eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzebudowa Oddziałów I, IV, VIII, IX, X, XI, XII Ośrodka Pediatrycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2020-11-12

Ogłoszenie nr 560224717-N-2020 z dnia 12-11-2020 r.

Łódź: Przebudowa Oddziałów I, IV, VIII, IX, X, XI, XII Ośrodka Pediatrycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Postępowanie jest prowadzone w ramach Umowy o dofinansowanie nr POIS.09.02.00-00-0105/17-00/305/2017/1494, Projektu nr POIS.09.02.00-00-0105/17 "Przebudowa i unowocześnienie wyposażenia aparaturowego Oddziałów I, IV, VIII, IX, X, XI, XII Ośrodka Pediatrycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518484-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500045237-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500073677-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): www.csk.umed.pl
Adres profilu nabywcy: www.csk.umed.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa Oddziałów I, IV, VIII, IX, X, XI, XII Ośrodka Pediatrycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP / 05 / 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Przebudowa Oddziałów I, IV, VIII, IX, X, XI, XII Ośrodka Pediatrycznego Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi" - sprawa nr ZP / 05 / 2018 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace zgodnie z Dokumentacją Projektową, Opis techniczny, Specyfikacjami techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, (Załączniki do SIWZ). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Roboty budowlane prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie ochrony zdrowia w którym odbywa się ruch pacjentów, zgodnie z przedstawionym opisem przedmiotu zamówienia oraz zakresem prac - Załączniki w części B SIWZ. 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Roboty budowlane w zakresie budynków 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45232141-2 Roboty grzewcze. Prace realizowane będą w oparciu o dokumentację projektową Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, obejmującą branże: - architekturę i konstrukcję; - instalacje elektryczne; - instalacje teletechniczne; - instalacje wod. - kan.; - instalacje c.o. - instalacje wentylacji i klimatyzacji; - instalacje chłodnicze; - ochronę p.poż. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa w szczególności opis przedmiotu zamówienia określony za pomocą Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacjami Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Opisu Technicznego, przedmiar robót stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.04.2018 r. - 31.03.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1/ Wykonania prac remontowych w kuchni dla oddziału XI 2/ Zmiany stolarki na oddziale I Wykonawca przedstawił kosztorysy, zakres prac dodatkowych został zatwierdzony. Rodzaj i zakres zmian wraz z przyczynami szczegółowo przedstawiono w pkt. V.3).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Stwierdzono konieczność: 1/ Konieczność zmian wynika z aranżacji pomieszczenia kuchni dla oddziału XI, prace remontowe obejmują również korytarz łączący oddział V i XI; 2/ W związku z rewizją projektu na oddziale nr I, zostaną wstawione dodatkowe drzwi przesuwne aluminiowo - szklane, wejściowe do sali zabiegowej i do śluz.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 2 PZP tj. robót zamiennych dodatkowych (poza określonym przedmiotem zamówienia, zupełnie inne, ale które stają się niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu umowy). Powyższe prac zamienne dodatkowe zostały stwierdzone w trakcje wykonywania prac podstawowych objętych przedmiotem umowy i stały się konieczne do wykonania, celem zakończenia prac podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu zamówienia. Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego; b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego; c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Wykonawca przedstawił kosztorys na kwotę 86 864,15 złotych brutto, zakres prac dodatkowych został zatwierdzony. Do dokonania wyceny robót dodatkowych Wykonawca posłużył się następującymi założeniami: a) ceny jednostkowe robót przyjęte były ze "szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego" a ilości wykonanych w tym czasie robót - z obmiaru; b) w przypadku, gdy roboty, na które nie określono w "szczegółowym harmonogramie rzeczowo - finansowym" cen jednostkowych, tzn. takie. których nie można rozliczyć zgodnie z ppkt. a) niniejszego ustępu, roboty te będą rozliczane na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzanych przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: 1/ ceny czynników produkcji (R,M,S,Ko,Z) zostały przyjęte ze "szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego" opracowanego przez Wykonawcę; 2/ w przypadku, gdy nie było możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy pkt. 1, brakujące ceny czynników produkcji zostały przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania; 3/ podstawą do określenia nakładów rzeczowych były normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR. W przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR, zastosowane zostały Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. Ustalono czas wykonania prac do 31.03.2021 r. Powyższe w formie aneksu do umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.