Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00462656/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337528a1-c730-491f-bc19-b83f2120da081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337528a1-c730-491f-bc19-b83f2120da08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051621/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk mobilnej stacji uzdatniania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności 1450-1600 l/h. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa mobilnego zbiornika transportowego ocynkowanego wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki mobilnego zbiornika transportowego ocynkowanego wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 7500-9000 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa mobilnego zbiornika transportowego wody pitnej ze stali nierdzewnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki mobilnego zbiornika transportowego wody pitnej ze stali nierdzewnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 7500 9000 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej na przyczepie do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej na przyczepie do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 1400 1600 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Dostawa przenośnej stacji oczyszczania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk przenośnej stacji oczyszczania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności 550-650 l/h. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 185400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Dostawa paczkowarki wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki paczkowarki wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności min. 1100 worków na godzinę. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- Zakup 3 agregatów mobilnych prądotwórczych wraz z 3 przyłączami elektrycznymi oraz dostawą.
- Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika i cysterny do wody pitnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby Gminy Zaklików
- Zakup i dostawa cysterny na przyczepie do wody pitnej poj. min. 5000 litrów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- ZAKUP WYPOSAŻENIA W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych oraz cysterny i zbiorników na wodę pitną w ramach zadania "Realizacja Programu OL i OC w 2025 roku na terenie gminy Brzeźnio w zakresie zadań własnych"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego cysterny do transportu wody pitnej
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.