Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-04-16
Og³oszenie nr 545426-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim: Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim wraz z wyposa¿eniem" jest wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VII: Infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim, krajowy numer identyfikacyjny
47231508600000, ul.
ul. Marii Sk³odowskiej-Curie
1
,
95070
Aleksandrów £ódzki, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
427 120 026, e-mail
zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl, faks
427 127 711.
Adres strony internetowej (URL): http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl/s/bip/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl/s/bip/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim ul. M. Sk³odowskiej-Curie 1 95-070 Aleksandrów £ódzki, pokój 48
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej
Numer referencyjny:
3/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 zosta³ podzielony na nastêpuj±ce pakiety (czê¶ci): Pakiet nr 1 - Ch³odziarka farmaceutyczna - 1 szt. Pakiet nr 2 - Kolposkop - 1 szt. 3. Przegl±dy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzêt tego wymaga). Ostatni przegl±d w ostatnim miesi±cu gwarancji. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia Zamawiaj±cemu fabrycznie nowego nieu¿ywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzêtu i gwarantuje, ¿e przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie czê¶ci sk³adowe urz±dzeñ s± nowe. 5. Urz±dzenia musz± posiadaæ niezbêdne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu musz± byæ kompatybilne ze sob±. Po zweryfikowaniu sprawno¶ci dzia³ania dostarczonych urz±dzeñ wraz z wyposa¿eniem zostanie podpisany protokó³ odbioru. Do protoko³u Wykonawca za³±czy instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz karty gwarancyjne dotycz±ce przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na okres 24 miesiêcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium "gwarancja", bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji na okres 48 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesiêcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji). 7. Przedstawione w za³±czniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia okre¶laj± typ wymaganego przez Zamawiaj±cego sprzêtu (przyk³ad produktu spe³niaj±cego oczekiwania). Oznacza to, i¿ oferowany sprzêt musi spe³niaæ okre¶lone w za³±czniku parametry. Parametry urz±dzeñ mog± byæ korzystniejsze, nie mog± byæ gorsze ni¿ okre¶lone w SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie w/w sprzêtu lub równowa¿nego. Niespe³nienie choæby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 8. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± ¶rodków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj± zgodno¶æ lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, lub certyfikatu wydanego przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ), ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezale¿nych od niego, nie ma mo¿liwo¶ci uzyskania wy¿ej wymienionych dokumentów, mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty dotycz±ce odpowiednio zapewnienia jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego, potwierdzaj±ce stosowanie przez wykonawcê ¶rodków zapewnienia jako¶ci zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego równowa¿nych ¶rodkom wymaganym na mocy maj±cego zastosowanie systemu lub norm zarz±dzania ¶rodowiskowego. 9. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
II.5) G³ówny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33164100-8 |
| 33192000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach: 35
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: 1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 1.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3. Dokumenty/o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów: Dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego zgodnie z poni¿szym wyszczególnieniem: 1. Dokumentów po¶wiadczaj±cych, ¿e wyroby medyczne (oferowany sprzêt medyczny) posiadaj±, zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z pó¼n. zm.) pozwolenia dopuszczenia do obrotu lub podlegaj± wpisowi do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania (je¶li obowi±zuje, w przeciwnym razie nale¿y uzasadniæ brak wpisu), 2. Dokumentów po¶wiadczaj±cych, ¿e wyroby medyczne (oferowany sprzêt medyczny) posiadaj± deklaracjê zgodno¶ci producenta oraz certyfikat CE w³a¶ciwy dla danego sprzêtu zgodnie z wymaganiami opisanymi w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ (je¿eli dotyczy). 3. Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego zestawu (oferowanego sprzêtu medycznego) oraz posiada autoryzacjê producenta do ¶wiadczenia us³ug serwisowych, w tym do dostawy i instalacji oryginalnych czê¶ci zamiennych na terenie Polski. 4. Dokumentacji technicznej z parametrami, umo¿liwiaj±cej weryfikacjê zgodno¶ci oferowanego produktu z wymaganiami zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ (je¿eli dotyczy).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)O¶wiadczenia, które ma z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiaj±cego wykazu z³o¿onych ofert: o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wykonawca, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê, bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy - za³±cznik Nr 5 do SIWZ.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany postanowieñ zawartej umowy w ni¿ej wymienionych przypadkach: 1) w przypadku wycofania lub wstrzymania dystrybucji przedmiotu umowy, który Wykonawca zaoferowa³ w ofercie i niemo¿no¶ci dostarczenia go Zamawiaj±cemu, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ model bêd±cy nastêpc± urz±dzenia pierwotnie zaoferowanego o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ u Zamawiaj±cego o¶wiadczenie potwierdzaj±ce niemo¿no¶æ dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazuj±ce model i typ urz±dzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spe³nieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu zamawiaj±cego w okresie 2 dni od otrzymania o¶wiadczenia uznaje siê jako zgodê na zmianê urz±dzenia; 2) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z uwagi na dzia³anie si³y wy¿szej (niezale¿nej od stron), w takim przypadku termin dostawy mo¿e ulec przed³u¿eniu o liczbê dni, przez któr± dzia³a³a si³a wy¿sza.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-04-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZ¡DZEÑ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWN¡ DOSTAW¡ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzêtu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Dostawa wyposa¿enia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZÊTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





