Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-29
Og³oszenie nr 567723-N-2020 z dnia 2020-07-29 r.
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Pu³awskiego: DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA STO£ÓWKI INTERNATU SZKOLNEGO W ¦WIDNIKU, UL. HOTELOWA 6, POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ¦WIDNIKU (2020 / 2021)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Pu³awskiego, krajowy numer identyfikacyjny
37262000000000, ul.
ul. Szkolna
1
,
21-045
¦widnik, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
817 512 671, e-mail
info@pcez.pl, faks
817 591 153.
Adres strony internetowej (URL): http://portal.pcez.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=530
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=530
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Pu³awskiego w ¦widniku, ul. Szkolna 1 (sekretariat), 21-045 ¦widnik
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA STO£ÓWKI INTERNATU SZKOLNEGO W ¦WIDNIKU, UL. HOTELOWA 6, POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ W ¦WIDNIKU (2020 / 2021)
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
9
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla sto³ówki Internatu szkolnego Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w ¦widniku (rok szkolny 2020/2021). Miejscem dostawy jest magazyn sto³ówki Internatu przy ul. Hotelowej 6, 21-040 ¦widnik. 2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na nastêpuj±ce czê¶ci (zwane równie¿ pakietami): Czê¶æ I Pieczywo (CPV: 15810000-9), Czê¶æ II Artyku³y spo¿ywcze (CPV: 15000000-8), Czê¶æ III Miêso wieprzowe i produkty miêsno-wêdliniarskie (CPV: 15100000-9), Czê¶æ IV Drób i produkty drobiowe (¶wie¿e) (CPV: 15112000-6), Czê¶æ V Warzywa i owoce (CPV: 15330000-0, 01131321-0), Czê¶æ VI Ziemniaki (CPV: 01112100-6), Czê¶æ VII Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3), Czê¶æ VIII Ryby i przetwory rybne oraz mro¿onki warzywne i owocowe (CPV: 15221000-3, 15331170-9, 15300000-1), Czê¶æ IX Jaja (CPV: 01242000-5). 3. Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i za³±cznikach do SIWZ. 4. Nazwy w³asne podane w kosztorysach ofertowych, które stanowi± za³±czniki do SIWZ nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ produkty o innej nazwie, jednak musz± one spe³niaæ wymogi tej samej lub wy¿szej jako¶ci. Nazwa takiego produktu musi znale¼æ siê w ofercie. Poszczególne dostawy bêd± realizowane sukcesywnie w okresie obowi±zywania umowy, po zamówieniu z³o¿onym telefonicznie lub pisemnie przez upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego intendenta transportem i na koszt Wykonawcy. 5. Oferowane produkty ¿ywno¶ciowe musz± spe³niaæ parametry jako¶ciowe okre¶lone dla danego asortymentu przez PN, spe³niaæ wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadaæ oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin wa¿no¶ci zapewniaj±cy jego bezpieczne spo¿ycie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania dla zaoferowanego asortymentu przed³o¿enia pisemnego potwierdzenia dopuszczaj±cego dany produkt do obrotu i spo¿ycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jako¶ci artyku³ów spo¿ywczych. 6. Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych musz± byæ realizowane zgodnie z zasadami GHP: - posiadaæ ¶wiadectwa jako¶ci przy dostawach miêsa, przetworów miêsnych, jaj, nabia³u, artyku³ów spo¿ywczych, pieczywa, ryb, owoców, warzyw, mro¿onek, - dostarczony asortyment dotycz±cy miêsa i wyrobów wêdliniarskich powinien posiadaæ handlowy dokument identyfikacyjny, - w przypadku mro¿onek warzywnych i ryb powinny byæ jednolite odmianowo, w stanie dojrza³o¶ci konsumpcyjnej, czyste, sypkie, nie oblodzone, bez trwa³ych zlepieñców, bez uszkodzeñ mechanicznych, o równych wymiarach, ró¿e lub owoce nie uszkodzone o barwie typowej dla danego gatunku i odmiany (z wyj±tkiem mieszanek). W opakowaniu zewnêtrznym - karton + opakowanie wewnêtrzne folia, trwale i prawid³owo oznakowane w jêzyku polskim, czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjêcia min - 18 oC , brak oznak rozmro¿enia, brak oznak i obecno¶ci ple¶ni, brak zanieczyszczeñ. 7. Dostarczana ¿ywno¶æ musi byæ oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatno¶ci do spo¿ycia, nie krótszym ni¿ 14 dni, umo¿liwiaj±cym identyfikacjê artyku³u spo¿ywczego z danej partii produkcyjnej. Etykieta na opakowaniu powinna zawieraæ co najmniej nastêpuj±ce informacje: nazwê produktu, nazwê i adres producenta, znak weterynaryjny, masê netto, datê wa¿no¶ci. Opakowania wielokrotnego u¿ytku powinny posiadaæ atest kompetencyjny jednostki resortu zdrowia. 8. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiaj±cego nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 3/4 okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu. 9. Przedmiot zamówienia musi byæ dostarczony odpowiednim ¶rodkiem transportu spe³niaj±cym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantuj±cych bezpieczny transport i magazynowanie. 10. Wykonawca przekazuje ¿ywno¶æ osobie upowa¿nionej do odbioru i kontroli ilo¶ciowej oraz jako¶ciowej w godzinach od 6.00 do 14.00, z tym zastrze¿eniem, i¿ dostawy artyku³ów mleczarskich odbywaæ siê musz± trzy razy w tygodniu w godzinach od 6.00 do 7.00, a produktów miêsno-wêdliniarskich dwa razy w tygodniu w godz. 6.00- 12.00. Ilo¶ci dostaw s± podyktowane ograniczon± ilo¶ci± posiadanych lodówek. Osob± upowa¿nion± do kontroli jako¶ciowej dostarczonego towaru jest intendentka sto³ówki lub osoba przez ni± upowa¿niona. 11. Nie dopuszcza siê pozostawiania ¿ywno¶ci przez Wykonawcê osobom nieupowa¿nionym. 12. Wykonawca dostarczy artyku³y w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego dniu jednak nie pó¼niej ni¿ po 24 godzinach po otrzymaniu zamówienia (kolejnego dnia roboczego). Zamówienia bêd± sk³adane telefonicznie przez zamawiaj±cego w godz. od 8.00 do 12.00. 13. W przypadku otrzymania ¿ywno¶ci o niew³a¶ciwej jako¶ci zdrowotnej czy handlowej Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia i zg³osi niezw³ocznie reklamacjê osobi¶cie lub telefonicznie w dniu dostawy. 14. Wykonawca zobowi±zuje siê odebraæ lub wymieniæ ¿ywno¶æ nie spe³niaj±c± wymagañ jako¶ciowych na woln± od wad do 12 godzin od dnia i godziny jego zg³oszenia i na w³asny koszt. 15. Dostarczane artyku³y musz± posiadaæ pierwsz± klasê jako¶ci (ze wzglêdu na charakter i w³a¶ciwo¶ci produktu) i w³a¶ciwy okres przydatno¶ci do spo¿ycia, w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci±, które powinny zabezpieczaæ produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeñ, ple¶ni i uszkodzeñ mechanicznych. 16. Dostarczane artyku³y musz± spe³niaæ wymagania wymienione w obowi±zuj±cych przepisach prawa dotycz±cego ¿ywno¶ci w szczególno¶ci: - ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. z 2018r., poz. 1541 ze zm.), - ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jako¶ci handlowej artyku³ów rolno-spo¿ywczych. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2164 ze zm.), - Rozporz±dzenia (WE) Nr 178/2002 parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku, ustalaj±ce ogólne zasady i wymagania prawa ¿ywno¶ciowego, powo³uj±ce Europejski Urz±d ds. bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci oraz ustanawiaj±ce procedury w zakresie bezpieczeñstwa ¿ywno¶ci. - Rozporz±dzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r w sprawie higieny ¶rodków spo¿ywczych, - Rozporz±dzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 pa¼dziernika 2000r. w sprawie materia³ów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z ¿ywno¶ci± oraz uchylaj±ce Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, - Rozporz±dzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów ¶rodków spo¿ywczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 29). 17. Dowóz artyku³ów ¿ywno¶ciowych odbywaæ siê bêdzie transportem wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby (magazynu) zamawiaj±cego. Wykonawca dokona równie¿ roz³adunku zamówionego towaru do magazynu Zamawiaj±cego. 18. Ilo¶ci towarów podane w opisie przedmiotu zamówienia maj± charakter szacunkowy, a ilo¶ci zamawianych produktów zale¿eæ bêd± od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy. 19. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci artyku³ów ¿ywno¶ciowych okre¶lonych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia. Z tego tytu³u wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia wobec zamawiaj±cego
II.5) G³ówny kod CPV: 15810000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 15000000-8 |
| 15100000-9 |
| 15112000-6 |
| 15330000-0 |
| 01131321-0 |
| 01112100-6 |
| 15500000-3 |
| 15221000-3 |
| 15331170-9 |
| 15300000-1 |
| 15300000-1 |
| 01242000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) Dokumenty sk³adane przez podmioty zagraniczne: a) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. a) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa w pkt 1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±: Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w III.3) niniejszego og³oszenia (bez wezwania) oraz III.4) pkt 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie (na wezwanie)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ dokument potwierdzaj±cy stosowanie systemu HACCP (certyfikat b±d¼ za¶wiadczenie o trwaj±cym wdra¿aniu tego systemu) - dotyczy czê¶ci III i IV
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiaj±cy wymaga o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w formie orygina³u (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SIWZ). W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w przedmiotowym postêpowaniu. Dokument sk³adany jest przez Wykonawcê w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±: a) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt III.4) pkt 1) i pkt III.7) 1. niniejszego og³oszenia, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie; b) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru sk³adane s± przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; c) Poza dokumentami wymienionymi w pkt a) i b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty orygina³ pe³nomocnictwa; d) Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 3. Poleganie na potencjale innych podmiotów: Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowi±zanie winno okre¶laæ: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów aktualnego o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23, ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 4. Wype³niony i podpisany kosztorys w zakresie jakim dotyczy oferta
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin p³atno¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy bêdzie mo¿liwa w zakresie stawki podatku VAT dla poszczególnych produktów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-06, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku z podzia³em na 3 czê¶ci
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola nr 1 "Kosmatek" w Koninie w 2026r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 1 W SIECHNICACH
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Przedszkola Publicznego Nr 2 "Akademia Krasnoludków w Jaworze" na rok 2026
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej "SENIOR" w Ró¿ance w I po³owie 2026 r.
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych z podzia³em na czê¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Sobowie na rok 2026"
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





