eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA I GMINY ZELÓW ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-19



Ogłoszenie nr 540158-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Gmina Zelów: WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA I GMINY ZELÓW ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, krajowy numer identyfikacyjny 59064827300000, ul. ul. Żeromskiego  23 , 97-425  Zelów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0 44 634 10 00, e-mail umzelow@zelow.pl, faks 0 44 634 13 41.
Adres strony internetowej (URL): www.zelow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zelow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zelow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej, zgodnie z SIWZ
Adres:
Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU MIASTA I GMINY ZELÓW ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT
Numer referencyjny: ZPI.271.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wyłapywaniu bezdomnych zwierząt pochodzących z terenu Gminy Zelów oraz opieka nad nimi. W ramach świadczenia przedmiotowej usługi wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1. Wyłapywania w sposób humanitarny bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu miasta i gminy Zelów oraz ich transport do schroniska ( w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami), w szczególności do: o posługiwania się urządzeniami i środkami nie stwarzającymi zagrożenia dla życia, zdrowia ani zadawania cierpień odławianym zwierzętom, o stosowania środków do przewozu zwierząt spełniających warunki określone w ustawie o ochronie zwierząt; 2. Przystąpienia do odłapania zwierząt niezwłocznie, nie później niż w czasie przedstawionym w ofercie. Zgłoszenia będzie dokonywał upoważniony pracownik Urzędu Miejskiego w Zelowie w godzinach urzędowania ( lub w przypadkach nadzwyczajnych funkcjonariusz Komisariatu Policji w Zelowie), który wskaże Wykonawcy lokalizację bezdomnego zwierzęcia. 3. Zapewnienia wyłapywanym i przetrzymywanym zwierzętom należytej opieki weterynaryjnej , w tym: o 15 - dniowa kwarantanna, o odrobaczanie, o leczenie, o w drastycznych beznadziejnych przypadkach uśpienie zwierzęcia, o szczepienie, zgodnie z obowiązującymi przepisami weterynaryjnymi o sterylizacja albo kastracja bezdomnych zwierząt, o usypianie ślepych miotów bezdomnych zwierząt oraz właściwego traktowania i odżywiania zwierząt w schronisku. 4. Przyjmowania i opiekowania się bezdomnymi zwierzętami, w tym: o zapewnienia właściwych warunków bytowych bezdomnym zwierzętom przywiezionym z terenu Gminy Zelów, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie zwierząt, o zapewnienia wyżywienia bezdomnym zwierzętom przywiezionym z terenu Gminy Zelów. 5. Realizowania elektronicznego znakowania (czipowania) psów przebywających w schronisku pochodzących z terenu Gminy Zelów. 6. Prowadzenia ewidencji elektronicznej z uzupełnieniem w fotografie przyjmowania i wydawania zwierząt wraz z numerami wszczepionych elektronicznych identyfikatorów "chipów" oraz założenia ewidencji przejętych zwierząt ze schroniska, w którym obecnie przebywały. 7. Zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt domowych. 8. Dostosowania się do warunków Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Zelów. 9. Przejęcie na podstawie protokołu przejęcia w terminie do 10 lipca 2020 r. z dotychczasowego schroniska, " Pensjonat Pies i Kot" "Hotel Pies i Kot" z siedzibą Budy - Grzybek ul. Potockiego 137, wszystkich zwierząt i przetransportowanie ich na własny koszt do schroniska ( w miejscowości, w której wykonawca będzie sprawował opiekę nad bezdomnymi zwierzętami). Ilość zwierząt do odebrania ze schroniska na dzień 1 kwietnia 2020r. wynosi 87 sztuk. 10. Podejmowania efektywnych działań zmierzających do, oznalezienia właścicieli odłowionych zwierząt , oczynnej adopcji zwierząt z terenu Gminy Zelów oraz przekazywania ich nowym opiekunom zdolnym zapewnić właściwą opiekę i należyte warunki utrzymania o zawierania umów z osobami adoptującymi, 11. Prowadzenia akcji informacyjnej dotyczącej adopcji zwierząt z terenu Gminy Zelów np. na stronie internetowej Wykonawcy wraz z przekazaniem dokumentu potwierdzającego prowadzenie akcji,. 12. Wprowadzenia danych zwierzęcia oznakowanego mikroczipem do jednej z ogólnodostępnych krajowych baz danych Safe-Animal: WWW.safe-animal.eu, Polskie Towarzystwo Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt: WWW.identyfikacja.pl 13. Szacunkowa ilość bezdomnych zwierząt domowych do wyłapania z terenu gminy to około 80 psów w okresie umownym 24 - miesięcy. Szacunkowa ilość zdarzeń pomniejszających ilość psów w schronisku w okresie umownym 24 miesięcy to około 67 sztuk. Szacunkowa średnia ilość psów w schronisku w okresie obowiązywania umowy to ok. 100 sztuk dziennie przy założeniu, że w tym okresie ilość zdarzeń pomniejszających ilość psów( np. adopcje ) w schronisku wynosi 67 sztuk. ( 87 + 80 - 67). Przy kalkulacji ceny należy przyjąć odłowienie 80 psów i opiekę nad 100 psami dziennie. 14. Przedkładania wraz z fakturą następującego zestawienia za dany miesiąc: a. ilość zwierząt odłapanych oraz przewiezionych do schroniska wraz z podaniem dat i miejsc ich odłowienia, nr chipów i jednego zdjęcia przedstawiającego odłapane zwierzę, b. ilość zwierząt oddanych do adopcji i poddanych eutanazji lub padłych wraz z podaniem nr chipów tych zwierząt, odebranych przez odnalezionych właścicieli, c. rozliczenie miesięczne zwierząt w schronisku. 15. Usługa powinna być wykonywana w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. w ochronie zwierząt ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 122 ze zm.), - ustawa z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1967 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz.U. z 2004r., Nr. 158, poz. 1657), - rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt ( Dz.U. z 1998r., Nr 116, poz. 753), - ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.). 16. Cena jednostkowa obejmuje następujące usługi: - dzienne utrzymanie jednego zwierzęcia - koszt odłapania jednego zwierzęcia 17. Kryterium oceny - czas reakcji Sposób dokonania oceny oferty nastąpi na postawie czasu reakcji Wykonawcy (liczony w godzinach) od chwili otrzymania zgłoszenia odłapania zwierzęcia do czasu przystąpienia do wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać w złożonej ofercie jeden z niżej wymienionych wariantów czasu reakcji w jakim nastąpi do wykonania usługi od momentu otrzymania zgłoszenia: a. w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu otrzymania zawiadomienia o konieczności odłapania zwierzęcia - 40 punktów b. w czasie określonym w opisie przedmiotu zamówienia ( maksymalnie 36 godzin) od momentu otrzymania zawiadomienia o konieczności odłapania zwierzęcia - 0 punktów. 18. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie podlega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: a/ sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: - w terminie 7 dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, z którego wynikało będzie, iż przy realizacji zamówienia zatrudnione są osoby na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy b/ sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: - Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy. 19. Warunki płatności 1. Rozliczenia wykonania umowy następować będą w okresach miesięcznych. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85200000-1
85210000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-07-01   lub zakończenia: 2022-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-07-01 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku winien wykazać, iż: a) posiada zezwolenie Burmistrza Zelowa na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przez bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta i gminy Zelów, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), b) posiada zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. u. z 2018 r. poz. 1967 ze zm.). c) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.). Ocena spełnienia tego kryterium zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie tego warunku: a) musi dysponować klatkami do transportu zwierząt min. 2 szt. oraz 1 szt. klatek rozkładanych (rozmiarowo dobrane do wielkości zwierzęcia), 1 klatka samołapka; - niezbędnym aplikatorem gazowym (strzelbą pneumatyczną) z zestawem strzykawek - min. 1 szt.; - chwytakiem dla psów - min. 1 szt., min. 1 środkiem transportu przeznaczonym do świadczenia usług w zakresie przewozu zwierząt oraz spełniającym obowiązujące w Polsce przepisy dotyczące transportu zwierząt. b) musi posiadać osoby zapewniające opiekę weterynaryjną w tym. min. jeden lekarz weterynarii oraz min. trzy osoby, które są przeszkolone w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz przepisów o ochronie zwierząt. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu winien złożyć aktualne na dzień złożenia dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp: a) zezwolenie Burmistrza Zelowa na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony przez bezdomnymi zwierzętami na terenie miasta i gminy Zelów, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.), b) zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii właściwego miejscowo dla Wykonawcy wydane w formie decyzji o objęciu nadzoru inspekcji weterynaryjnej, w zakresie gromadzenia zwierząt określonych dla prowadzenia danego rodzaju działalności, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (t.j. Dz. u. z 2018 r. poz. 1967 ze zm.). c) zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 4 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty -osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenie umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań (jeśli dotyczy); 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Czas reakcji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących sytuacjach: a) zmian ustawowych przepisów, w tym podatkowych, b) wprowadzenia zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany personelu kluczowego odpowiedzialnego za prowadzenie i potwierdzanie prawidłowej realizacji zamówienia oraz zmiana podwykonawcy (podwykonawców), zmiany statusu prawnego działania, adresu siedziby wraz z numerami telefonu, faksu, poczty elektronicznej etc., c) zmiany podmiotu, na którego wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych polega Wykonawca w myśl art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019.1843 z późn. zm.) może mieć miejsce pod warunkiem: - powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie nie później niż na 14 dni przed planowaną zmianą, - przekazania Zamawiającemu danych nowego podmiotu wraz z dokumentami potwierdzającymi niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - przekazania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających, iż nowy podmiot posiada odpowiednie kwalifikacje do realizacji części zamówienia; d) w przypadku gdy, zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji Zamawiającego z części usług, Zamawiający zastrzega sobie, że zapłaci Wykonawcy tylko za zlecone i faktycznie wykonane usługi, e) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku (VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a kwota podatku i wartość brutto zostanie odpowiednio skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami podatkowymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.