Ogłoszenie z dnia 2025-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330354/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00344928/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-24
- 2025/BZP 00377802/01 - Wynik z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810145993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pupszczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.szczecin.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-512d7e18-2ecc-4d1d-9da2-a45e54d4b64f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie - w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512d7e18-2ecc-4d1d-9da2-a45e54d4b64f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042290/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup oprogramowania, urządzeń oraz sprzętu związanego z infrastrukturą systemów komputerowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330354
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.VI.ZP.2428.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów operacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.2. Wielkość, zakres, rodzaj dostaw określa załącznik nr 5A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 4065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek laserowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.2. Wielkość, zakres, rodzaj dostaw określa załącznik nr 5B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 102439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.2. Wielkość, zakres, rodzaj dostaw określa załącznik nr 5C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 60975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.2. Wielkość, zakres, rodzaj dostaw określa załącznik nr 5D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 69715,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36715,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63560,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63560,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8542203689
7.3.3) Ulica: Ul. Racławicka 23
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63560,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Dostawa quadów - 4 szt.
- Dostawa aluminiowych łodzi ratowniczych z silnikami zaburtowymi
- Zamówienie na świadczenie usług hotelowych i restauracyjnych na potrzeby konferencji pn. "30th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2026"
- Świadczenie usług asysty technicznej dla wdrożonego u Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Nr 6 im. M. Reja w Szczecinie w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu IT" w ramach Projektu pn.: "Poprawa Organizacji Pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Kiernozia"
- Dostawa sprzętu interaktywnego i graficznego na potrzeby pracowni technika grafiki i poligrafii cyfrowej oraz technika informatyka.
- "Dostawa sprzętu komputerowego" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostawa licencji, wdrożenie modułów oraz dostosowanie funkcjonalności systemu Enova365 dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Zakup pomocy dydaktycznych oraz szkolenia kadry realizowane w ramach projektu "Uczeń 4.0 - inteligentne specjalizacje - inteligentna szkoła" dofinansowanego ze środków UE
- "Dostawa komputerów dla Urzędu Miasta i Gminy Góra Kalwaria"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





