Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-07-16
Ogłoszenie nr 550146839-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.
Wieliczka: "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupice, Krajowy numer identyfikacyjny 53221100000000,
ul. Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice
455,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-12 250 68 99, e-mail
zamowienia@biskupice.pl, faks
0-12 250 67 66.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE"
Numer referencyjny
RID.271.12.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Biskupice:
1) z nieruchomości zamieszkałych, z wyłączeniem: obiektów użyteczności publicznej, szkół, przedszkoli, lokali handlowych, lokali gastronomicznych, ulicznych punktów szybkiej konsumpcji, zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, ogródków działkowych, domu opieki, hoteli, pensjonatów;
2) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych;
2. Rodzaje odpadów, które są objęte przedmiotem zamówienia:
1) niesegregowane zmieszane odpady komunalne (kod odpadu - 20 03 01),
2) zielone i ogrodowe (kod odpadu - 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01),
3) papier i tektura (kod odpadu - 20 01 01, 15 01 01),
4) tworzywa sztuczne (kod odpadu - 20 01 39, 15 01 02),
5) metale (kod odpadu - 20 01 40, 15 01 04),
6) szkło (kod odpadu - 20 01 02, 15 01 07),
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu - 20 01 35*, 20 01 36),
8) wielkogabarytowe (kod odpadu - 20 03 07),
9) zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu - 20 01 33*, 20 01 34),
10) zużyte opony (kod odpadu - 20 03 99),
11) przeterminowane lekarstwa (kod odpadu - 20 01 31*, 20 01 32),
12) tekstylia (kod odpadu - 19 12 08),
13) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych.
14) budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie niewymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót (kod odpadu - 20 03 99),
15) opakowania wielomateriałowe (kod odpadu - 15 01 05).
3. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Biskupice
1) Częstotliwość odbierania odpadów:
Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością określoną w przepisach uchwały nr LIII/376/18 Rady Gminy Biskupice z dnia 26 marca 2018r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tj.:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, z pojemników stanowiących własność mieszkańców, o pojemności 120 - 240 l - będzie się odbywać z częstotliwością raz na dwa tygodnie.
b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym - 1 raz w miesiącu.
Przy czym termin odbioru odpadów selektywnych może pokrywać się z terminem odbioru odpadów zmieszanych.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia raz w miesiącu, na własny koszt właścicielom nieruchomości kompletu worków do selektywnej zbiórki odpadów:
- niebieskie - oznaczone napisem "Papier" - z przeznaczeniem na papier i tekturę -120l;
- zielone- oznaczone napisem "Szkło" - z przeznaczeniem na szkło -120l;
- żółte - oznaczone napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe- 120l;
- brązowe - oznaczone napisem "Bio" - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji - 120l;
z zastrzeżeniem zdań poniżej.
Przy każdym odbiorze firma dostarczy do właścicieli nieruchomości worki na wymianę w ilości "worek za worek". Szacunkowa ilość wydanych miesięcznie worków: niebieskie - 1 500 szt., zielone - 3 000 szt., żółte - 8 500 szt., brązowe - 2 000 szt.
Zamawiający zastrzega, że podane ilości worków są danymi szacunkowymi niezależnymi od Zamawiającego i mogą ulec zmianie.
Worki muszą być oznaczone nadrukiem: Gmina Biskupice, nazwą Wykonawcy i numerem telefonu Wykonawcy oraz informacją jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić.
Dostarczone worki muszą posiadać grubość zapewniającą odpowiednią wytrzymałość (min. 60 mikronów).
4. Usługa odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości będzie wykonywana w godzinach 7.00 - 20.00.
5. Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktu odbioru odpadów będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, warunków atmosferycznych i innych nieprzewidzianych utrudnień. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach powiatowych, gminnych czy też dojazdowych do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z posesji, również kiedy dojazd do poszczególnych gospodarstw domowych będzie utrudniony (dot. np. wzmożonych opadów deszczu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.)
6. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
1) PSZOK jest elementem uzupełniającym system zbierania selektywnego odpadów komunalnych przeznaczonym głównie na odpady nietypowe, których selektywne zbieranie jest zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) w szczególności:
przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także odpadów komunalnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a wyżej wymienionej ustawy.
Ponadto w PSZOK-u zbierane będą: papier, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe.
2) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowany jest przy drodze krajowej nr 94, na działce nr 695 w miejscowości Bodzanów, dojazd do PSZOK-u odbywa się drogą wewnętrzną asfaltową.
3) Częstotliwość odbierania odpadów (opróżniania pojemników) uzależniona będzie w zależności od potrzeb. Dokładny termin Zamawiający uzgodni z Wykonawcą na co najmniej 3 dni przed odbiorem.
2) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym harmonogram zawierający terminy odbiorów zmieszanych oraz segregowanych odpadów komunalnych od mieszkańców wraz z informacją dotyczącą prawidłowej segregacji w terminie do 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Harmonogram, o którym mowa wyżej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji elektronicznej do 2 dni od zaakceptowania jego treści przez Zamawiającego, natomiast mieszkańcom w wersji papierowej przy pierwszym odbiorze odpadów.
Zamawiający wskazuje, że termin odbioru odpadów selektywnych może pokrywać się z terminem odbioru odpadów zmieszanych.
Zamawiający proponuje, aby Wykonawca uzgadniając harmonogram odbioru odpadów komunalnych wziął pod uwagę dotychczas obowiązujący harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Biskupice (umieszczony na stronie internetowej: www.biskupice.pl/inne/gospodarka-odpadami)
3) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy Biskupice worki na odpady segregowane - po 200 szt. każdej frakcji, na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, a także dodatkowo na każde zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego.
5) Wykonawca ma obowiązek sporządzania i przekazywania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, w zakresie i na zasadach opisanych w art. 9n i nast. ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.)
6) Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni roboczych (pon.-pt.) po zakończeniu danego miesiąca, przekazywać Zamawiającemu miesięczne raporty z realizacji przedmiotu zamówienia, zawierające w szczególności informacje i wykazy o:
a) masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych w Mg oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane,
b) ilości wydanych worków na odpady komunalne w danym miesiącu z podziałem na poszczególne frakcje,
c) z gps raport kilometrów świadczonych przy realizacji usługi przez pojazdy Wykonawcy na terenie Gminy Biskupice w danym miesiącu oraz wizualny zapis tras za okres danego miesiąca,
d) wykaz pojazdów świadczących usługę w danym miesiącu, wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu i dopuszczalną ładownością pojazdu.
e) wykaz nieruchomości, na których brak jest pojemników na odpady komunalne,
f) wykaz nieruchomości, z których w danym miesiącu nie wystawiono pojemnika z odpadami zmieszanymi lub worków z odpadami segregowanymi,
g) wykaz nieruchomości, na których wystawiono zwiększone ilości odpadów komunalnych, wykaz adresów nieruchomości, na których powstały odpady, a nie ujętych w wykazie nieruchomości zamieszkałych prowadzonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy, w formie drukowanej i elektronicznej, a także potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii KART PRZEKAZANIA ODPADU.
7) Wykonawca ma obowiązek przekazywania drogą elektroniczną - e-mailem lub faksem raportów dziennych wraz z wydrukami wagowymi, zawierających informacje: o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (zmieszanych, segregowanych, biodegradowalnych) w Mg; dacie i godzinie ważenia oraz masie pojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu odbioru odpadów; nr rejestracyjny pojazdu, w terminie następnego dnia roboczego po dniu, w którym odpady zostały wywiezione.
9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić przez cały okres realizacji usługi, w uzgodnieniu z Zamawiającym, monitorowania sytemu pracy sprzętu tj :
a) wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi odbioru odpadów w ramach umowy, winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów.
Urządzenie ma rejestrować następujące dane związane z pracą pojazdów tj. aktualne położenie pojazdu, ilość przejechanych kilometrów, przebieg trasy świadczenia usług, czas pracy samochodu.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu nieodpłatny dostęp do aplikacji/programu pozwalający na odczytanie bieżącego położenia samochodów świadczących usługę odbioru na terenie Gminy Biskupice, przez okres trwania umowy a także przekazał Zamawiającemu na dzień zakończenia obowiązywania umowy te dane zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym.
9. Wykonawcę obowiązuje zakaz:
a) mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi
odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Biskupice;
b) mieszania odpadów komunalnych zbieranych od właścicieli nieruchomości
zamieszkałych z odpadami zebranymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (w tym z punktów prowadzenia działalności gospodarczej) jak również odpadów powstających w innych gminach;
10. Wykonawca jest zobowiązany do:
a) przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (lub instalacji mającej status zastępczej) zlokalizowanych w regionie Zachodnim wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami o wydajności pozwalającej przyjąć odpady komunalne wytwarzane w Gminie Biskupice,
b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do posiadaczy odpadów celem ich zagospodarowania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie o odpadach,
c) wskazania w ofercie instalacji, do których będą przekazywane odebrane odpady oraz posiadaczy odpadów, którym celem zagospodarowania zostaną przekazane, odebrane selektywnie zebrane odpady komunalne, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach.
11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z odbiorem odpadów z nieruchomości tj. kierowców i operatorów (obsługi) pojazdów przeznaczonych do odbioru i transportu odpadów (umów o pracę na pełny etat przez cały okres trwania zamówienia).
1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Dowodami mogą być:
o oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy;
o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
o poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
II. INFORMACJE O GMINIE
1. Gmina Biskupice zajmuje obszar o powierzchni 41,13 km2.
Liczba osób zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 31.12.2018r. wynosi 10 061 osób (tabela nr 1).
Tabela nr 1. Liczba mieszkańców w poszczególnych miejscowościach
Lp. Miejscowość Liczba mieszkańców
1 Biskupice 1 024
2 Bodzanów 1 409
3 Jawczyce 524
4 Łazany 991
5 Przebieczany 1 237
6 Sławkowice 975
7 Sułów 632
8 Szczygłów 506
9 Trąbki
(w tym Zborówek) 1 553
10 Tomaszkowice 659
11 Zabłocie 551
razem 10 061
2. Liczba nieruchomości, z których prowadzony będzie odbiór odpadów komunalnych na dzień 31.05.2019r. wynosi 2803, w tym 2727 nieruchomości zadeklarowanych do prowadzenia segregacji (tabela nr 2).
Tabela nr 2. Liczba nieruchomości w poszczególnych miejscowościach
Lp. Miejscowość Liczba nieruchomości
1 Biskupice 284
2 Bodzanów 398
3 Jawczyce 130
4 Łazany 264
5 Przebieczany 341
6 Sławkowice 251
7 Sułów 176
8 Szczygłów 121
9 Trąbki
(w tym Zborówek) 413
10 Tomaszkowice 186
11 Zabłocie 163
razem 2 727
3. Szacowana ilość odpadów do odbioru w okresie świadczenia usługi wynosi 761,7 Mg, w tym:
1) odpady zmieszane - 450 Mg
2) zielone i ogrodowe -55 Mg
3) papier i tektura - 32 Mg
4) tworzywa sztuczne - 45 Mg
5) metale - 1 Mg
6) szkło - 65 Mg
7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10 Mg
8) wielkogabarytowe - 15 Mg
9) zużyte baterie i akumulatory - 0,1 Mg
10) zużyte opony - 6 Mg
11) przeterminowane lekarstwa - 0,1 Mg
12) tekstylia - 1,5 Mg
13) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych - 1,0 Mg
14) budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie niewymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót - 70 Mg
15) opakowania wielomateriałowe - 10 Mg.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że podane ilości odpadów są danymi szacunkowymi niezależnymi od Zamawiającego i mogą ulec zmianie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90513100-7,
90533000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art 67 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W tym przypadku poprzednia firma odstąpiła od wykonywania przedmiotu umowy, co spowodowało potrzebę ogłoszenie zamówienia z wolnej ręki na czas procedowania właściwego trybu zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ANBUD Firma Usługowo - Handlowa Andrzej Zyguła ,
anbud451@wp.pl,
Trąbki 451,
32-020,
Wieliczka , kraj/woj.
małopolskie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usług serwisowych systemów łączności wraz z układem zasilania centrali telefonicznej Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa sprzętu IT - Wyposażenie pracowni informatyczno- elektronicznej.
- "Dostawa środków czystości - część 4 - papier toaletowy, ręczniki papierowe, ręczniki kuchenne"
- "Rozbudowa zaplecza sanitarnego w poprzeczni Poniatowski Mpoz. Kazanów - wykonanie sanitariatów"
- "Bieżąca konserwacja w budynku nadszybia szybu Regis Kopalni Soli "Wieliczka""
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi położonej na dz.1777 obr. 1 Wieliczka - ul. Jasna boczna
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych oraz nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych
- Wywóz nieczystości z ulic, placów i terenów zielonych na terenie miasta Chojnice
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 w ilości do 600 Mg
- Utrzymanie porządku na posesjach i w budynkach komunalnych oraz opróżnianie pustostanów i lokali wraz z utylizacją odpadów w okresie 01.10.2025 - 31.03.2027
- Odbiór z załadunkiem), transport, przygotowanie do ponownego użycia, recyklingu, innego sposobu odzysku albo unieszkodliwiania odpadów innych niż komunalne i biologiczne z jednostek UJ w Krakowie.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.