eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-07-16

Ogłoszenie nr 550146839-N-2019 z dnia 16-07-2019 r.

Wieliczka: "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupice, Krajowy numer identyfikacyjny 53221100000000, ul. Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 0-12 250 68 99, e-mail zamowienia@biskupice.pl, faks 0-12 250 67 66.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH, POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY BISKUPICE"
Numer referencyjny RID.271.12.2019

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Biskupice: 1) z nieruchomości zamieszkałych, z wyłączeniem: obiektów użyteczności publicznej, szkół, przedszkoli, lokali handlowych, lokali gastronomicznych, ulicznych punktów szybkiej konsumpcji, zakładów rzemieślniczych, usługowych i produkcyjnych, ogródków działkowych, domu opieki, hoteli, pensjonatów; 2) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych; 2. Rodzaje odpadów, które są objęte przedmiotem zamówienia: 1) niesegregowane zmieszane odpady komunalne (kod odpadu - 20 03 01), 2) zielone i ogrodowe (kod odpadu - 20 03 02, 20 01 99, 20 02 01), 3) papier i tektura (kod odpadu - 20 01 01, 15 01 01), 4) tworzywa sztuczne (kod odpadu - 20 01 39, 15 01 02), 5) metale (kod odpadu - 20 01 40, 15 01 04), 6) szkło (kod odpadu - 20 01 02, 15 01 07), 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu - 20 01 35*, 20 01 36), 8) wielkogabarytowe (kod odpadu - 20 03 07), 9) zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu - 20 01 33*, 20 01 34), 10) zużyte opony (kod odpadu - 20 03 99), 11) przeterminowane lekarstwa (kod odpadu - 20 01 31*, 20 01 32), 12) tekstylia (kod odpadu - 19 12 08), 13) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych. 14) budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie niewymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót (kod odpadu - 20 03 99), 15) opakowania wielomateriałowe (kod odpadu - 15 01 05). 3. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Biskupice 1) Częstotliwość odbierania odpadów: Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością określoną w przepisach uchwały nr LIII/376/18 Rady Gminy Biskupice z dnia 26 marca 2018r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, tj.: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, z pojemników stanowiących własność mieszkańców, o pojemności 120 - 240 l - będzie się odbywać z częstotliwością raz na dwa tygodnie. b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie workowym - 1 raz w miesiącu. Przy czym termin odbioru odpadów selektywnych może pokrywać się z terminem odbioru odpadów zmieszanych. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia raz w miesiącu, na własny koszt właścicielom nieruchomości kompletu worków do selektywnej zbiórki odpadów: - niebieskie - oznaczone napisem "Papier" - z przeznaczeniem na papier i tekturę -120l; - zielone- oznaczone napisem "Szkło" - z przeznaczeniem na szkło -120l; - żółte - oznaczone napisem "Metale i tworzywa sztuczne" - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe- 120l; - brązowe - oznaczone napisem "Bio" - z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji - 120l; z zastrzeżeniem zdań poniżej. Przy każdym odbiorze firma dostarczy do właścicieli nieruchomości worki na wymianę w ilości "worek za worek". Szacunkowa ilość wydanych miesięcznie worków: niebieskie - 1 500 szt., zielone - 3 000 szt., żółte - 8 500 szt., brązowe - 2 000 szt. Zamawiający zastrzega, że podane ilości worków są danymi szacunkowymi niezależnymi od Zamawiającego i mogą ulec zmianie. Worki muszą być oznaczone nadrukiem: Gmina Biskupice, nazwą Wykonawcy i numerem telefonu Wykonawcy oraz informacją jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić. Dostarczone worki muszą posiadać grubość zapewniającą odpowiednią wytrzymałość (min. 60 mikronów). 4. Usługa odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości będzie wykonywana w godzinach 7.00 - 20.00. 5. Wykonawca zobowiązany jest dokonać odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktu odbioru odpadów będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, warunków atmosferycznych i innych nieprzewidzianych utrudnień. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia, aby na drogach powiatowych, gminnych czy też dojazdowych do posesji był użyty właściwy tabor transportowy, nie powodujący niszczenia dróg, a umożliwiający odbiór odpadów komunalnych z posesji, również kiedy dojazd do poszczególnych gospodarstw domowych będzie utrudniony (dot. np. wzmożonych opadów deszczu, prowadzonych robót drogowych, wąskich dróg itp.) 6. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) 1) PSZOK jest elementem uzupełniającym system zbierania selektywnego odpadów komunalnych przeznaczonym głównie na odpady nietypowe, których selektywne zbieranie jest zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 z późn. zm.) w szczególności: przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, a także odpadów komunalnych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4a wyżej wymienionej ustawy. Ponadto w PSZOK-u zbierane będą: papier, szkło, tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe. 2) Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowany jest przy drodze krajowej nr 94, na działce nr 695 w miejscowości Bodzanów, dojazd do PSZOK-u odbywa się drogą wewnętrzną asfaltową. 3) Częstotliwość odbierania odpadów (opróżniania pojemników) uzależniona będzie w zależności od potrzeb. Dokładny termin Zamawiający uzgodni z Wykonawcą na co najmniej 3 dni przed odbiorem. 2) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym harmonogram zawierający terminy odbiorów zmieszanych oraz segregowanych odpadów komunalnych od mieszkańców wraz z informacją dotyczącą prawidłowej segregacji w terminie do 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Harmonogram, o którym mowa wyżej Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w wersji elektronicznej do 2 dni od zaakceptowania jego treści przez Zamawiającego, natomiast mieszkańcom w wersji papierowej przy pierwszym odbiorze odpadów. Zamawiający wskazuje, że termin odbioru odpadów selektywnych może pokrywać się z terminem odbioru odpadów zmieszanych. Zamawiający proponuje, aby Wykonawca uzgadniając harmonogram odbioru odpadów komunalnych wziął pod uwagę dotychczas obowiązujący harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Biskupice (umieszczony na stronie internetowej: www.biskupice.pl/inne/gospodarka-odpadami) 3) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy Biskupice worki na odpady segregowane - po 200 szt. każdej frakcji, na 2 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi, a także dodatkowo na każde zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5) Wykonawca ma obowiązek sporządzania i przekazywania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, w zakresie i na zasadach opisanych w art. 9n i nast. ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.) 6) Wykonawca ma obowiązek w terminie do 5 dni roboczych (pon.-pt.) po zakończeniu danego miesiąca, przekazywać Zamawiającemu miesięczne raporty z realizacji przedmiotu zamówienia, zawierające w szczególności informacje i wykazy o: a) masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych w Mg oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane, b) ilości wydanych worków na odpady komunalne w danym miesiącu z podziałem na poszczególne frakcje, c) z gps raport kilometrów świadczonych przy realizacji usługi przez pojazdy Wykonawcy na terenie Gminy Biskupice w danym miesiącu oraz wizualny zapis tras za okres danego miesiąca, d) wykaz pojazdów świadczących usługę w danym miesiącu, wraz z numerem rejestracyjnym pojazdu i dopuszczalną ładownością pojazdu. e) wykaz nieruchomości, na których brak jest pojemników na odpady komunalne, f) wykaz nieruchomości, z których w danym miesiącu nie wystawiono pojemnika z odpadami zmieszanymi lub worków z odpadami segregowanymi, g) wykaz nieruchomości, na których wystawiono zwiększone ilości odpadów komunalnych, wykaz adresów nieruchomości, na których powstały odpady, a nie ujętych w wykazie nieruchomości zamieszkałych prowadzonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy, w formie drukowanej i elektronicznej, a także potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii KART PRZEKAZANIA ODPADU. 7) Wykonawca ma obowiązek przekazywania drogą elektroniczną - e-mailem lub faksem raportów dziennych wraz z wydrukami wagowymi, zawierających informacje: o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych (zmieszanych, segregowanych, biodegradowalnych) w Mg; dacie i godzinie ważenia oraz masie pojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu odbioru odpadów; nr rejestracyjny pojazdu, w terminie następnego dnia roboczego po dniu, w którym odpady zostały wywiezione. 9) Wykonawca ma obowiązek zapewnić przez cały okres realizacji usługi, w uzgodnieniu z Zamawiającym, monitorowania sytemu pracy sprzętu tj : a) wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania usługi odbioru odpadów w ramach umowy, winny być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Urządzenie ma rejestrować następujące dane związane z pracą pojazdów tj. aktualne położenie pojazdu, ilość przejechanych kilometrów, przebieg trasy świadczenia usług, czas pracy samochodu. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu nieodpłatny dostęp do aplikacji/programu pozwalający na odczytanie bieżącego położenia samochodów świadczących usługę odbioru na terenie Gminy Biskupice, przez okres trwania umowy a także przekazał Zamawiającemu na dzień zakończenia obowiązywania umowy te dane zarchiwizowane na nośniku zewnętrznym. 9. Wykonawcę obowiązuje zakaz: a) mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Biskupice; b) mieszania odpadów komunalnych zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z odpadami zebranymi od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (w tym z punktów prowadzenia działalności gospodarczej) jak również odpadów powstających w innych gminach; 10. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (lub instalacji mającej status zastępczej) zlokalizowanych w regionie Zachodnim wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami o wydajności pozwalającej przyjąć odpady komunalne wytwarzane w Gminie Biskupice, b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do posiadaczy odpadów celem ich zagospodarowania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie o odpadach, c) wskazania w ofercie instalacji, do których będą przekazywane odebrane odpady oraz posiadaczy odpadów, którym celem zagospodarowania zostaną przekazane, odebrane selektywnie zebrane odpady komunalne, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z odbiorem odpadów z nieruchomości tj. kierowców i operatorów (obsługi) pojazdów przeznaczonych do odbioru i transportu odpadów (umów o pracę na pełny etat przez cały okres trwania zamówienia). 1) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności. Dowodami mogą być: o oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. II. INFORMACJE O GMINIE 1. Gmina Biskupice zajmuje obszar o powierzchni 41,13 km2. Liczba osób zameldowanych na pobyt stały wg stanu na dzień 31.12.2018r. wynosi 10 061 osób (tabela nr 1). Tabela nr 1. Liczba mieszkańców w poszczególnych miejscowościach Lp. Miejscowość Liczba mieszkańców 1 Biskupice 1 024 2 Bodzanów 1 409 3 Jawczyce 524 4 Łazany 991 5 Przebieczany 1 237 6 Sławkowice 975 7 Sułów 632 8 Szczygłów 506 9 Trąbki (w tym Zborówek) 1 553 10 Tomaszkowice 659 11 Zabłocie 551 razem 10 061 2. Liczba nieruchomości, z których prowadzony będzie odbiór odpadów komunalnych na dzień 31.05.2019r. wynosi 2803, w tym 2727 nieruchomości zadeklarowanych do prowadzenia segregacji (tabela nr 2). Tabela nr 2. Liczba nieruchomości w poszczególnych miejscowościach Lp. Miejscowość Liczba nieruchomości 1 Biskupice 284 2 Bodzanów 398 3 Jawczyce 130 4 Łazany 264 5 Przebieczany 341 6 Sławkowice 251 7 Sułów 176 8 Szczygłów 121 9 Trąbki (w tym Zborówek) 413 10 Tomaszkowice 186 11 Zabłocie 163 razem 2 727 3. Szacowana ilość odpadów do odbioru w okresie świadczenia usługi wynosi 761,7 Mg, w tym: 1) odpady zmieszane - 450 Mg 2) zielone i ogrodowe -55 Mg 3) papier i tektura - 32 Mg 4) tworzywa sztuczne - 45 Mg 5) metale - 1 Mg 6) szkło - 65 Mg 7) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10 Mg 8) wielkogabarytowe - 15 Mg 9) zużyte baterie i akumulatory - 0,1 Mg 10) zużyte opony - 6 Mg 11) przeterminowane lekarstwa - 0,1 Mg 12) tekstylia - 1,5 Mg 13) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych - 1,0 Mg 14) budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie niewymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót - 70 Mg 15) opakowania wielomateriałowe - 10 Mg. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że podane ilości odpadów są danymi szacunkowymi niezależnymi od Zamawiającego i mogą ulec zmianie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2

Dodatkowe kody CPV:

90511000-2,

90513100-7,

90533000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art 67 ust 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W tym przypadku poprzednia firma odstąpiła od wykonywania przedmiotu umowy, co spowodowało potrzebę ogłoszenie zamówienia z wolnej ręki na czas procedowania właściwego trybu zamówienia publicznego.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

ANBUD Firma Usługowo - Handlowa Andrzej Zyguła , anbud451@wp.pl, Trąbki 451, 32-020, Wieliczka , kraj/woj. małopolskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.