eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZambrówZakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Zambrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-337528a1-c730-491f-bc19-b83f2120da08

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-337528a1-c730-491f-bc19-b83f2120da08

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051621/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa asortymentu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440035

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk mobilnej stacji uzdatniania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności 1450-1600 l/h. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa mobilnego zbiornika transportowego ocynkowanego wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki mobilnego zbiornika transportowego ocynkowanego wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 7500-9000 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Dostawa mobilnego zbiornika transportowego wody pitnej ze stali nierdzewnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki mobilnego zbiornika transportowego wody pitnej ze stali nierdzewnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 7500 9000 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Dostawa cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej na przyczepie do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki cysterny do transportu i dystrybucji wody pitnej na przyczepie do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o pojemności 1400 1600 l. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.5.5.) Wartość części: 92000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Dostawa przenośnej stacji oczyszczania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk przenośnej stacji oczyszczania wody do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności 550-650 l/h. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.5.) Wartość części: 185400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Dostawa paczkowarki wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki paczkowarki wody pitnej do celów zaopatrzenia ludności w sytuacjach kryzysowych o wydajności min. 1100 worków na godzinę. Produkt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego

4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w Rozdziale XXIV ust. 3 pkt 2 SWZ Zamawiający poinformował, że:
- Podstawą przyznania punktów w kryterium "okres gwarancji" będzie czas podany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
- Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach).
- W Formularzu Ofertowym należy wpisać okres gwarancji z przedziału od 36 do 48 miesięcy.
- W przypadku podania innego terminu niż ww. wymieniony lub niewskazania żadnego terminu gwarancji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W udostępnionym wzorze Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) w częściach dotyczących oferowanego okresu gwarancji Zamawiający nie dał możliwości wpisania okresu gwarancji w miesiącach, tylko zaznaczenia przedziałów.
Błędnie przygotowany wzór Formularza ofertowego uniemożliwił podanie przez Wykonawców wartości okresu gwarancji zgodnie z SWZ.
W związku z powyższym w postępowaniu powstała wada niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.