eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo Pomorskie"Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim".

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-06-11



Og³oszenie nr 559624-N-2019 z dnia 2019-06-11 r.

Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie: "Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim".
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddzia³ania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych us³ug lokalnych dla ludno¶ci wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powi±zanej infrastruktury".

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. G³ówna  28 , 87-330  Jab³onowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://jablonowo.biuletyn.net/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y dostarczyæ do sekretariatu Zamawiaj±cego w formie pisemnej osobi¶cie lub za pomoc± pos³añca lub operatora pocztowego.
Adres:
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. Kujawsko - Pomorskie, (sekretariat pokój nr 10)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim".
Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE (PODSTAWOWE): 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej podci¶nieniowej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemys³owej w Jab³onowie Pomorskim na dzia³ce nr 170/4, obrêb Jab³onowo Pomorskie. 2. Zamiatarka bêdzie wykorzystywana do oczyszczania utwardzonych nawierzchni targowiska miejskiego, w tym parkingu wykonanego z kostki brukowej. 3. Wymaga siê, aby zamiatarka by³a: 1) wyprodukowana nie wcze¶niej ni¿ w roku 2018; 2) przystosowana do pracy z posiadanym przez Zamawiaj±cego ci±gnikiem rolniczym o mocy min. 60 KM, który jest wyposa¿ony w wa³ odbioru mocy o prêdko¶ci 1000 obrotów na minutê; 3) skrêtna, tj. umo¿liwia³a bezproblemowe prowadzenie maszyny przy krawê¿nikach. 4. Wymaga siê, aby zamiatarka spe³nia³a nastêpuj±ce parametry: 1) wydajno¶æ co najmniej 13000 m2/h; 2) masa do 2500 kg; 3) ko³a pojedyncze; 4) prêdko¶æ robocza co najmniej 5 km/ h; 5) prêdko¶æ transportowa co najmniej 20 km/h; 6) sposób mocowania do no¶nika (ci±gnika) w postaci dolnego zaczepu transportowego; 7) elektryczne zasilanie o¶wietlenia zewnêtrznego, zgodnego z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 8) instalacja hamulcowa pneumatyczne; 9) szeroko¶æ zamiatania co najmniej 2000 mm; 10) filtr; 11) zespó³ zraszaj±cy sk³adaj±cy siê co najmniej z: pompy, dysz zraszaj±cych oraz zbiornika na wodê o pojemno¶ci minimum 200 litrów; 12) zbiornik na nieczysto¶ci umieszczony w tylnej czê¶ci zamiatarki o pojemno¶ci co najmniej 2 m3; 13) zamiatarka powinna byæ wyposa¿ona w zespó³ czyszcz±cy sk³adaj±cy siê z co najmniej 2 szczotek talerzowych z bezstopniow± regulacj±; 14) preferuje siê, aby otwieranie, zamykanie, unoszenie, a tak¿e opuszczanie zbiornika lub zbiorników odbywa³o siê z pozycji operatora np. za pomoc± d¼wigni; 15) wymaga siê, aby zamiatarka posiada³a na wyposa¿eniu elektryczny element steruj±cy zdalnie lub inne przeno¶ne urz±dzenie elektryczne steruj±ce np. konsolê, które bêdzie obs³ugiwa³o funkcje zamiatarki bezpo¶rednio z kabiny kierowcy ci±gnika; 16) elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie. 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dokona³ nieodp³atnego przeszkolenia (instrukta¿u), wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego, w zakresie: obs³ugi, eksploatacji i konserwacji zamiatarki. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiaj±cego, przy czym instrukta¿ powinien siê odbyæ w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiaj±cego, tj. miasto Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie. 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelkie koszty transportu zwi±zane z realizacj± przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na t± okoliczno¶æ umowy, bêdzie ponosi³ Wykonawca. II. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE (ROZSZERZONE): 1) Zamawiaj±cy dopuszcza zwiêkszenie podstawowego zakresu zamówienia, okre¶lonego w rozdziale III czê¶æ I pn. Zamówienie gwarantowane (podstawowe), o zakup i dostawê przystawki bocznej do zbierania li¶ci kompatybilnej z proponowan± przez Wykonawcê zamiatark± ci±gnion± podci¶nieniow±. 2) Decyzja w sprawie skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu wyposa¿enia dodatkowego w postaci przystawki bocznej do zbierania li¶ci, bêdzie uzale¿niona od analizy ekonomicznej z³o¿onych ofert i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego. 3) W przypadku podjêcia decyzji o skorzystaniu przez Zamawiaj±cego z zamówienia opcjonalnego, Wykonawca zobowi±zuje siê do jego wykonania. 4) Wykonawca musi uwzglêdniæ w ofercie wykonanie zamówienia podstawowego wraz z opcj±. 4) Przystawka boczna do zbierania li¶ci musi byæ fabrycznie nowa, tj. wyprodukowana nie wcze¶niej ni¿ w roku 2018. 5) Przystawka boczna do zbierania li¶ci powinna siê sk³adaæ co najmniej z: rury ss±cej, koñcówki zasysaj±cej, uchwytu i pokrywy. Przystawka musi umo¿liwiaæ monta¿ z prawej strony zamiatarki. 6) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dokona³ nieodp³atnego przeszkolenia (instrukta¿u), wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego, w zakresie: obs³ugi, eksploatacji i konserwacji przystawki bocznej do zbierania li¶ci. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiaj±cego, przy czym instrukta¿ powinien siê odbyæ w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiaj±cego, tj. miasto Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie. 7) Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszelkie koszty transportu zwi±zane z realizacj± zamówienia opcjonalnego oraz realizacj± umowy w tym zakresie, bêdzie ponosi³ Wykonawca. Dalsze postanowienia dotycz±ce zarówno zamówienia gwarantowanego jak i zamówienia opcjonalnego: 7. Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 34 14 44 31-8 zamiatarki zasysaj±ce, 34 92 11 00-0 zamiatarki drogowe. 8. Na realizacjê niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy z³o¿y³ wniosek w ramach dofinansowania objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddzia³ania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych us³ug lokalnych dla ludno¶ci wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powi±zanej infrastruktury". 9. Do realizacji przedmiotowego zamówienia podstawowego i opcjonalnego Wykonawca zobowi±zany jest: 1) dostarczyæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego; 2) dostarczyæ Zamawiaj±cemu zamiatarkê lub zamiatarkê z przystawk± boczn± do zbierania li¶ci now±, nieuszkodzon±, sprawn± technicznie, o wymaganych parametrach; 3) dostarczyæ zamiatarkê lub zamiatarkê z przystawk± boczn± do zbierania li¶ci, która nie by³a: elementem powystawowym lub ekspozycyjnym lub testowym lub zamiennym. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych poprzez wskazanie przez Wykonawcê np. nazw w³asnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwi±zania bêd± mia³y te same cechy funkcjonalne i których jako¶æ nie bêdzie gorsza od wymaganej przez Zamawiaj±cego. Mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych bêdzie uzale¿niona od ich zgodno¶ci z parametrami okre¶lonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ. 11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osoby sprzedaj±ce i dostarczaj±ce zamiatarkê, chyba ¿e z odrêbnych przepisów prawa wynika, ¿e osoby te nie musz± byæ zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 13. Zgodnie z art. 143e ustawy, w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego w ust. 12 czynno¶ci, w zakresie realizacji zamówienia, umowa bêdzie przewidywa³a mo¿liwo¶æ ¿±dania przez Zamawiaj±cego m.in.: 1) o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê, 2) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów - zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika. 14. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 15. Niez³o¿enie przez Wykonawcê, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, ¿±danych dowodów bêdzie traktowane jako niespe³nienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 12 czynno¶ci. 16. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. 17. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 18. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê nazw firm podwykonawców (o ile s± znane). Wykonawca jest zobowi±zany do zawiadomienia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, dotycz±cych podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê czê¶ci zamówienia. Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku o¶wiadczenia o Podwykonawcach, Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca bêdzie realizowa³ zamówienie bez udzia³u Podwykonawcy. 19. Procentow± warto¶æ ostatniej czê¶ci wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, je¿eli zamawiaj±cy okre¶la tak± warto¶æ, zgodnie z art. 143a ust. 3 - nie dotyczy. 20. Zamawiaj±cy nie okre¶la standardów jako¶ciowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 21. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji okre¶lonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 22. Zamawiaj±cy nie zamierza ustanawiaæ dynamicznego systemu zakupów. 23. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesi±ce licz±c od daty podpisania protoko³u przekazania - odbioru zamiatarki. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 24 miesi±ce oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.

II.5) G³ówny kod CPV: 34144431-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34921100-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania (25 ust. 1 pkt 3 ustawy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dokona wezwania do dostarczenia o¶wiadczenia, je¶li zajdzie taka konieczno¶æ, tj. w przypadku gdy z³o¿ono co najmniej 2 oferty a Wykonawca nie zastosowa³ siê do zapisu Rozdzia³u VI ust. 2 SIWZ; 3) W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ zamiast dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1, dostarczenia dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: o nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy dotycz±ce terminu wystawienia dokumentu potwierdzaj±cego stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy): 1) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: nie dotyczy, 2) dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej: nie dotyczy, 3) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: nie dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy): nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofert±, której wzór stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ, nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) Wykonawcy: a) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; b) pe³nomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty, sk³adania o¶wiadczeñ i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o zamieszcza informacje dotycz±ce tych podmiotów w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, o do³±cza zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Zobowi±zanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pe³nomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostêpnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: a) pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spó³ki cywilne); b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ; c) o¶wiadczenie, o którym mowa w lit. b) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ju¿ na etapie sk³adania ofert, je¶li Wykonawca nie przynale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej. 3. Inne dokumenty: 1) formularz ofertowy, sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2) w przypadku, gdy ofertê sk³ada konsorcjum, Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty odpowiednie pe³nomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców b±d¼ stosown± umowê; 3) zaleca siê do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie dotycz±ce ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem za³±cznika nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN DOSTAWY40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTAN¡ WPROWADZONE DO TRE¦CI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Umowa zostanie zawarta z Wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. 2. Umowa musi zawieraæ przedmiot zamówienia, którym jest "Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim" 3. Integraln± czê¶ci± umowy jest niniejsza SIWZ oraz wszelkie dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê na okoliczno¶æ prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Nie dopuszcza siê zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem okoliczno¶ci przewidzianych w SIWZ. 5. Zap³ata wynagrodzenia nast±pi w formie przelewu na rachunek bankowy rozliczeniowy Wykonawcy na fakturze w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia. 8. Zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego nie mog± wykraczaæ poza przedmiot niniejszego zamówienia i maj± na celu nale¿yt± realizacjê zamówienia publicznego. 9. W zakresie nieuregulowanym w umowie bêd± mia³y zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 10. Wszelkie spory wynikaj±ce z realizacji umowy rozstrzygane bêd± przez s±d powszechny w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. 11. Pozosta³e szczegó³owe istotne postanowienia umowy zawarto w za³±czniku nr 5 do SIWZ, przy czym dopuszcza siê dokonywanie zmian zawartej umowy na realizacjê przedmiotowego zamówienia publicznego, w sposób i w granicach okre¶lonych w ustawie oraz w ww. za³±czniku. Za³±cznik nr 5 do SIWZ Projekt umowy Umowa nr ZP.272.1.......2019 na Zakup i dostawê fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim zawarta w Jab³onowie Pomorskim w dniu ............................. 2019 r. pomiêdzy: Miastem i Gmin± Jab³onowo Pomorskie z siedzib± w Jab³onowie Pomorskim, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, NIP 874-176-47-75, REGON 871 118 431, zwane dalej "Zamawiaj±cym", reprezentowanym przez: Burmistrza Miasta i Gminy p. Przemys³awa Górskiego przy kontrasygnacie Skarbnika Miasta i Gminy p. Barbary Suchockiej a .......................................................................... z siedzib± w ..........................., adres .............................., NIP .................................., REGON ................................, zwanym dalej "Wykonawc±", reprezentowanym przez: w³a¶ciciela/pe³nomocnika p. ............................................., ³±cznie zwanymi "Stronami". (W przypadku pe³nomocnika, dokument z którego wynika umocowanie do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy umo¿liwiaj±cy zawarcie umowy za³±cza siê do umowy), Strony o¶wiadczaj±, ¿e na dzieñ zawarcia niniejszej umowy, w dalszej czê¶ci zwanej "umow±", nie uleg³y zmianie dane wskazane w jej komparycji, które mia³yby wp³yw na wa¿no¶æ umowy i s± zgodne z dokumentami przedstawionymi na okoliczno¶æ jej zawarcia. W wyniku wyboru oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, Strony zawieraj± niniejsz± umowê, zwan± w dalszej czê¶ci "umow±", o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 PRZEDMIOT UMOWY 1. Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie publiczne, którym jest zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ci±gnionej podci¶nieniowej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemys³owej w Jab³onowie Pomorskim na dzia³ce nr 170/4, obrêb Jab³onowo Pomorskie, w zakresie: 1) gwarantowanym (podstawowym) *, 2) opcjonalnym (rozszerzonym) *, tj. wraz z zakupem i dostaw± przystawki bocznej do zbierania li¶ci kompatybilnej z proponowan± przez Wykonawcê zamiatark± ci±gnion± podci¶nieniow±. 2. Przedmiot umowy, okre¶lony w ust. 1, bêdzie wykorzystywany przez Zamawiaj±cego do oczyszczania utwardzonych nawierzchni targowiska miejskiego, w tym parkingu wykonanego z kostki brukowej. 3. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zakupiony i dostarczony przedmiot umowy spe³nia wszystkie wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej za³±cznikach (dalej zwan± "dokumentacja przetargow±"), oraz ¿e jest zgodny ze z³o¿on± przez Wykonawcê ofert±. 4. W ramach niniejszej umowy, Wykonawca dokona nieodp³atnego przeszkolenia (instrukta¿u), wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego, w zakresie obs³ugi, eksploatacji i konserwacji: 1) zamiatarki * 2) przystawki bocznej do zbierania li¶ci * 5. Termin przeszkolenia, o którym mowa w ust. 4, zostanie wyznaczony przez Zamawiaj±cego, przy czym instrukta¿ powinien siê odbyæ w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiaj±cego, tj. miasto Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie. 6. Wykonawca bêdzie ponosi³ wszelkie koszty transportu zwi±zane z realizacj± niniejszego zamówienia publicznego oraz zawartej na t± okoliczno¶æ umowy. § 2 TERMIN REALIZACJI UMOWY 1. Termin wykonania przedmiotu umowy nast±pi, zgodnie z ofert± Wykonawcy, do dnia ................................. 2019 r. 2. Dokumentem potwierdzaj±cym zrealizowanie przedmiotu umowy, w tym dostawê, jest przyjêcie przez Zamawiaj±cego protoko³u przyjêcia-przekazania. 3. Wszelkie terminy okre¶lone w niniejszej umowie s± liczone zgodnie z przepisami art. 110-115 Kodeksu cywilnego. § 3 WYNAGRODZENIE 1. Za wykonanie przedmiotu umowy, okre¶lonego w § 1 umowy, Strony ustalaj± wynagrodzenie ca³kowite, zgodnie z ofert± Wykonawcy, w kwocie: Cena netto: ......................................................................... z³, Stawka i warto¶æ podatku VAT: ........ % , ................................... z³, Warto¶æ ca³kowita (cena) brutto: ..............................................z³ S³ownie z³otych: ...................................................................... 2. Strony zgodnie ustalaj±, ¿e cena netto pozostaje niezmienna. Kwoty wskazane w ust. 1 nie bêd± waloryzowane, z zastrze¿eniem ust. 3. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie okre¶lone w ust. 1, bêdzie podlegaæ automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze stawki tego podatku obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w tym zakresie, nie stanowi zmiany umowy. 4. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, zosta³o ustalone na podstawie oferty Wykonawcy z uwzglêdnieniem ryzyka Wykonawcy zwi±zanego z przyjêt± form± wynagrodzenia. 5. W kwocie wynagrodzenia, okre¶lonego w ust. 1, Wykonawca powinien uj±æ m. in. nastêpuj±ce koszty: 1) nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy; 2) zakupu i monta¿u wszystkich urz±dzeñ, o których mowa w dokumentacji przetargowej; 3) kosztów po¶rednich, zysku kalkulacyjnego i ryzyka; 4) prac przygotowawczych, porz±dkowych, itp.; 5) wywozu odpadów i nieczysto¶ci zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy; 6) zakupu, dostawy i transportu przedmiotu umowy; 7) wynagrodzenia osób skierowanych do realizacji niniejszej umowy, op³at, sk³adek, podatków wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów oraz ewentualnych op³at celnych i innych op³at zwi±zanych z nale¿yt± realizacj± przedmiotu umowy; 8) transportu z i do siedziby Zamawiaj±cego; 9) wykonania napraw i ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy dróg, chodników oraz innych elementów infrastruktury. 6. Kwota wynagrodzenia pozostaje niezmienna, przez ca³y okres realizacji przedmiotu umowy, z zastrze¿eniem wyj±tków wskazanych w niniejszej umowie, przepisach prawa powszechnie obowi±zuj±cego lub orzeczeniach s±dowych, które bêd± zobowi±zywa³y Zamawiaj±cego do zmiany jego wysoko¶ci. § 4 PRAWA I OBOWI¡ZKI STRON 1. Wykonawca zobowi±zany jest: 1) wykonaæ przedmiot umowy zgodnie z niniejsz± umow± oraz ze z³o¿on± ofert±, sporz±dzon± na podstawie dokumentacji przetargowej, o której mowa w § 1 umowy; 2) wykonaæ przedmiot umowy w ca³o¶ci w sposób nale¿yty i terminowy, zgodnie z warunkami prowadzonego postêpowania; 3) dostarczyæ przedmiot umowy fabrycznie nowy, sprawny technicznie, zgodny co do jako¶ci oraz wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w dokumentacji przetargowej. Za stan techniczny dostarczonych urz±dzeñ (sprzêtu) odpowiada Wykonawca; 4) obowi±zuj±cymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym regulacjami prawnymi w zakresie BHP i ochrony ¶rodowiska, polskimi normami oraz nale¿yt±; 5) bezpieczeñstwem; 6) dobr± jako¶ci±; 7) w³a¶ciw± organizacj±; 8) na ustalonych niniejsz± umow± warunkach; 9) ponosiæ: a) odpowiedzialno¶æ za wady fizyczne i prawne zakupionych i dostarczonych w realizacji przedmiotu umowy urz±dzeñ, równie¿ w przypadku pó¼niejszego ich ujawnienia, b) ryzyko utraty lub uszkodzenia: materia³ów, urz±dzeñ, sprzêtów, elementów, itp. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszelkie dzia³ania i/lub zaniechania w³asne, swoich pracowników, zleceniobiorców oraz innych osób oraz podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot niniejszej umowy. 3. Wykonawca nie mo¿e dokonaæ zastawienia lub przeniesienia, w szczególno¶ci: cesji, przekazu, sprzeda¿y; jakiejkolwiek wierzytelno¶ci wynikaj±cej z niniejszej umowy lub jej czê¶ci, jak równie¿ korzy¶ci wynikaj±cej z umowy lub udzia³u w niej na osoby trzecie bez uprzedniej, pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e w trakcie realizacji przedmiotu umowy bêdzie dysponowa³ osobami zatrudnionymi na podstawie umowê o pracê w zakresie okre¶lonym w Rozdz. III ust. 12 SIWZ. 5. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do: 1) realizacji umowy w terminach i na zasadach okre¶lonych w umowie; 2) uczestnictwa osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotowego zamówienia; 3) wspó³pracy z Wykonawc± na ka¿dym etapie realizacji niniejszej umowy; 4) terminowej zap³aty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 6. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z tre¶ci± niniejszej umowy. 7. Zamawiaj±cy jest uprawniony do powierzenia niezale¿nym podmiotom zewnêtrznym wykonania ekspertyz, sprawdzeñ, prób bez zgody Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia zastrze¿eñ Zamawiaj±cego, koszty dokonanych czynno¶ci kontrolnych mog± obci±¿yæ Wykonawcê. 8. Zamawiaj±cy, w przypadku niew³a¶ciwego wykonywania przedmiotu umowy, wezwie Wykonawcê do natychmiastowego usuniêcia nieprawid³owo¶ci. § 5 ODBIÓR PRZEDMIOTU UMOWY 1. W razie odebrania przedmiotu umowy z zastrze¿eniem co do stwierdzonych przy odbiorze wad lub stwierdzenia tych wad w okresie gwarancji/rêkojmi Zamawiaj±cy mo¿e: 1) ¿±daæ usuniêcia tych wad - je¿eli wady nadaj± siê do usuniêcia - wyznaczaj±c pisemnie Wykonawcy odpowiedni termin, 2) obni¿yæ wynagrodzenie, je¿eli wady usun±æ siê nie dadz± lub z okoliczno¶ci wynika, ¿e Wykonawca nie zdo³a ich usun±æ w czasie odpowiednim lub gdy Wykonawca nie usun±³ wad w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie - a wady s± nieistotne, 3) odst±piæ od umowy, je¿eli wady usun±æ siê nie dadz± lub z okoliczno¶ci wynika, ¿e Wykonawca nie zdo³a ich usun±æ w czasie odpowiednim lub gdy Wykonawca nie usun±³ wad w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie - a wady s± istotne. 2. W przypadku stwierdzenia w toku odbioru wad przedmiotu umowy, Strony uzgadniaj± w tre¶ci protoko³u przekazania-odbioru termin i sposób usuniêcia wad. Je¿eli Wykonawca odmówi usuniêcia wad lub nie usunie ich w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego lub z okoliczno¶ci wynika, i¿ nie zdo³a ich usun±æ w tym terminie lub w sposób ustalony w Protokole przekazania-odbioru, Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do zlecenia usuniêcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy zleci usuniêcie wad, o których mowa powy¿ej podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, Zamawiaj±cy mo¿e potr±ciæ koszty zastêpczego usuniêcia wad z wynagrodzenia Wykonawcy, co Wykonawca akceptuje zawieraj±c niniejsz± umowê. 4. Za dzieñ faktycznego odbioru uznaje siê dzieñ podpisania przez upowa¿nionych przedstawicieli Stron niniejszej umowy, Protoko³u przekazania-odbioru bez uwag. 5. Zamawiaj±cy mo¿e dokonywaæ przegl±dów gwarancyjnych, w terminach przez siebie wyznaczonych przed up³ywem okresu gwarancyjnego i/lub okresu rêkojmi. § 6 WARUNKI P£ATNO¦CI 1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbêdzie siê rachunkiem koñcowym lub faktur± koñcow±, zwanych w dalszej czê¶ci "faktur±", wystawion± po ca³kowitym i nale¿ytym zrealizowaniem dostawy oraz przeszkoleniu pracowników Zamawiaj±cego, tj. po przyjêciu przez Zamawiaj±cego protoko³u przekazania-odbioru przedmiotu umowy. 2. Nale¿no¶æ za wykonanie przedmiotu umowy bêdzie zap³acona przez Zamawiaj±cego na podstawie polecenia przelewu, w terminie 30 dni od daty dorêczenia Zamawiaj±cemu prawid³owo wystawionej faktury na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy (konto firmowe) wskazane przez Wykonawcê, w tre¶ci faktury. 3. Wszystkie p³atno¶ci za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy s± dokonywane powykonawczo, na podstawie przyjêtych przez Zamawiaj±cego Protoko³ów odbioru, zgodnie z wystawion± faktur± z uwzglêdnieniem ewentualnych potr±ceñ wynikaj±cych z niniejszej umowy. 4. Wszystkie p³atno¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz ewentualne inne p³atno¶ci dokonywane na podstawie niniejszej umowy bêd± realizowane przez Zamawiaj±cego w z³otych polskich (PLN). 5. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzglêdnia wszystkie obowi±zuj±ce w Polsce podatki, ³±cznie z VAT oraz op³aty celne i inne op³aty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu umowy. 6. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania i uzyskania od Wykonawcy niezw³ocznie wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych sk³adanych faktur lub innych dokumentów stanowi±cych podstawê do dokonywania p³atno¶ci. 7. Za termin zap³aty wynagrodzenia uwa¿any bêdzie termin obci±¿enia rachunku bankowego Zamawiaj±cego. 8. Faktury nale¿y wystawiaæ na: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie , REGON 871118431, NIP: 874-17-64-775. 9. Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ zaliczek na poczet wykonania przedmiotu niniejszej umowy. § 7 KARY UMOWNE 1. Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne: 1) za zw³okê Wykonawcy w stosunku do terminu wykonania przedmiotu umowy w wysoko¶ci 0,1 % ceny ofertowej brutto za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki, jaki up³ynie pomiêdzy terminem zadeklarowanym w ofercie, a faktycznym dniem wykonania przedmiotu umowy, 2) za zw³okê w usuniêciu usterek lub wad, stwierdzonych przy odbiorze lub ujawnionych w okresie rêkojmi lub gwarancji - w wysoko¶ci 0,1% ceny ofertowej brutto za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki, liczony od dnia up³ywu terminu na ich usuniêcie wyznaczonego przez Zamawiaj±cego, 3) z tytu³u odst±pienia od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy w wysoko¶ci 10% ceny ofertowej brutto. Zamawiaj±cy zachowuje w tym przypadku prawo do roszczeñ z tytu³u rêkojmi i gwarancji do dostaw i us³ug dotychczas wykonanych, 4) w razie odst±pienia przez Zamawiaj±cego od czê¶ci umowy z przyczyn zawinionych i/lub le¿±cych po stronie Wykonawcy, a nie le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci do 10% ceny ofertowej brutto, 5) za nie wykazanie dowodów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób wskazanych w Rozdziale III ust. 12 SIWZ na umowê o pracê, w tym nie dostarczenie w terminie dokumentów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w wezwaniu, w wysoko¶ci 500,00 z³ za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki oraz za niedope³nienie obowi±zku zatrudnienia na umowê o pracê, o których mowa w niniejszej umowie, w wysoko¶ci 0,1% ceny ofertowej brutto, w ka¿dym przypadku stwierdzenia takiego uchybienia, 6) za nieuzasadnione przerwanie realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcê trwaj±ce powy¿ej 10 dni kalendarzowych, a niezwi±zane z dzia³aniem si³y wy¿szej, wyst±pieniem stanu klêski ¿ywio³owej lub katastrofy naturalnej, w wysoko¶ci 0,1 % ceny ofertowej brutto, za ka¿dy rozpoczêty dzieñ przerwy. Przy czym strajk, protest lub inny przestój u Wykonawcy, podwykonawcy, dalszego podwykonawcy lub innego kontrahenta wy¿ej wymienionych, z którego us³ug, dostaw lub robót Wykonawca korzysta, przy realizacji przedmiotu niniejszej mowy, bêdzie traktowany jako przyczyna nieuzasadniona le¿±ca po stronie Wykonawcy, 7) w przypadku naruszenia zobowi±zania do usuwania nieczysto¶ci i/lub odpadów zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, w wysoko¶ci 500,00 z³, za ka¿dy rozpoczêty dzieñ naruszenia. 2. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy kary umowne, z zastrze¿eniem § 13: 1) w razie odst±pienia przez Wykonawcê od umowy z winy Zamawiaj±cego i z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci 1% ceny ofertowej brutto Wykonawcy. 2) w razie odst±pienia przez Wykonawcê od czê¶ci umowy z winy i z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego - w wysoko¶ci 1% ³±cznego wynagrodzenia okre¶lonego w niniejszej umowie dla czê¶ci umowy, od której Wykonawca odst±pi³, b±d¼ dla reszty niespe³nionego przez Zamawiaj±cego ¶wiadczenia w zale¿no¶ci od tego w jakiej czê¶ci Wykonawca od umowy odst±pi³, 3) za nieuzasadnione niewyznaczenie terminów odbiorów lub nieprzyst±pienie przez Zamawiaj±cego do odbiorów zg³oszonych przez Wykonawcê w terminach okre¶lonych umow± w wysoko¶ci 500,00 z³ za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki. 3. Kara, o której mowa w ust. 2 nie przys³uguje, je¿eli odst±pienie od Umowy nast±pi z przyczyn, o których mowa w art. 145 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. Je¿eli kara umowna z któregokolwiek wy¿ej wymienionego tytu³u nie pokrywa poniesionej szkody, Strona mo¿e dochodziæ odszkodowania uzupe³niaj±cego, na zasadach ogólnych okre¶lonych przepisami Kodeksu cywilnego. 5. Wykonawca upowa¿nia Zamawiaj±cego do potr±cenia naliczonych kar umownych w pierwszej kolejno¶ci z wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Kara umowna z tytu³u zw³oki przys³uguje za ka¿dy rozpoczêty dzieñ zw³oki i jest wymagalna od dnia nastêpnego po up³ywie terminu jej zap³aty. 7. Termin zap³aty kary umownej wynosi 14 dni od dnia dorêczenia Stronie wezwania do zap³aty. W razie opó¼nienia z zap³at± kary umownej Strona uprawniona do otrzymania kary umownej mo¿e ¿±daæ odsetek ustawowych za ka¿dy dzieñ opó¼nienia 8. Zap³ata kary przez Wykonawcê lub potr±cenie przez Zamawiaj±cego kwoty kary z p³atno¶ci nale¿nej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowi±zku ukoñczenia obowi±zków i zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej Umowy. 9. W pojedynczych i szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ odst±pienia od na³o¿enia kary lub pomniejszenia jej wysoko¶ci. § 8 WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI 1. Na przedmiot niniejszej umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres ................ miesiêcy oraz rêkojmi za wady na okres ................. miesiêcy. 2. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji. 3. Bieg terminu gwarancji i okresu rêkojmi rozpoczyna siê w dniu nastêpnym po protokolarnym odbiorze. 4. Zarówno w okresie gwarancji jak i w okresie rêkojmi Wykonawca zobowi±zuje siê do nieodp³atnego usuniêcia ujawnionych wad, w terminie nieprzekraczaj±cym 14 dni od daty zg³oszenia przez Zamawiaj±cego wady lub z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy w innym mo¿liwie najwcze¶niejszym terminie uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego. 5. Je¿eli w ramach gwarancji lub rêkojmi Wykonawca dokona³ usuniêcia wad, termin gwarancji lub rêkojmi mo¿e ulec odpowiednio przed³u¿eniu o czas, w którym wada by³a usuwana. 6. Pomimo wyga¶niêcia gwarancji lub rêkojmi Wykonawca zobowi±zany jest nieodp³atnie usun±æ wady, które zosta³y zg³oszone przez Zamawiaj±cego w okresie trwania gwarancji lub rêkojmi. 7. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ usuniêcia wad z tego wzglêdu, ¿e wysoko¶æ kosztów ich usuniêcia przewy¿sza warto¶æ rzeczy, w których wyst±pi³y wady. 8. Wykonawca zobowi±zuje siê do przekazania Zamawiaj±cemu, najpó¼niej w dniu przekazania przedmiotu umowy wszelkie dokumenty, w tym karty gwarancyjne wszystkich dostarczonych urz±dzeñ, tj. zamiatarki i/lub przystawki bocznej do zbierania li¶ci. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do realizacji wszelkich us³ug zwi±zanych z autoryzowanym serwisem dostarczonego przedmiotu umowy, o ile producent bêdzie wymaga³ serwisowania w celu zachowania uprawnieñ gwarancyjnych. 10. Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania lub zlecania wykonania wszelkich napraw usterek i nieprawid³owo¶ci, zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w okresie gwarancyjnym. 11. Koszty napraw, usuwania usterek lub nieprawid³owo¶ci w funkcjonowaniu, w tym koszty serwisu, ekspertyz i transportu ka¿dorazowo bêdzie ponosi³ Wykonawca. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza partycypowanie w kosztach, o których mowa w ust. 4 i 5, w miarê dostêpnych ¶rodków finansowych. § 9 ODST¡PIENIE OD UMOWY 1. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od umowy: 1) w razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, odst±pienie od umowy w tym przypadku mo¿e nast±piæ w terminie 14 dni od powziêcia informacji o powy¿szych okoliczno¶ciach, 2) w przypadku zajêcia maj±tku ruchomego Wykonawcy, a w szczególno¶ci sprzêtu s³u¿±cego do ¶wiadczenia us³ug wynikaj±cych z niniejszej umowy, 3) gdy Wykonawca nie przyst±pi³ w terminie do rozpoczêcia realizacji umowy bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje ich pomimo pisemnego wezwania Zamawiaj±cego, 4) w razie ra¿±cego niewykonania przez Wykonawcê obowi±zków wynikaj±cych z umowy. 2. W przypadku odst±pienia od umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za dostawy wykonane do dnia odst±pienia. § 10 POSTANOWIENIA KOÑCOWE 1. Zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wszelkie dokumenty dostarczane drugiej Stronie, w trakcie realizacji niniejszej umowy, bêd± sporz±dzone w jêzyku polskim. 3. Dni robocze, o których mowa w niniejszej umowie dotycz± dni roboczych Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca mo¿e przenie¶æ prawa wynikaj±ce z umowy, w szczególno¶ci wierzytelno¶æ o zap³atê wynagrodzenia na osobê trzeci±, wy³±cznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego. 5. Postanowienia umowy s± interpretowane na podstawie przepisów prawa polskiego, a w sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, bêd± mia³y zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Kodeks cywilny oraz inne przepisy prawa powszechnie obowi±zuj±cego. 6. W przypadku, gdy umowa przewiduje dokonywanie zatwierdzeñ, powiadomieñ, przekazywanie informacji lub wydawanie poleceñ lub zgód, bêd± one przekazywane na pi¶mie i dostarczane (przekazywane) osobi¶cie (za pokwitowaniem) lub wysy³ane przesy³k± listow± lub kurierem lub poczt± elektroniczn± na podane przez Strony adresy. 7. Ewentualne spory wynik³e z niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy miejscowo dla siedziby Zamawiaj±cego. 8. Umowa wchodzi w ¿ycie w dniu jej podpisania przez obie Strony. 9. Dokumentacja przetargowa oraz oferta Wykonawcy stanowi integraln± czê¶æ niniejszej umowy. 10. Niniejsza umowa jest jawna i podlega udostêpnieniu na zasadach okre¶lonych w przepisach o dostêpie do informacji publicznej. 11. Umowê sporz±dzono w 3 jednobrzmi±cych egzemplarzach, 2 egz. otrzymuje Zamawiaj±cy, a 1 egz. Wykonawca. Zamawiaj±cy Wykonawca * niew³a¶ciwe skre¶liæ Za³±cznik nr 1 do umowy nr ZP.272.1...2019 KLAUZULA INFORMACYJNA - ZGODA NA WIZERUNEK Ja, ................................................................................................................................... (imiê i nazwisko) : o wyra¿am zgodê *, o nie wyra¿am zgody * na utrwalanie oraz upublicznianie mojego wizerunku wraz z imieniem i nazwiskiem na stronie internetowej Urzêdu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie (https://www.jablonowopomorskie.pl) Administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwane dalej "danymi") jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie z siedzib± przy ul. G³ównej 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail sekretariat@jablonowopomorskie.pl. Administrator przetwarza dane w celu utrwalenia i upublicznienia wizerunku, danych identyfikacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda osoby fizycznej, któr± dane dotycz±. Podanie danych jest dobrowolne. Konsekwencj± niepodania danych jest brak mo¿liwo¶ci utrwalenia oraz upublicznienia wizerunku wraz z imieniem i nazwiskiem na stronie internetowej Urzêdu Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie. Dane mog± byæ ujawnione jedynie w³a¶ciwie upowa¿nionym osobom fizycznym, prawnym lub innym odbiorcom posiadaj±cym podstawê prawn± ¿±dania dostêpu do danych oraz odbiorcom, którym musz± zostaæ ujawnione dane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Dane bêd± przetwarzane do czasu wycofania zgody na przetwarzanie danych. Wycofanie zgody nie wp³ywa na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osobie fizycznej, której administrator przetwarza dane, w uzasadnionych przypadkach, przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) prawo do wycofania zgody, b) prawo dostêpu do swoich danych, c) prawo do usuniêcia swoich danych, d) prawo do sprostowania swoich danych, e) prawo do sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania swoich danych, f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. * niew³a¶ciwe skre¶liæ Jab³onowo Pomorskie, dnia .......................... r. .......................................................... (podpis, piecz±tka sk³adaj±cego o¶wiadczenie)


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania artyku³u 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiany umowy mog± byæ wprowadzone, jedynie w przypadku je¿eli obydwie strony umowy zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia. Zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego nie mog± wykraczaæ poza przedmiot niniejszego zamówienia i maj± na celu nale¿yt± realizacjê zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie; 2. inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Daniel Mierzyñski, kontakt: danielmierzynski@bodo24.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. .8 a w zwi±zku z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej "ustawa" oraz 2) art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu przetwarzania niezbêdnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorz±dzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 506); 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8, art. 96 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 ze zm.); 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres co najmniej: 1) 5 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku uniewa¿nienia postêpowania), 2) 10 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zawarcia umowy na realizacjê zamówienia), tj. zgodnie z obowi±zuj±cym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, a je¿eli zamówienie publiczne by³o w ca³o¶ci lub w czê¶ci finansowane ze ¶rodków europejskich, okres przechowywania dokumentacji okre¶la w³a¶ciwa Instytucja Wdra¿aj±ca/Zarz±dzaj±ca; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. POZOSTA£E INFORMACJE 1. Niniejsze zamówienie publiczne przewiduje prawo opcji, które zosta³o okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Warunki udzia³u w postêpowaniu dla zamówienia gwarantowanego i zamówienia opcjonalnego s± to¿same. 3. Kryteriami oceny ofert dla zamówienia gwarantowanego i opcjonalnego s±: cena - max 60 pkt oraz termin dostawy - max 40 pkt, przy czym opis przyznawania punktów za poszczególne kryteria oceny ofert zosta³ szczegó³owo opisany w SIWZ. 4. Przedmiotowe zamówienie jest udzielane jako czê¶æ zamówienia pn. "Przebudowa targowiska miejskiego wraz z budow± parkingu dla potrzeb targowiska miejskiego w Jab³onowie Pomorskim" ZP.271.1.5.2019 (og³oszenie o zamówieniu z dnia 12.03.2019 r.).

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.