Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-11
Ogłoszenie nr 550024757-N-2020 z dnia 11-02-2020 r.
Wałbrzych: Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 20698864000000,
ul. ul. Ratuszowa
6,
58-304
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 848 84 94, e-mail
biuro@agua-zdroj.pl, faks
74 848 84 94.
Adres strony internetowej (url): www.aqua-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Numer referencyjny
4/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych wielkoformatowych i niestandardowych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów reklamowych według projektów dostarczonych przez Zamawiającego, wydruk, dostawę i/lub montaż we wskazanych miejscach zarówno wewnątrz obiektów jak i w terenie: na nośnikach reklamowych na terenie miasta Wałbrzycha, na tablicach bilboardowych miejskich oraz na nośnikach reklamowych wynajętych przez Zamawiającego w odległości do 35 km od miasta Wałbrzycha. Zamówienie może obejmować również sam montaż materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.
2. Przed zamontowaniem materiałów reklamowych Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia szczegółów technicznych i terminu montażu z Zamawiającym i właścicielami terenu/nośników reklamowych.
3. Koszt realizacji zamówienia obejmuje wykonanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia do jednego z obiektów Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego Aqua Zdrój: Hala Lekkoatletyczna, ul. Chopina 1a, Wałbrzych; Hala Wałbrzyskich Mistrzów, ul. Wysockiego 11a, Wałbrzych; Skatepark - ul. Topolowa 17k, a także wszelkie opłaty związane z umieszczeniem materiałów reklamowych we wskazanych miejscach, koszt ich montażu oraz demontażu oraz utylizacji. Wszelkie koszty wydania zamówienia, w szczególności koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia dostawy powyżej kwoty minimum logistycznego, ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot reklamowanego towaru (niezgodnego z zamówieniem) odbywa się na koszt Wykonawcy.
4. Materiały reklamowe i promocyjne muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uzgodnionym projektem. Materiały nie mogą mieć zagnieceń/śladów uszkodzenia i być dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych, szczelnych, zamkniętych opakowaniach.
5. Sprzęt niezbędny do montażu materiałów reklamowych Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt.
6. Asortyment objęty zamówieniem: banery, naklejki, tabliczki informacyjne, tablice reklamowe, citylighty, billboardy, naklejki parkietowe, naklejki z folii szronionej, plakaty, tabliczki z trzonkiem, tabliczki plexi, roll upy ze stelażem, roll upy - wkład oraz montaż wskazanych przez Zamawiającego materiałów reklamowych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zawarty został w załączniku nr 2 ( Formularz asortymentowo - cenowy). Zamawiający zastrzega sobie:
1) prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, oraz
2) prawo do wykorzystania na realizację innych, wykorzystanych pod względem ilościowym i kwotowym wartości przypadających na niewyczerpane części przedmiotu zamówienia - bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu produktów dostarczanych do siedziby Zamawiającego.
9. Zamówienia składane będą od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę.
10. Na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia Zamawiający określa:
najkrótszy czas wykonania zlecenia z dostawą do Zamawiającego, najmniejsza ilość zamawianego asortymentu oraz najmniejsze wymiary zamawianego asortymentu.
11. Maksymalne terminy oraz parametry materiałów reklamowych:
1) Dostawy materiałów oznaczonych kolorem żółtym w formularzu asortymentowo - cenowym (załącznik nr 2), tj: banery, naklejki, tabliczki informacyjne, citylighty, billboardy, naklejki parkietowe, plakaty oraz ich ewentualny montaż będą realizowane, zgodnie z ofertą Wykonawcy w ciągu ............. godzin od momentu przyjęcia zlecenia. Zamawiający określa maksymalny czas na realizację tych dostaw na 3 dni robocze.
2) Maksymalny termin druku oraz dostawy materiałów oznaczonych kolorem niebieskim w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy określa się na 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
3) najmniejsza dopuszczalna wartość zamówienia w PLN: ...........................
4) najmniejsze wymiary tabliczki pcv (Lw)- najmniejszy wymiar tabliczki ( poz. 3 formularza asortymentowo - cenowego), jaki wykona Wykonawca w oferowanej cenie: .......................
5) najmniejsza dopuszczalna ilość jednorazowego zamówienia (Li) - to najmniejsza ilość sztuk asortymentu, jaką Wykonawca przyjmie do realizacji w oferowanej cenie: ........................
II.5) Główny Kod CPV:
22.46.20.00 - Materiały reklamowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Postępowanie prowadzone uprzednio, pn. "Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych: druk wielkoformatowy i niestandardowy dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu " zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. W związku z tym zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4 można udzielić zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zakup samochodu ciężarowego specjalnego do zimowego utrzymania dróg w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- "Usługa cateringowa dla młodzieży mieszkającej w Internacie "Julia" przy IV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Wałbrzychu"
- Zakup automatycznego procesora próżniowego dla Pracowni Histopatologicznej Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- Modernizacja substancji szkolnej i przedszkolnej w ramach programu "Szkoła od nowa" w zakresie remontu ogrodzenia przy PSP nr 23 oraz ZSP nr 2 w Wałbrzychu
- "Remont elewacji frontowej wraz z dociepleniem w budynku przy ul. Zajączka 6 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Dostawa materiałów konferencyjnych i promocyjnych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- USŁUGA WYKONANIA ORAZ DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (10 ZADAŃ)
- Opracowanie oraz kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej o charakterze wizerunkowym, o szerokim zasięgu, mającej na celu budowanie i wzmacnianie rozpoznawalności Branżowego Centrum...
- Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem w ramach projektu "Akademickie partnerstwo PŁ & ECIU - nowy wymiar doskonałości i współpracy".
- Zakup materiałów i wyposażenia dla obsługi uczestników zajęć i wydarzeń edukacyjnych
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.