To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2018-06-11
Og³oszenie nr 500131259-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim: Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim wraz z wyposa¿eniem" jest wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VII: Infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 545426-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 500088852-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim, Krajowy numer identyfikacyjny 47231508600000,
ul. ul. Marii Sk³odowskiej-Curie
1,
95070
Aleksandrów £ódzki, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
427 120 026, e-mail
zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl, faks
427 127 711.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 zosta³ podzielony na nastêpuj±ce pakiety (czê¶ci): Pakiet nr 1 - Ch³odziarka farmaceutyczna - 1 szt. Pakiet nr 2 - Kolposkop - 1 szt. 3. Przegl±dy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzêt tego wymaga). Ostatni przegl±d w ostatnim miesi±cu gwarancji. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia Zamawiaj±cemu fabrycznie nowego nieu¿ywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzêtu i gwarantuje, ¿e przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie czê¶ci sk³adowe urz±dzeñ s± nowe. 5. Urz±dzenia musz± posiadaæ niezbêdne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu musz± byæ kompatybilne ze sob±. Po zweryfikowaniu sprawno¶ci dzia³ania dostarczonych urz±dzeñ wraz z wyposa¿eniem zostanie podpisany protokó³ odbioru. Do protoko³u Wykonawca za³±czy instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz karty gwarancyjne dotycz±ce przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na okres 24 miesiêcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium "gwarancja", bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji na okres 48 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesiêcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji). 7. Przedstawione w za³±czniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia okre¶laj± typ wymaganego przez Zamawiaj±cego sprzêtu (przyk³ad produktu spe³niaj±cego oczekiwania). Oznacza to, i¿ oferowany sprzêt musi spe³niaæ okre¶lone w za³±czniku parametry. Parametry urz±dzeñ mog± byæ korzystniejsze, nie mog± byæ gorsze ni¿ okre¶lone w SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie w/w sprzêtu lub równowa¿nego. Niespe³nienie choæby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 8. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± ¶rodków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj± zgodno¶æ lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, lub certyfikatu wydanego przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ), ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezale¿nych od niego, nie ma mo¿liwo¶ci uzyskania wy¿ej wymienionych dokumentów, mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty dotycz±ce odpowiednio zapewnienia jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego, potwierdzaj±ce stosowanie przez wykonawcê ¶rodków zapewnienia jako¶ci zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego równowa¿nych ¶rodkom wymaganym na mocy maj±cego zastosowanie systemu lub norm zarz±dzania ¶rodowiskowego. 9. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33164100-8, 33192000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Ch³odziarka farmaceutyczna - 1 szt. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/05/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
4945
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno-Handlowe Krimarg Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
6560
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZ¡DZEÑ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWN¡ DOSTAW¡ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzêtu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Dostawa wyposa¿enia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZÊTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





