eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk"Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Czerwieńsk"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Czerwieńsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwieńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 25

1.5.2.) Miejscowość: Czerwieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-016

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwiensk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwiensk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.czerwiensk.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Czerwieńsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb0a167-cb6f-49d1-bcc5-412fd483593c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042477/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Cyberbezpieczny Samorząd – Gmina Czerwieńsk”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiM.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pierwsza część zamówienia pn.: „Dokumentacja SZBI” obejmuje:
1) Wykonanie analizy dokumentacji związanej z bezpieczeństwem informacji obowiązującej u Zamawiającego, która pozwoli na określenie potrzeb związanych z koniecznością dostosowania dokumentacji do wymagań nowelizowanej ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa oraz norm ISO 27000 w zakresie bezpieczeństwa informacji (w szczególności zgodnego z wymaganiami aktualnych norm PN-EN ISO/IEC 27001 oraz zaleceniami aktualnych norm PN-ISO/IEC 27002, PN-ISO-27005) i ISO 31000 w zakresie zarządzania ryzykiem oraz zapewnienia zarządzania ciągłością działania w nawiązaniu do normy PN-EN ISO 22301 wraz z przedstawieniem zaleceń w zakresie aktualizacji dokumentacji i potrzeby jej uzupełnienia w ramach systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
2) Opracowania i wdrożenia dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
3) Powyższe czynności Wykonawca zobowiązany jest wykonać dla Urzędu Gminy i Miasta w Czerwieńsku oraz jednostek podległych tj. Ośrodka Pomocy Społecznej (OPS) w Czerwieńsku i Centrum Usług Wspólnych (CUW) w Czerwieńsku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72222000-7 - Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania

4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druga część zamówienia pn.: „Infrastruktura sprzętowa i oprogramowanie wraz z pakietem szkoleniowym” obejmuje:
1) dostawę następującej infrastruktury sprzętowej:
a) Serwer: sprzęt serwerowy z systemem operacyjnym
b) Macierz dyskowa
c) UTM (Unified Threat Management) typ1
d) UTM (Unified Threat Management) typ2
e) Zarządzalne urządzenia sieciowe
f) Rozbudowa systemu backup danych
g) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych
h) Oprogramowanie SIEM (Security Information and Event Management)
i) Oprogramowanie typu XDR Extended Detection and Response
j) Usługa backupu w chmurze
k) Menadżer haseł
2) szkolenia dla działu IT i dla pracowników spoza działu IT

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 405772,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39535,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95202,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39535,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITRUST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368129384

7.3.3) Ulica: Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-689

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39535,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498888,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498888,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERCEPTUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291808578

7.3.3) Ulica: NOWY KISIELIN-A. WYSOCKIEGO 10

7.3.4) Miejscowość: ZIELONA GÓRA

7.3.5) Kod pocztowy: 66-002

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.