Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-03-30
Ogłoszenie nr 550056394-N-2020 z dnia 30-03-2020 r.
Gliwice: Modernizacja obiektu-instalacji elektrycznej i słaboprądowej-etap 4 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 9, Krajowy numer identyfikacyjny 72165600000000,
ul. ul. Sobieskiego
14,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 391 362, e-mail
sekretariat@sp9.gliwice.eu, faks
322 391 362.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu-instalacji elektrycznej i słaboprądowej-etap 4
Numer referencyjny
SP9.260.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - czwarty etap robót:
- modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych kondygnacji piwnicznej budynku szkoły, prace towarzyszące budowlane, w tym: kompleksowe malowanie pomieszczeń, wymiana posadzki PCW w części pomieszczeń, uzupełnienie/wymiana okładzin ściennych, posadzek, uzupełnienie powłok malarskich.
Uwaga: istniejące instalacje słaboprądowe należy pozostawić - demontaż może nastąpić tylko w uzgodnieniu z zamawiającym.
Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2500,00 złotych brutto
- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót
- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe
- w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego
- wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią
- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania).
- wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej
- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej
- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wersja papierowa oraz wersja elektroniczna(skany dokumentów),
- zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki
- do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę
- wykonana wydzielenia strefy robót śluzy, przepierzenia wydzielające klatki schodowe od korytarzy
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany
- wykona połączenia istniejących instalacji do nowych tablic elektrycznych
- wykona wyrównanie powierzchni po zaprawieniu bruzd i przygotowanie powierzchni do malowania, wykona malowanie pasów szerokości około 20 cm po zaprawieniu bruzd, po przebiciach - w przypadku pomieszczeń w których nie przewiduję się ich całkowitego malowania
- wykona demontaż zbędnych, nieczynnych instalacji
- wykona próbę na gorąco wraz ze sprawdzeniem szczelności oraz uruchomieniem, odpowietrzeniem instalacji centralnego ogrzewania w dniu rozpoczęcia sezonu grzewczego
- wykona sterowanie oświetleniem korytarza do tablicy na portierni
- wykona pomiary natężenia oświetlenia pomieszczeń parteru
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - oddzielny załącznik
- dokumentacja projektowa - oddzielny załącznik
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - oddzielny załącznik
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.
Oznacza to, że Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego.
Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót,
Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.
Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 19.00
d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie roku szkolnego w godzinach od 15.00 do 20.00. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie wakacji w godzinach od 8.00 do 19.00.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45400000-1,
45311100-1,
45311200-2,
45314000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający w ogłoszeniu o przetargu nieograniczonym, zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie nr 554111-N-2019 z dnia 2019-05-30 r.) przewidział udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMAR Marek Biziuk,
,
ul. Św. Andrzeja 1/5,
44-100,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





