eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów £ódzkiZakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-06-11

Og³oszenie nr 500131259-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim: Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa nowoczesnej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim wraz z wyposa¿eniem" jest wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VII: Infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.2: Infrastruktura Ochrony Zdrowia.

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 545426-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500088852-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Aleksandrowie £ódzkim, Krajowy numer identyfikacyjny 47231508600000, ul. ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 1, 95070 Aleksandrów £ódzki, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 427 120 026, e-mail zamowienia@spzoz.aleksandrow-lodzki.pl, faks 427 127 711.
Adres strony internetowej (url): http://www.spzoz.aleksandrow-lodzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Zakup ch³odziarki farmaceutycznej i kolposkopu dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim przy ul. Pabianickiej

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzêtów medycznych dla nowej przychodni SP ZOZ w Aleksandrowie £ódzkim zlokalizowanej przy ulicy Pabianickiej, zgodnie z przedstawionym opisem technicznym przedmiotu zamówienia oraz minimalnymi parametrami - za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 zosta³ podzielony na nastêpuj±ce pakiety (czê¶ci): Pakiet nr 1 - Ch³odziarka farmaceutyczna - 1 szt. Pakiet nr 2 - Kolposkop - 1 szt. 3. Przegl±dy techniczne wymagane lub zalecane przez producenta w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy - zgodnie z zaleceniami producenta, minimum raz do roku (o ile sprzêt tego wymaga). Ostatni przegl±d w ostatnim miesi±cu gwarancji. 4. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia Zamawiaj±cemu fabrycznie nowego nieu¿ywanego, nierekondycjonowanego, niedemonstracyjnego sprzêtu i gwarantuje, ¿e przedmiot umowy jest wolny od wad fizycznych i prawnych, a wszystkie czê¶ci sk³adowe urz±dzeñ s± nowe. 5. Urz±dzenia musz± posiadaæ niezbêdne okablowanie i inne elementy instalacyjne, a wszystkie elementy zestawu musz± byæ kompatybilne ze sob±. Po zweryfikowaniu sprawno¶ci dzia³ania dostarczonych urz±dzeñ wraz z wyposa¿eniem zostanie podpisany protokó³ odbioru. Do protoko³u Wykonawca za³±czy instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz karty gwarancyjne dotycz±ce przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na okres 24 miesiêcy (kryterium oceny ofert). Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji na okres maksymalnie 48 miesiêcy, licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium "gwarancja", bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji na okres 48 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji na okres 48 miesiêcy (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji). 7. Przedstawione w za³±czniku nr 4 do SIWZ cechy techniczne przedmiotu zamówienia okre¶laj± typ wymaganego przez Zamawiaj±cego sprzêtu (przyk³ad produktu spe³niaj±cego oczekiwania). Oznacza to, i¿ oferowany sprzêt musi spe³niaæ okre¶lone w za³±czniku parametry. Parametry urz±dzeñ mog± byæ korzystniejsze, nie mog± byæ gorsze ni¿ okre¶lone w SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie w/w sprzêtu lub równowa¿nego. Niespe³nienie choæby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. 8. W przypadku wyst±pienia w dokumentacji przetargowej odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± ¶rodków, o których mowa w art. 30b ust. 1 ustawy (certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj± zgodno¶æ lub sprawozdanie z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, lub certyfikatu wydanego przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ), ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z przyczyn niezale¿nych od niego, nie ma mo¿liwo¶ci uzyskania wy¿ej wymienionych dokumentów, mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty dotycz±ce odpowiednio zapewnienia jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego, potwierdzaj±ce stosowanie przez wykonawcê ¶rodków zapewnienia jako¶ci zgodnych z wymaganymi normami zapewniania jako¶ci lub ¶rodków zarz±dzania ¶rodowiskowego równowa¿nych ¶rodkom wymaganym na mocy maj±cego zastosowanie systemu lub norm zarz±dzania ¶rodowiskowego. 9. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 33164100-8, 33192000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Ch³odziarka farmaceutyczna - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 4945
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno-Handlowe Krimarg Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 3
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowo¶æ: warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 6560
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 6560
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 6986.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.