶ci umowy oraz funkcji jak± bêdzie pe³ni³a osoba niepe³nosprawna, nie pó¼niej ni¿ trzy dni po podpisaniu umowy; 2) przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu na ka¿de jego ¿±danie, na ka¿dym etapie realizacji zamówienia stosownych dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie przy realizacji zamówienia osoby niepe³nosprawnej zgodnie z zapisami wzoru umowy § 9 ust. 5 pkt 1 pod rygorem naliczenia kar umownych. 6. Ilekroæ w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia u¿yto oznaczeñ lub parametrów przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak równie¿ w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent), oznacza to, ¿e intencj± Zamawiaj±cego by³o przedstawienie typu towaru spe³niaj±cego wymagania Zamawiaj±cego, a co za tym idzie, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. W zwi±zku z tym dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcê rozwi±zania równowa¿nego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jako¶ciowe oraz funkcjonalne. 7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 8. Podwykonawcy: a. Zamawiaj±cy dopuszcza powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. b. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê (zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp) w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców i danych kontaktowych (za³±cznik nr 2 do siwz). Zapisy dotycz±ce podwykonawców znajduj± siê w rozdziale V ust. 2 siwz. W przypadku braku takiego o¶wiadczenia, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienia bez udzia³u podwykonawcy.
II.5) G³ówny kod CPV: 64210000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 32420000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 257623,66
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 55
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnych dokumentów w tym zakresie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnych dokumentów w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnych dokumentów w tym zakresie.
Zamawiaj±cy nie wymaga ¿adnych dokumentów w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)A. ETAP Z£O¯ENIA OFERTY: Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: 1. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzieñ sk³adania ofert wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do siwz, w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów okre¶lonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na zasoby innych podmiotów, lub korzystania z podwykonawców nale¿y w o¶wiadczeniu zawrzeæ informacjê o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów okre¶lonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; - w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia; 2. wype³niony i podpisany orygina³ formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz; 3. w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy na etapie z³o¿enia oferty z³o¿enia wype³nionego i podpisanego formularza specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 4 do siwz; 4. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w z³o¿onej ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, poprzez okre¶lenie jakiego zakresu (materia³u) dotycz± oraz z³o¿yæ dokumenty dotycz±ce rozwi±zania równowa¿nego zawieraj±ce dane techniczne, w celu wykazania równowa¿no¶ci. 5. pe³nomocnictwo w oryginale lub po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbêdne do wykazania, ¿e osoba/osoby podpisuj±ca/e ofertê i wymagane dokumenty jest/s± uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spó³ki cywilnej, uchwa³a wspólników, itp.). Pe³nomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wy¿ej musz± byæ z³o¿one zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowi±zany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do siwz. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 7 700,00 z³.
2. Wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 11.07.2019 r. do godziny 13.00. Decyduje data wp³ywu wadium do Zamawiaj±cego.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 uPzp.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego
nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego.
5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
- zobowi±zanie gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie
i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczno¶ci.
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrze¿eniem art. 148 ust 4 uPzp.
7. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp.
8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno byæ ono z³o¿one w kasie zamawiaj±cego, pokój 232 ul. Ma³opolska 47, Szczecin.
Kasa Zamawiaj±cego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena brutto oferty | 60,00 |
| okres gwarancji | 39,00 |
| zatrudnienie osoby niepe³nosprawnej | 1,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w sytuacji gdy: a) zmianie uleg³y przepisy prawne istotne dla realizacji Umowy; b) niezbêdna jest zmiana sposobu wykonania zobowi±zania, w tym terminu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy; c) zachodzi konieczno¶æ zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku przed³u¿aj±cej siê procedury udzielenia zamówienia publicznego na skutek korzystania przez Wykonawców ze ¶rodków ochrony prawnej; d) wejd± w ¿ycie zmiany przepisów dotycz±cych wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz przekrocz± 5 % warto¶ci brutto Umowy. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiaj±cego; e) wejd± w ¿ycie zmiany przepisów dotycz±cych zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê oraz przekrocz± 5 % warto¶ci brutto Umowy. Wykazanie zmiany kosztów spoczywa na Wykonawcy i podlega akceptacji Zamawiaj±cego; f) powsta³a mo¿liwo¶æ zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ w zakresie oprogramowania, modelu/typu Sprzêtu w przypadku zakoñczenia produkcji lub braku dostêpno¶ci na rynku, pod warunkiem, ¿e urz±dzenie bêdzie posiada³o parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwy¿szenia ceny Umowy; g) po zawarciu Umowy dosz³o do wyd³u¿enia okresu gwarancyjnego przez producenta; h) wyst±pi³a zale¿no¶æ realizacji Przedmiotu umowy od prac wykonywanych w ramach innych równolegle prowadzonych projektów teleinformatycznych; i) wyst±pi³a zmiana sposobu finansowania przedsiêwziêcia. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1, wymagaj± zgody obu stron i musz± byæ dokonywane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-11, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiaj±cego w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Ma³opolska 47, 70-515 Szczecin; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pan podinsp. Tomasz Kopka, tel. 91 821 15 70, e-mail: tomasz.kopka@sc.policja.gov.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na rozbudowê systemu teleinformatycznego w Komendzie Powiatowej Policji w Bia³ogardzie przy ul. Ko³obrzeskiej 43, sygn. postêpowania: ZZ-2380-77/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "uPzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z uPzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników, - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dowozu posi³ków dla osób wskazanych przez Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleñ specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespo³u Szkó³ Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - ch³odni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (miêso, wêdliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zak³adu Us³ug Komunalnych w Szczecinie (w podziale na czê¶ci)
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Ko³biel
- Dostawa urz±dzeñ do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Dostawa sprzêtu w celu wdro¿enia infrastruktury o wysokiej dostêpno¶ci oraz wdro¿enia ¶rodowiska wirtualizacji dla rozwi±zañ zwi±zanych z cyberbezpieczñstwem w oparciu o oprogramowanie open source.
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"
- Zakup i dostawa us³ug wsparcia technicznego, sprzêtu sieciowego oraz oprogramowania komputerowego na potrzeby Ma³opolskiego Centrum Przedsiêbiorczo¶ci
- Dostawa sprzêtu IT w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d" w Gminie Czarne z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
wiêcej: Urz±dzenia sieciowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





