Og³oszenie z dnia 2025-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 44 38 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da2d5d90-16b6-4dda-8fba-86fe80bff75c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00520818
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00000661/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.32 Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Poprawa efektywno¶ci energetycznej placówek o¶wiatowych w m.st. Warszawie - zakres 1.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): opisane w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-75/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 24999765,85 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 8500000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych polegaj±cych na modernizacji budynku Szko³y Podstawowej nr 377, zlokalizowanego przy ul. Trockiej 4 w Warszawie, w ramach zadania pod nazw± „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie”.
2. Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków bud¿etu Narodowego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w ramach wsparcia przedsiêwziêcia z planu rozwojowego KPO pn. „Poprawa efektywno¶ci energetycznej placówek o¶wiatowych w m.st. Warszawie- zakres 1”.
3. Przedmiot zamówienia szczegó³owo okre¶la SWZ, Program Funkcjonalno U¿ytkowy (dalej jako PFU) stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ i projektowane postanowienia umowy (dalej jako PPU) stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Wykonanie wielobran¿owej inwentaryzacji budynku istniej±cej szko³y w zakresie niezbêdnym do wykonania dalszych opracowañ projektowych objêtych przedmiotem zamówienia;
2) Opracowanie dokumentacji projektowej umo¿liwiaj±cej wykonanie pe³nego zakresu robót budowlanych niezbêdnych dla u¿ytkowania w ramach prac termomodernizacyjnych
3) Opracowanie inwentaryzacji istniej±cej zieleni wraz z jej waloryzacj±, a w przypadku konieczno¶ci usuniêcia zieleni koliduj±cej z pracami termomodernizacyjnymi, wykonanie projektu nasadzeñ zastêpczych na terenie szko³y.
4) Opracowanie projektu koncepcyjnego kolorystyki elewacji oraz projektu zagospodarowania terenu w ramach odtworzenia terenu wokó³ budynku po pracach termomodernizacyjnych (w tym terenu dziedziñca).
5) Wykonanie analizy wytrzyma³o¶ci dachu pod monta¿ paneli fotowoltaicznych.
6) Opracowanie dokumentacji projektowej dla instalacji fotowoltaicznej.
7) Uzyskanie przez Wykonawcê w imieniu Zamawiaj±cego, niezbêdnych uzgodnieñ/opinii organów, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), zwanej dalej Prawem budowlanym.
8) Opracowanie przedmiarów i kosztorysów spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w prawie zamówieñ publicznych, podzielone zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego.
9) Wykonanie robót budowlanych ujêtych w sporz±dzonych przez Wykonawcê opracowaniach projektowych, o których mowa w pkt 2) i czynno¶ci opisanych w PPU, PFU, oraz nieopisanych w tych dokumentach, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i jego prawid³owego ukoñczenia, w oparciu o sporz±dzony przez Wykonawcê harmonogram rzeczowo finansowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do umowy.
10) Opracowanie i przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej, w tym przedmiary i kosztorysy powykonawcze z podzia³em na bran¿e, w oparciu o ustalenia z Zamawiaj±cym.
11) Wykonanie audytu ex-post po wykonaniu termomodernizacji obiektu szko³y.
12) Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych.
13) Wykonanie i zamieszczenie 2 tablic informacyjnych na terenie budowy informuj±cych o ¶rodkach finansowych z jakich jest realizowane zadanie oraz tablicy pami±tkowej. Tre¶æ i format tablic do uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
14) Na ¶cianie szczytowej budynku po jej dociepleniu nale¿y przewidzieæ mo¿liwo¶æ wykonania nowego muralu (Wykonawca uzgodni z Zamawiaj±cym wymiary powierzchni oraz rodzaj pod³o¿a pod nowy mural).
5. Roboty budowlane prowadzone bêd± w czynnym obiekcie (w trakcie roku szkolnego). Zamawiaj±cy nie przewiduje wy³±czenia obiektu z funkcjonowania i wobec powy¿szego nale¿y zapewniæ jak najmniejsz± uci±¿liwo¶æ prowadzonych prac i dostaw, oraz zapewniæ bezpieczeñstwo u¿ytkownikom obiektu podczas prowadzonych prac. Prace szczególnie uci±¿liwe nale¿y uzgadniaæ z Zamawiaj±cym i Dyrekcj± Szko³y (nie wyklucza siê wstrzymania prac w okresie egzaminów oraz wykonywania prac w godzinach po³udniowych lub weekendy).
6. W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone w ust.7.
7. Wszelkie kwestie zwi±zane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powy¿ej, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê ww. wymogu oraz sankcje z tytu³u nie spe³nienia tych wymagañ, okre¶lono w PPU.
8. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci.
9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ przedmiotu zamówienia.
10. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SWZ i za³±cznikach do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dotychczasowemu wykonawcy.
2. Warto¶æ zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do warto¶ci zamówienia podstawowego okre¶lono na kwotê 189 926,00 z³ brutto, w przypadku posiadania ¶rodków finansowych – zamówienie bêdzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
3. Zamówienie polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych bêdzie obejmowa³o roboty: izolacyjne, elewacyjne, elektryczne, wykoñczeniowe, wodno-kanalizacyjne i sanitarne, oraz w zakresie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, us³ugi wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w tym elementów towarzysz±cych, przygotowaniu terenu i wykonaniu nasadzeñ zastêpczych, wykonaniu robót brukarskich.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe projektanta architekta
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e siê posiadaniem na rachunku bankowym ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej na ³±czn± kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,-z³ (s³ownie: milion z³otych 00/100).
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³:
a) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu termomodernizacji (polegaj±cej na ociepleniu ¶cian, stropodachu, wykonaniu monta¿u lub wymianie stolarki okiennej) o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 PLN brutto ka¿da z nich,
b) oraz co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na modernizacji instalacji co. i c.w.u. o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 brutto PLN,
Przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nienie warunku opisanego w pkt. b) w jednym z zamówieñ o którym mowa w pkt. a), przy zachowaniu wymaganej minimalnej warto¶ci dla ka¿dego warunku z osobna.
c) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a Prawa budowlanego,
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a Prawa budowlanego.
- jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12a przepisów Prawa budowlanego, oraz posiadaj±c± minimum 5 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy,
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12 a przepisów Prawa budowlanego,
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydane obywatelom innych pañstw, uznane na zasadach okre¶lonych w art. 12 a przepisów Prawa budowlanego.
Uwaga: Ilekroæ Zamawiaj±cy wymaga okre¶lonych uprawnieñ do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie aktualnie obowi±zuj±cego Prawa budowlanego oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to równie¿ odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
2. Zamawiaj±cy uzna warunek dotycz±cy skierowania do realizacji osób za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e mniejsz± ilo¶æ osób ni¿ wymagana, ale osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane do projektowania/kierowania robotami budowlanymi w wy¿ej wymienionych specjalno¶ciach techniczno-budowlanych.
3. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia bêdzie dokonywana na podstawie z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w ust. 1, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek okre¶lony w ust.1 pkt 2. lit. a) i b) musi byæ w ca³o¶ci spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiaj±cego, do z³o¿enia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 lit. a) i b) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y nale¿ycie wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 lit. c) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ,
4) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt. 1) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Zawarto¶æ oferty, o¶wiadczenia lub dokumenty wymagane w postêpowaniu:1) wype³niony zdefiniowany przez Zamawiaj±cego w systemie Formularz oferty;
2) o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania - za³±cznik nr 3 do SWZ;
3) o¶wiadczenie wykonawcy stanowi±ce potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, za³±czenie do oferty o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotycz±cych ka¿dego podmiotu;
5) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, za³±czenie do oferty o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotycz±cych ka¿dego podmiotu wraz z zobowi±zaniem ka¿dego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6) w przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy, dokument (np. pe³nomocnictwa) potwierdzaj±cego, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy;
7) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa – dokument zawieraj±cy dowody, o którym mowa w Dziale VII ust. 6 SWZ;
8) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spó³ka cywilna) – o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (za³±cznik nr 9 do SWZ);
9) za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium, je¶li wniesione jest w innej formie ni¿ pieniê¿nej.
UWAGA! W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczeñ, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, poprzez za³±czenie dokumentu do oferty w systemie. Nieza³±czenie pliku lub za³±czenie do oferty pliku bêd±cego skanem dokumentu skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
10) wype³niony za³±cznik nr 8 do SWZ - do¶wiadczenie zawodowe do oceny kryterium oferty – Projektanta Architekta;
11) wype³niony za³±cznik nr 7 do SWZ - Formularz kalkulacji ceny, który stanowi integraln± czê¶æ oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
• pieni±dzach,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
3. Wadium w formie pieni±dza musi byæ wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego numer 06 1030 1508 0000 0005 5001 1107 w Banku Handlowym S.A. w Warszawie, z dopiskiem na przelewie „wadium w postêpowaniu na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazw±” Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 377 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie”.
4. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego, wskazane jest, aby kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu by³a do³±czona do oferty.
5. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2-4 musi byæ wystawione na Zamawiaj±cego - Miasto sto³eczne Warszawa Dzielnica Targówek.
6. Oryginalne dokumenty wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿nej, musz± byæ z³o¿one w postaci elektronicznej razem z ofert± w systemie.
7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania oferty przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Dziale VII ust. 1 SWZ.
4) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem, który w imieniu wykonawców wystêpuj±cych wspólnie z³o¿y ofertê w systemie.
5) Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± musz± zostaæ uwidocznieni w Formularzu oferty, o którym mowa w Dziale VII ust. 2 pkt 1 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian i warunki ich wprowadzenia zosta³y opisane w § 11 projektowanych postanowieñ umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
UWAGA! Zamawiaj±cy rekomenduje, aby Wykonawca, przed przyst±pieniem do sk³adania oferty w systemie, zapozna³ siê z Instrukcj± korzystania z systemu, o której mowa w Dziale VIII ust. 2 SWZ oraz zasadami rejestracji w systemie, o którym mowa w Dziale VIII ust. 7 SWZ. Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami sk³ada siê w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), pod rygoremniewa¿no¶ci. Z³o¿enie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania siê, zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem wskazanym w Dziale I SWZ oraz przeprowadzenia wszelkich czynno¶ci niezbêdnych do z³o¿enia oferty, o których mowa w Instrukcji korzystania z systemu, o której mowa w Dziale VIII ust. 2 SWZ. Szczegó³owe zasady przygotowania oferty i dokumentów, zawarto¶æ oferty, dokumenty wymagane w postêpowaniu, opisane zosta³y w Dziale VII SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrêbnej w³asno¶ci lokalu mieszkalnego nr 31 przy ul. Marymonckiej 147 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrêbnej w³asno¶ci lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Z. Na³kowskiej 9 w Warszawie.
- Przetarg ustny nieograniczony na ustanowienie prawa odrêbnej w³asno¶ci lokalu mieszkalnego nr 49 przy ul. Romaszewskiego 4 w Warszawie.
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych bia³ek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analiz± rzeczowo-finansow± dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont pod³óg w placówkach biblioteki publicznej im. Ksiêdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Pó³noc m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacj± budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie pi³karskim w ¯egocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPO¯ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





