Og³oszenie z dnia 2020-07-07
Og³oszenie nr 559157-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.
Gmina Przytoczna: "Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej - ETAP I"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytoczna, krajowy numer identyfikacyjny
21096682300000, ul.
ul. Rokitniañska
4
,
66-340
Przytoczna, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
0-95 7494310, e-mail
zca@przytoczna.pl, faks
095 748 91 13.
Adres strony internetowej (URL): www.przytoczna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.przytoczna.bip.net.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.przytoczna.bip.net.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy bêdzie przyjmowaæ oferty w formie pisemnej, z³o¿one : osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego lub za po¶rednictwem pos³añca, w sekretariacie Zamawiaj±cego, czas urzêdowania sekretariatu: poniedzia³ek, wtorek czwartek w godzinach od 7:30 do 15:30, ¶roda w godzinach 7:30 do 17:00, pi±tek w godzinach 7:30 do 14:00.
Adres:
Urz±d Gminy Przytoczna ul. Rokitniañska 4, sekretariat - pokój nr 11 66-340 Przytoczna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej - ETAP I"
Numer referencyjny:
RIG.271.4.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie elewacji budynku szko³y, w ramach zadania, pn.:"Remont elewacji budynku Szko³y Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej - ETAP I". Zakres inwestycji obejmuje: - hydroizolacjê i docieplenie strefy coko³owej ¶cian zewnêtrznych, - docieplenia ¶cian zewnêtrznych nadziemia budynku, - wymiany rur spustowych, parapetów i obróbek blacharskich, - wykoñczenia elewacji wraz z tynkami i malowaniem, - wymiany i korekty po³o¿enia elementów instalacyjnych w rejonie elewacji, - wymiany drzwi piwnicznych, - remontu schodków zewnêtrznych przy zej¶ciu do piwnicy, - wykonaniu opasek wokó³ remontowanej elewacji z odtworzeniem nawierzchni w pasie wokó³ budynku. UWAGA! Dokumentacja projektowa dotyczy remontu ca³o¶ci budynku szko³y. Niniejszym przetargiem objêty jest wy³±cznie ETAP I zadania, a mianowicie wykonanie prac na elewacji frontowej (od strony ul. Lipowej) oraz bocznej z ramp± (od strony ul. Polnej). 2. Szczegó³owy zakres robót przedstawiaj± nastêpuj±ce dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa, za³±cznik nr 8 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STWIORB, za³±cznik nr 9 do SIWZ, 4) Przedmiar robót, za³±cznik nr 10 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotycz±ce przedmiotu zamówienia. 1) Roboty budowlane objête niniejszym zamówieniem nale¿y prowadziæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj± projektow±, STWIORB oraz przedmiarem robót. 2) Wykonawca przed z³o¿eniem oferty winien zapoznaæ siê z miejscem prowadzenia robót. 3) Wykonawca we w³asnym zakresie i na swój koszt uzgodni tymczasowe zajêcie terenów niezbêdnych do prowadzenia robót. 4) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowi±zany jest do przywrócenia terenu robót i przyleg³ej infrastruktury drogowej do stanu pierwotnego. 5) Wszystkie materia³y nie nadaj±ce siê do ponownego wbudowania, a pochodz±ce z prowadzonych robót, wymagaj±ce wywozu bêd± stanowi³y w³asno¶æ Wykonawcy. Wywóz i utylizacja urobku bêdzie stanowi³a koszt Wykonawcy, który nale¿y skalkulowaæ w cenie jednostkowej wykonywanych prac. 6) W przypadku przywo³ania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Je¶li w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy- w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt- dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajduj±cych siê w dokumentacji. W przypadku ujêcia przez Wykonawcê w ofercie, a nastêpnie zastosowania innych materia³ów ni¿ podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów uwiarygodniaj±cych te materia³y. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê wszystkich osób wykonuj±cych czynno¶ci objête zakresem przedmiotu umowy, okre¶lonym we wzorze umowy (Za³±cznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzêtu, je¶li wykonywanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1043 ze zm.). 8) Zakres wymagañ dotycz±cy zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ. 4. Kody robót CPV: 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne Roboty elewacyjne
II.5) G³ówny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-15
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie: do dnia 15.10.2020 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
c.1). (W zakresie do¶wiadczenia)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie:
- minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, o warto¶ci prac minimum 220.000,00 z³ brutto, wraz z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadê: spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów.
c.2). (W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na potrzeby realizacji zamówienia publicznego osobami, posiadaj±cymi okre¶lone poni¿ej uprawnienia i kwalifikacje:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1201 z pó¼n. zm.) oraz z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane w innych pañstwach cz³onkowskich UE, w pañstwach cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z U. z 2019 r. poz. 534 z pó¼n.zm.),
Ocena spe³nienia tego warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadê: spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, W przypadku oferty wspólnej w/w odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, wg za³±cznika nr 3 do SIWZ, na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VII pkt.1 ppkt.3) lit. c.1) SIWZ,
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny w/w wykaz.
W/w o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em,
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg za³±cznika nr 4 do SIWZ, na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w rozdziale VII pkt.1 ppkt.3) lit. c.2) SIWZ,
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny w/w wykaz.
W/w o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wymagane dokumenty do z³o¿enia z ofert±: 1) Wype³niony formularz ofertowy wg za³±cznika nr 1 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, 2) Pe³nomocnictwo dla osoby reprezentuj±cej wykonawcê, o ile nie wynika to z innych dokumentów z³o¿onych przez wykonawcê. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla podmiotu reprezentuj±cego kilku wykonawców. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) O¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z rozdzia³em VIII, pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, 4) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z rozdzia³em VIII, pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, 5) Pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg za³±cznika nr 6 do SIWZ (za³±czyæ w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 2. Dodatkowo: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,- wg za³±cznika nr 5 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W/w o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.1, pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Projekt umowy stanowi Za³±cznik Nr 7 do SIWZ. 2. Z wykonawc±, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, zostanie zawarta umowa, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ. 3. Przewidywane zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian okre¶lono w projekcie umowy, o której mowa w ust.2 powy¿ej. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, oraz w sposób i na warunkach szczegó³owo opisanych we wzorze Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY RODO. 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy Przytoczna jest Wójt Gminy Przytoczna z siedzib± 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniañska 4 tel.: nr tel. 95 7494311, adres e-mail: ug@przytoczna.pl. 2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: "Remont elewacji budynku szko³y podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej - ETAP I", znak postêpowania RIG-I.271.4.2020, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 1843), dalej "ustawa Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI PRZYTOCZNA
wiêcej: przetargi PRZYTOCZNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Rozbudowa gminnego ¿³obka "Magu¶" w Magnuszewie
- Wymiana opasek wraz z odp³ywami z rur spustowych, izolacj± ¶cian fundamentowych oraz remontem coko³u budynku mieszkalnego po³o¿onego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Dzia³kowej 3
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kro¶nicy
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego po³o¿onego w Sulechowie przy ul. Jana Paw³a II 40
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
wiêcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





