Ogłoszenie z dnia 2025-11-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH".
W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2240100
1.5.8.) Numer faksu: 17 2252302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH".
W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c72ff3-7d99-46db-a732-73c508807945
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00524907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/380/30/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I SPRZĘT REHABILITACYJNY DO TERAPII MANUALNEJ I FIZYKALNEJ (Załącznik Nr 2.1.)
W pakiecie zostało ujętych siedem pozycji:
Stół rehabilitacyjny (9 sztuk),
Stół do masażu i terapii manualnej (4 sztuki),
Aparat do krioterapii dwutlenkiem węgla (1 sztuka)
Aparat do krioterapii azotem (1 sztuka)
Aparat do krioterapii zimnym powietrzem (1 sztuka)
Fotel do terapii wspomaganej urządzeniami rehabilitacyjnymi (1 sztuka)
Zestaw do drenażu limfatycznego (1 sztuka)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM:
CENA 80%
PARAMETRY TECHNICZNE 10%
TERMIN DOSTAWY 10%
OGÓŁEM 100%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a)Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Cena oferty badanej
kryterium (80%)
Jednostka miary tego kryterium – PLN
Cena, która będzie podlegać wyliczeniom będzie ceną brutto.
b) Parametry techniczne (PT) zostaną wyliczone w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
PT = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
Ocena parametrów technicznych dotyczy (parametrów oceniane opisanych w Załącznikach Nr 3).
c) Termin dostawy (TD) zostanie wyliczony w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
TD = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny brutto oferty (w PLN), parametrów technicznych oraz terminu dostawy, czyli suma punktów otrzymanych we wszystkich kryteriach.
5. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych przez członków komisji na kartach oceny ofert.
6. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą
do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II SPRZĘT REHABILITACYJNY DO TERAPII RUCHOWEJ KOŃCZYN (Załącznik Nr 2.2.)
W pakiecie zostały ujęte trzy pozycje:
Urządzenie do ćwiczeń czynno - biernych kończyn górnych i dolnych (2 sztuki),
Wanna do masażu kończyn górnych (1 sztuka)
Multisensoryczny system terapeutyczny do kończyn ze stolikiem (2 sztuki)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM:
CENA 80%
PARAMETRY TECHNICZNE 10%
TERMIN DOSTAWY 10%
OGÓŁEM 100%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a)Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Cena oferty badanej
kryterium (80%)
Jednostka miary tego kryterium – PLN
Cena, która będzie podlegać wyliczeniom będzie ceną brutto.
b) Parametry techniczne (PT) zostaną wyliczone w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
PT = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
Ocena parametrów technicznych dotyczy (parametrów oceniane opisanych w Załącznikach Nr 3).
c) Termin dostawy (TD) zostanie wyliczony w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
TD = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny brutto oferty (w PLN), parametrów technicznych oraz terminu dostawy, czyli suma punktów otrzymanych we wszystkich kryteriach.
5. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych przez członków komisji na kartach oceny ofert.
6. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą
do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET III SPRZĘT DO REHABILITACJI RUCHOWEJ I TRENINGU CHODU (Załącznik Nr 2.3.)
W pakiecie zostało ujętych pięć pozycji:
Bieżnia rehabilitacyjna z systemem odciążenia pacjenta (1 sztuka),
Szyna do pasywnej lub wspomaganej mobilizacji kończyny dolnej z funkcją EMG (2 sztuki),
Szyna ciągłego ruchu biernego (1 sztuka),
Trenażer eliptyczny (1 sztuka),
Zestaw do treningu wytrzymałościowego i wydolnościowego wraz z rowerkami i bieżnią (1 sztuka)
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający będzie stosował niżej podane kryteria:
KRYTERIUM:
CENA 80%
PARAMETRY TECHNICZNE 10%
TERMIN DOSTAWY 10%
OGÓŁEM 100%
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
a)Cena za realizację przedmiotu zamówienia (C) zostanie wyliczona w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Najniższa oferowana cena
C = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Cena oferty badanej
kryterium (80%)
Jednostka miary tego kryterium – PLN
Cena, która będzie podlegać wyliczeniom będzie ceną brutto.
b) Parametry techniczne (PT) zostaną wyliczone w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
PT = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
Ocena parametrów technicznych dotyczy (parametrów oceniane opisanych w Załącznikach Nr 3).
c) Termin dostawy (TD) zostanie wyliczony w sposób matematyczny według następującego wzoru:
Ilość punktów oferty badanej
TD = --------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Maksymalna ilość punktów
kryterium (10%)
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny brutto oferty (w PLN), parametrów technicznych oraz terminu dostawy, czyli suma punktów otrzymanych we wszystkich kryteriach.
5. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych przez członków komisji na kartach oceny ofert.
6. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą
do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane
w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ kryteria wyboru ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 oraz art. 112 ust. 2 Ustawy Pzp, tj.:1.1. nie podlegają wykluczeniu (Załącznik Nr 4A);
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie,
4)zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w szczegółowego warunku w tym zakresie.
W zakresie spełniania warunków określonych w ppkt. 1.2. należy przedstawić oświadczenie (Załącznik Nr 4B).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt od 1) do 6) Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.3), zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie
i dokumenty, o których mowa w rozdziale XVI.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 4A do Specyfikacji.
2. Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2025.514 t.j. z dnia 2025.04.18) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy konsorcjum również wspólników spółki cywilnej), oświadczenia, o których mowa składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania .
Forma oświadczenia:
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców. Szczegóły
i wymagania określono w rozdziale XVII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 273 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 4B do Specyfikacji.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy konsorcjum również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Forma oświadczenia:
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców. Szczegóły
i wymagania określono w rozdziale XVII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodoweZamawiający wraz z ofertą żąda przedłożenia:
I.
1.Aktualnych firmowych materiałów informacyjnych producenta, np. kart katalogowych lub kart technicznych dla oferowanego sprzętu.
Dokumenty te są wymagane celem upewnienia się, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załącznikach Nr 3 do SWZ, tj. celem potwierdzenia wymaganych parametrów technicznych oraz parametrów punktowanych (ocenianych) – Załączniki Nr 7 do oferty.
2.Aktualnych dokumentów potwierdzających, że oferowany asortyment tj. sprzęt do rehabilitacji leczniczej jest dopuszczony do użytkowania w Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie
z obowiązującymi przepisami zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05) np.:
• deklaracji zgodności potwierdzającej zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych, albo
• dyrektywy 93/42/EWG, albo
• rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych albo
• rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
deklaracja zgodności powinna potwierdzać, że produkt jest zgodny z określoną normą zharmonizowaną – Załączniki Nr 8 do oferty.
W przypadku, gdy dany produkt nie jest wyrobem medycznym (Zaoferowany w Załącznikach Nr 2), należy przedstawić oświadczenie, że dany asortyment nie jest wyrobem medycznym. Oświadczenie
to należy przedstawić jako Załącznik Nr 8a do oferty.
1) Zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Zamawiający zaakceptuje również certyfikaty oraz inne dokumenty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
3) Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 Ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania
w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
II. Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą, nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający
od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415):
1. Formularz ofertowy sporządzony, według wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji i podpisany przez Wykonawcę.
2. Formularze asortymentowo – cenowe (Załączniki Nr 2). Do oferty należy dołączyć tylko te formularze, na które Wykonawca składa ofertę.
3. Wypełnione i potwierdzone przez Wykonawcę Załączniki Nr 3 pod nazwą „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. Do oferty należy dołączyć tylko te formularze, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający informuje, że Wykonawcy mają dowolność w sporządzeniu formularzy.
Formularze i dokumenty mogą być sporządzone np. w formacie word, excel lub innym dogodnym dla Wykonawcy programie, pod warunkiem, że formularze będą zawierały minimalne wymogi tj. informacje opisane przez Zamawiającego.
UWAGA! W przypadku nie dołączenia do oferty Załączników Nr 1 lub 2 lub 3 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Aktualne firmowe materiały informacyjne producenta, np. karty katalogowe lub karty techniczne dla oferowanego sprzętu.2. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany asortyment tj. sprzęt do rehabilitacji leczniczej jest dopuszczony do użytkowania w Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2024.1620 t.j. z dnia 2024.11.05).
3. W przypadku Wykonawców działających przez
pełnomocnika – pełnomocnictwo.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
III. Inne wymagane dokumenty:1. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wątpliwości do zaoferowanych produktów leczniczych podczas badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców dostarczenia kart charakterystyk produktów leczniczych w celu weryfikacji, czy zaoferowane produkty lecznicze odpowiadają wymogom zawartym w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcja/ Spółki Cywilne):1. Zgodnie z art. 58 Ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XVI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust 2 Pzp). W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
Pełnomocnictwo należy przedłożyć wraz z ofertą i powinno w szczególności zawierać oznaczenie mocodawcy czyli jakich Wykonawców dotyczy, oznaczenie ustanowionego Wykonawcy – pełnomocnikiem, określenie zakresu umocowania, czy pełnomocnictwo obejmuje czynności prawne do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.
Pozostałe zapisy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w projektowanych postanowieniach umowy w paragrafie 5, a mianowicie:1. Zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu, a zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 3 podlega unieważnieniu.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na postawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu
o zamówieniu lub SWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
3. Zamawiający zgodnie z art. 454 – 455 Ustawy – Prawo zamówień publicznych dopuszcza Zmiany w stosunku do treści, która przyczyni się do obniżenia kosztów zamówienia z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia, jego charakteru i proporcjonalności wynagrodzenia.
1) Zmiany postanowień Umowy stanowiących następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze tzw. „siły wyższej”. Pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności: katastrofalne działanie sił przyrody, zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach, wojny, mobilizacje, strajki itp.
2) Zmiany danych którejkolwiek ze Stron Umowy np. zmiana siedziby, adresu, numeru konta bankowego związanych z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po Stronie którejkolwiek ze Stron Umowy.
3) Zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie obowiązku odbierania i akceptowania faktur przesyłanych drogą elektroniczną oraz sposobu i miejsca ich dostarczania, w przypadku wprowadzenia przepisów obligujących Zamawiającego do przyjmowania faktur elektronicznych.
4. Wszystkie zmiany postanowień zawartej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do Umowy podpisanego przez upoważnione osoby każdej ze Stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-19 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zapisy określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2025/2026
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (3)
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DO DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- "ZAKUP SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH". W ZAKRESIE ZADANIA NARODOWEJ STRATEGII ONKOLOGICZNEJ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





