eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › "Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-01

Ogłoszenie nr 510132086-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559624-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540120379-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej dla potrzeb targowiska miejskiego w Jabłonowie Pomorskim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. ZAMÓWIENIE GWARANTOWANE (PODSTAWOWE): 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej jednej zamiatarki ciągnionej podciśnieniowej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ulicy Przemysłowej w Jabłonowie Pomorskim na działce nr 170/4, obręb Jabłonowo Pomorskie. 2. Zamiatarka będzie wykorzystywana do oczyszczania utwardzonych nawierzchni targowiska miejskiego, w tym parkingu wykonanego z kostki brukowej. 3. Wymaga się, aby zamiatarka była: 1) wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018; 2) przystosowana do pracy z posiadanym przez Zamawiającego ciągnikiem rolniczym o mocy min. 60 KM, który jest wyposażony w wał odbioru mocy o prędkości 1000 obrotów na minutę; 3) skrętna, tj. umożliwiała bezproblemowe prowadzenie maszyny przy krawężnikach. 4. Wymaga się, aby zamiatarka spełniała następujące parametry: 1) wydajność co najmniej 13000 m2/h; 2) masa do 2500 kg; 3) koła pojedyncze; 4) prędkość robocza co najmniej 5 km/ h; 5) prędkość transportowa co najmniej 20 km/h; 6) sposób mocowania do nośnika (ciągnika) w postaci zaczepu transportowego; 7) elektryczne zasilanie oświetlenia zewnętrznego, zgodnego z wymogami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 8) instalacja hamulcowa pneumatyczne; 9) szerokość zamiatania co najmniej 2000 mm; 10) filtr; 11) zespół zraszający składający się co najmniej z: pompy, dysz zraszających oraz zbiornika na wodę o pojemności minimum 200 litrów; 12) zbiornik na nieczystości umieszczony w tylnej części zamiatarki o pojemności co najmniej 2m3; 13) zamiatarka powinna być wyposażona w zespół czyszczący składający się z co najmniej 2 szczotek talerzowych z bezstopniową regulacją; 14) preferuje się, aby otwieranie, zamykanie, unoszenie, a także opuszczanie zbiornika lub zbiorników odbywało się z pozycji operatora np. za pomocą dźwigni; 15) wymaga się, aby zamiatarka posiadała na wyposażeniu elektryczny element sterujący zdalnie lub inne przenośne urządzenie elektryczne sterujące np. konsolę, które będzie obsługiwało funkcje zamiatarki bezpośrednio z kabiny kierowcy ciągnika; 16) elementy podwozia zabezpieczone antykorozyjnie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał nieodpłatnego przeszkolenia (instruktażu), wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w zakresie: obsługi, eksploatacji i konserwacji zamiatarki. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy czym instruktaż powinien się odbyć w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiającego, tj. miasto Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie. 6. Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją przedmiotowego zamówienia oraz zawartej na tą okoliczność umowy, będzie ponosił Wykonawca. II. ZAMÓWIENIE OPCJONALNE (ROZSZERZONE): 1) Zamawiający dopuszcza zwiększenie podstawowego zakresu zamówienia, określonego w rozdziale III część I pn. Zamówienie gwarantowane (podstawowe), o zakup i dostawę przystawki bocznej do zbierania liści kompatybilnej z proponowaną przez Wykonawcę zamiatarką ciągnioną podciśnieniową. 2) Decyzja w sprawie skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu wyposażenia dodatkowego w postaci przystawki bocznej do zbierania liści, będzie uzależniona od analizy ekonomicznej złożonych ofert i możliwości finansowych Zamawiającego. 3) W przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu przez Zamawiającego z zamówienia opcjonalnego, Wykonawca zobowiązuje się do jego wykonania. 4) Wykonawca musi uwzględnić w ofercie wykonanie zamówienia podstawowego wraz z opcją. 4) Przystawka boczna do zbierania liści musi być fabrycznie nowa, tj. wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2018. 5) Przystawka boczna do zbierania liści powinna się składać co najmniej z: rury ssącej, końcówki zasysającej, uchwytu i pokrywy. Przystawka musi umożliwiać montaż z prawej strony zamiatarki. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał nieodpłatnego przeszkolenia (instruktażu), wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w zakresie: obsługi, eksploatacji i konserwacji przystawki bocznej do zbierania liści. Termin przeszkolenia zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, przy czym instruktaż powinien się odbyć w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 14.00. Miejsce przeszkolenia - siedziba Zamawiającego, tj. miasto Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo Pomorskie. 7) Zamawiający informuje, że wszelkie koszty transportu związane z realizacją zamówienia opcjonalnego oraz realizacją umowy w tym zakresie, będzie ponosił Wykonawca. 7. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34 14 44 31-8 zamiatarki zasysające 34 92 11 00-0 zamiatarki drogowe 8. Na realizację niniejszego zamówienia Zamawiający złożył wniosek w ramach dofinansowania objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury". 9. Do realizacji przedmiotowego zamówienia podstawowego i opcjonalnego Wykonawca zobowiązany jest: 1) dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 2) dostarczyć Zamawiającemu zamiatarkę lub zamiatarkę z przystawką boczną do zbierania liści nową, nieuszkodzoną, sprawną technicznie, o wymaganych parametrach; 3) dostarczyć zamiatarkę lub zamiatarkę z przystawką boczną do zbierania liści, która nie była: elementem powystawowym lub ekspozycyjnym lub testowym lub zamiennym. 10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ. 11. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 12. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040), osoby sprzedające i dostarczające zamiatarkę, chyba że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 13. Zgodnie z art. 143e ustawy, w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w ust. 12 czynności, w zakresie realizacji zamówienia, umowa będzie przewidywała możliwość żądania przez Zamawiającego m.in.: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję dla Wykonawcy w postaci kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 15. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych dowodów będzie traktowane jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia o Podwykonawcach, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału Podwykonawcy. 19. Procentową wartość ostatniej części wynagrodzenia za wykonanie umowy w sprawie zamówienia na roboty budowlane, jeżeli zamawiający określa taką wartość, zgodnie z art. 143a ust. 3 - nie dotyczy. 20. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy. 22. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 23. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu przekazania - odbioru zamiatarki. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34144431-8


Dodatkowe kody CPV: 34921100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 93683.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PERKOZ-BIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: jacek.grajewski@perkoz.com.pl
Adres pocztowy: Lichtajny 1, 14-100 Ostróda
Kod pocztowy: 14-100
Miejscowość: Lichtajny
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94710.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94710.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94710.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.